Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Transfernieuws

Mvdv

Recommended Posts

Zou het voor hem niet beter zijn om definitief te vertrekken bij Chelsea? Heb niet het idee dat ie nog een kans krijgt bij Chelsea. Stap terug doen om straks twee stappen vooruit te kunnen doen. Topclub in Nederland zou ideaal zijn.

Blind Sr. zou toch ook wel een televisie hebben?

Lijkt me dat als hij z'n zoon afgelopen seizoen had zien spelen hij hem niet had opgeroepen, in plaats daarvan heeft hij junior tot (reserve)aanvoerder gebombardeerd. Dus als hij al een televisie heeft is het alleen met het Eredivisiepakket van FOX.

Zag het al staan in het Twente topic, maar Felipe Gutierrez gaat dus naar Betis. Mooie transfer hoor, Musonda blijft volgend seizoen ook al daar dus wordt iets om naar uit te kijken.

Verder hebben Lyon en Barça nu eindelijk een akkoord rond Umtiti. Die moet €30m gaan kosten.

Van der Wiel is transfervrij, dus die zit niet meer bij PSG. Verder zie ik die Meunier nooit spelen, dus geen idee hoe goed hij is, maar ik geloof dat Aurier het zichzelf daar enigszins onmogelijk heeft gemaakt met rare acties buiten het veld. Zou me dus ook niets verbazen als Aurier ook vertrekt en PSG op zoek gaat naar 2 nieuwe backs.

[MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION];

Op dit moment is hij de back die daar waarschijnlijk het meest aan wedstrijden toe zal komen (wat Tomasson zegt, Aurier heeft het zich daar heel moeilijk gemaakt), hij zit dus in een uitstekende positie om zich te laten zien. Als Meunier er vertrouwen in heeft dat hij die plek de zijne kan maken, waarom zou hij dat dan niet doen?

[MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION];

Op dit moment is hij de back die daar waarschijnlijk het meest aan wedstrijden toe zal komen (wat Tomasson zegt, Aurier heeft het zich daar heel moeilijk gemaakt), hij zit dus in een uitstekende positie om zich te laten zien. Als Meunier er vertrouwen in heeft dat hij die plek de zijne kan maken, waarom zou hij dat dan niet doen?

Ik had de reactie van Tomasson verkeerd begrepen. Ja, ik hoop heel hard dat hij slaagt, maar het is moeilijk om het voor te stellen. Ik vind dat veel Belgen wel veel hordes met een keer nemen.

Lijkt me dat als hij z'n zoon afgelopen seizoen had zien spelen hij hem niet had opgeroepen, in plaats daarvan heeft hij junior tot (reserve)aanvoerder gebombardeerd. Dus als hij al een televisie heeft is het alleen met het Eredivisiepakket van FOX.

Blind was toch over het algemeen prima dit seizoen?

Voor het niveau van het Nederlands Elftal wel, maar dat zegt helaas meer over het niveau van Oranje. Vind hem als centrale verdediger ook echt tekort komen, zie hem als verdedigende middenvelder het nog wel redelijk doen bij een subtopper in Engeland/Duitsland [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION];