Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Nee je hebt vast gelijk, ik ken de belastingregels in Engeland ook niet echt. In Turkije gewoon alles netto? :mrg:

Volgens mij betalen voetballers in Turkije minder belasting dan 'normale' burgers. Zit dan ook nog verschil in welk niveau, eerste of lagere divisie. Al kan dat oud zijn ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee je hebt vast gelijk, ik ken de belastingregels in Engeland ook niet echt. In Turkije gewoon alles netto? :mrg:

Voetballers betalen heel weinig belastingen in Turkije.

Sneijder krijgt met wedstrijdpremies erbij 5 miljoen per jaar [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles gespeeld dit jaar voor Atalanta en volgens mij zelf aanvoerder geworden (?). Had wat mij betreft ook best eens de kans mogen krijgen bij het Nederlands Elftal in die potjes tegen Oostenrijk/Ierland/Polen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zenit St Petersburg forward Hulk is expected to make a record £41.5m move to join Sven-Goran Eriksson's Chinese Super League side Shanghai SIPG.

The 29-year-old Brazil striker is due in China on Wednesday for a medical.

The fee, believed to be around €50m, could break the Asian transfer record of £38.4m that Jiangsu Suning paid for Hulk's compatriot Alex Teixeira.

:nuts:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeff Stans is bijna klaar voor NAC

BREDA - De berichten dat Jeff Stans er al uit is met NAC, spreekt de middenvelder van Excelsior tegen. „Maar mijn gevoel bij NAC is zo goed, dat dat heel snel wel het geval is. Dinsdag (vandaag, red.) hebben we een volgend gesprek”, laat de 26-jarige Vlaardinger weten. Waar een definitief ‘ja’ nog van afhangt? „Op het totaalplaatje. Daaruit gaat het ook om wat kleinere, bijkomende zaken. Om een auto en dat soort dingen.”

In grote lijnen, zegt hij helemaal te geloven in de stap richting NAC. „Ik geloof in waar de club nu mee bezig is en ik heb vertrouwen in trainer Dijkhuizen.” Onder hem werkte Stans eerder bij Excelsior.

De afweging ere- of eerste divisie, speelt wat hem betreft geen rol. „Anders ga je niet met NAC praten. Ik ben die uitdaging eerder al aangegaan door van RKC naar Excelsior te gaan. Natuurlijk kijk je op je 26ste ook meer naar de financiën dan toen, maar een beetje inleveren is geen probleem. Ik zie NAC als een club die in de eredivisie thuishoort en ik wil er aan meehelpen om ze daarin terug te krijgen.”

:< Haal die platte kar maar weer naar buiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Batschuayi voor 40 miljoen naar Chelsea.

Weet echt niet waarom fucking iedere Belg naar daar gaat. Echt de meest hatelijke ploeg van Europa. Zal daar ook geen minuut spelen.

ef5a7f76cfe50f735f67c4cc66935472.png

Mevrouw van der Wiel zojuist op Twitter.

Laten we hopen dat ze ok is.

bewerkt door Lakigigar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

After bowing out of EURO 2016 with Spain, Nolito could be a Manchester City player by the end of this week.

Linked with City throughout the summer, The Telegraph is reporting that Nolito will be flying to Manchester on Wednesday to undergo a medical and complete the move.

The transfer fee is believed to be around $18 million.

editje: nog meer Spaans nieuws, Reyes verlaat Sevilla en gaat voor 2 jaar aan de slag bij Espanyol

bewerkt door Simonsav
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien een gekke vraag hoor, maar waarom wordt Nolito zo hoog aangeschreven? Zou bij Barcelona een speler zijn voor achter MSN. Dat zou dan toch ook moeten gelden voor City? Ik vraag me zelfs af of hij als B-speler goed genoeg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nolito beschikt volgens mij over een zeer goede basistechniek. Prima schot, goede pass, neemt ook wel de vrije ballen en corners dacht ik bij Celta? Nee, weinig negatiefs over te melden. Vraag me wel af of hij fysiek de PL aan zou kunnen en mentaal de overstap naar de Engelse cultuur. Maar buiten dit snap ik zeker de interesse, 15/18 miljoen is in de huidige markt ook niets voor een speler van zijn kwaliteiten. Plus hij kent door zijn jaren bij Barcelona geheid het spelletje wat Guardiola wil introduceren bij City.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nolito beschikt volgens mij over een zeer goede basistechniek. Prima schot, goede pass, neemt ook wel de vrije ballen en corners dacht ik bij Celta? Nee, weinig negatiefs over te melden. Vraag me wel af of hij fysiek de PL aan zou kunnen en mentaal de overstap naar de Engelse cultuur. Maar buiten dit snap ik zeker de interesse, 15/18 miljoen is in de huidige markt ook niets voor een speler van zijn kwaliteiten. Plus hij kent door zijn jaren bij Barcelona geheid het spelletje wat Guardiola wil introduceren bij City.

Op zich wel met je eens, maar ik vraag me dan af als je een bak met geld te besteden hebt, wat guardiola vrij waarschijnlijk wel heeft bij city, wat je dan met nolito moet. Toegegeven dat ik hem niet veel heb zien spelen, maar ik vond het op het EK niet echt een belachelijk goede voetballer. Het is niet een topspeler oid.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites