Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Dat die Leeuwin speelt en niet Dumic is echt onbegrijpelijk.

Prima spitsje hoor Kerk. Eerst onterecht afgevlagd, en nu juist buitenspel niet gevlagd en 0-1 voor Utrecht.

De eerste spreekhoren zijn ook een feit :r

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben Semedo ook al voor die positie, met Roberto als back-up lijkt me dat voldoende. Ben zelf nog meer fan van Ruben Semedo die naar Villarreal is, maar heb ook alle vertrouwen dat Nelson S. prima gaat presteren bij Barca

bewerkt door Baddoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andre Gomes was gewoon een nette transfer. Ze moeten Cancelo is ophalen bij Valencia, extreem zieke back is dat.

https://talksport.com/football/transfer-news-valencia-defender-joao-cancelo-demand-chelsea-and-tottenham-joined-inter die gaat zo te zien weg

Vind je? Wat ik van hem zag op aanvallend vlak was om duimen en vingers bij af te likken, maar defensief toch erg matig? Had liever gehad dat Inter Aurier zou oppikken bij PSG. Maar aangezien Cancelo ook als rechtsvoor (op de positie van Candreva) kan spelen, snap ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites