Dansmeister Geplaatst 28 oktober 2017 Share Geplaatst 28 oktober 2017 Hoppa. Eitje tegen Nets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 oktober 2017 Share Geplaatst 30 oktober 2017 Hoppa. Eitje tegen Nets. Eitje tegen de Cavs. Vreselijke D bij de Cavs, totaal geen energie. Porzingis was weer een beast. Timmeh met een wereldpot. Knicks. _O_ Goede D weer van Knicks. Echt een enorm verschil ten opzichte van vorig jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 oktober 2017 Share Geplaatst 31 oktober 2017 Porzingis career high. 38 punten. Bibberen na het derde kwart, maar verdiende zege. 0.500 nu. Morgen rustdagje en dan Rockets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Porzingis is fijn ja. Jammer voor je dat de rest van het team (uitgz Hardaway en Kanter) dramatisch is, waardoor je hoogstwaarschijnlijk de play-offs niet gaat halen @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Hardaway en Kanter zijn wel echte klasbakken ja. Die zouden in elk ander team ook niet meer zijn dan een overbetaalde 6th man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 december 2017 Share Geplaatst 25 december 2017 All-Star voting ;) Laat maar zien wat jullie hebben gevote. East wilde ik eigenlijk Drummond er ook nog bij doen, maar combi met LBJ, Antetokoumpo en Porzingis kon helaas niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Blanquito Geplaatst 26 december 2017 Share Geplaatst 26 december 2017 Oosten ben ik het helemaal mee eens, in het Westen ga ik voor Steph - Harden - Durant - Davis - Capela Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 december 2017 Share Geplaatst 26 december 2017 Wat een slechte calls gisteren bij Golden State vs. Cleveland zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 1 januari 2018 Share Geplaatst 1 januari 2018 De refs zijn niet bepaald in vorm laatste tijd :d oei oei oei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 februari 2018 Share Geplaatst 8 februari 2018 Ik raad iedereen even aan Twitter te volgen die NBA volgt.. Cavs gaan mad vlak voor de trade deadline :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 juni 2018 Share Geplaatst 1 juni 2018 Zo'n wedstrijd duurt dus 2,5 uur :o Dat was iets te lang voor mij, maar toch nog een kwart meegepakt vannacht. https://streamable.com/l266i :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 juni 2018 Share Geplaatst 8 juni 2018 Je begint toch onderhand een hekel te krijgen aan dat GSW. Veel te goed helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 2 juli 2018 Share Geplaatst 2 juli 2018 (bewerkt) Welkom bij de mooiste franchise van de NBA LeBron #Lakers :) 2 juli 2018 bewerkt door Raikkonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 2 juli 2018 Share Geplaatst 2 juli 2018 Wat een gruwelijk lelijke transfer zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 8 juni 2019 Share Geplaatst 8 juni 2019 finals game 4 zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bas0314 Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Kobe Bryant blijkbaar overleden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 In tha chopper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 26 januari 2020 Share Geplaatst 26 januari 2020 Ik las het net, vreselijk nieuws Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 26 augustus 2020 Share Geplaatst 26 augustus 2020 De Milwaukee Bucks (nummer 1 team in de eindstand voor de playoffs) boycot wedstrijd 6 in hun series tegen de Orlando Magic o.a. naar aanleiding van het politiegeweld tegen Jacob Blake deze week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 november 2021 Share Geplaatst 20 november 2021 Bulls na gister 11-5 DeRozan is ook echt een beest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Niemand die NBA volgt eigenlijk? Hier grote fan van Luka Doncic, helaas gestrand tegen Golden State Warriors in de Western Conference FInals. Finale wordt dus laatst genoemde tegen de Boston Celtics. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Ik volg NBA wel. Favo team is OKC, dus die zijn komende jaren nog niet echt bij de top. Maar gezien de picks en aantal leuke spelers heb ik goede hoop. Vannacht wel bizarre final. Zeker laatste kwart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Sinds een aantal maanden leef ik in een andere timezone en altijd al met een schuin oog interesse gehad in de NBA. Ik zou het graag ‘s avonds op de bank willen gaan volgen, maar geen idee waar ik zou moeten beginnen. Zijn er sites waar je info kan vinden? Welke spelers zijn goed? Wanneer is een nieuwe transfer goed of juist slecht? Etc etc. Ik heb geen basis. Voetbal volg ik bijvoorbeeld altijd al en dan ken ik alle grote talenten etc. en daar haal ik veel plezier uit. Hoe ontwikkel ik zoiets met NBA… Tips zijn welkom!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Ik heb geen ervaring met basketbal, maar wel met American Football en honkbal. Daar ben ik ooit ingerold zonder "enige kennis" van de sport. Denk dat het beste is om gewoon lekker veel te kijken, het liefst met Amerikaans commentaar, en zodoende een basis aan kennis op te bouwen. Dan leer je vanzelf een beetje welke trades goed zijn en welke niet. Of je kan in ieder geval een mening erover geven. In de American Football en honkbal wereld wordt er verder ook genoeg gepraat over de verscheidene trades en drafts, dus daar kan je ook genoeg informatie uit winnen. Verder is Twitter verdomde handig om veel dingen te volgen. @Fabian. kan als mede-honkbal liefhebber denk wel beamen dat het zeker de moeite waard is om de bekende reporters rondom de sport te volgen. Je er via de officiële site ongetwijfeld al een paar kunnen vinden. En daarnaast is de app Bleacher Report, mij ooit aangeraadde door eerder genoemde Fabian, zeker handig om up to date te blijven. Lekker notificaties aanzetten en je wordt constant op de hoogte gehouden van trades, hoogtepunten, blessures en ander nieuws. Weet niet of je een favoriet team in de NBA hebt. Als je dat hebt, is het handig om een "inside reporter" te volgen. Een reporter vergelijkbaar met wat Martijn Krabbedam (Feyenoord watcher) en Rik Elfrink (PSV watcher) hier zijn; die volgen al het nieuws rondom één specifiek team. Zodoende volg ik Josh Vernier, Lynn Worthy en Anne Rogers voor de Kansas City Royals, wat mijn favoriete honkbal team is. Josh Vernier is een insider vanuit een plaatselijk radiostation. Lynn Worthy schrijft voor de plaatselijke krant in Kansas City en Anne Rogers volgt de Royals voor MLB.com, de officiële competitie. Voor info is, naast de app Bleacher Report en de reports, de officiële website van de NBA denk een goede aanrader. Zoals gezegd volg ik zelf geen NBA, maar een snelle blik op de site laat mij zien dat het redelijk vergelijkbaar is met de MLB en NFL. De officiële site geeft vaak genoeg nieuws om op de hoogte te blijven en de bijbehorende officiële app is vaak een makkelijke en snelle manier om statistieken te vinden. Evenals hoogtepunten en samenvattingen. Voor diepere analyses en informatie is The Athletic een aanrader. Hoogstaand journalistiek niveau met altijd interessante artikelen en vaak baanbrekend nieuws. En als laatste zou ik ook gewoon lekker rondkijken op de Wikipedia pagina's over de drafts en Youtube videos bekijken van (recente) hoogtepunten om een beetje een idee te krijgen van de huidige sterren en talenten. Misschien dat @Michaelinho*nog wat heeft toe te voegen. Weet dat hij basketbal volgt of heeft gevolgd. Of in ieder geval enig verstand van heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 6 uur geleden zei Brozai: Sinds een aantal maanden leef ik in een andere timezone en altijd al met een schuin oog interesse gehad in de NBA. Ik zou het graag ‘s avonds op de bank willen gaan volgen, maar geen idee waar ik zou moeten beginnen. Zijn er sites waar je info kan vinden? Welke spelers zijn goed? Wanneer is een nieuwe transfer goed of juist slecht? Etc etc. Ik heb geen basis. Voetbal volg ik bijvoorbeeld altijd al en dan ken ik alle grote talenten etc. en daar haal ik veel plezier uit. Hoe ontwikkel ik zoiets met NBA… Tips zijn welkom!! In Nederland zendt ESPN de NBA (deels) uit. En ja kan via de NBA zelf een League Pass komen waarmee je alle wedstrijden kan streamen. De kennis en liefde voor de sport heb ik ooit opgebouwd via de NBA 2K games. Zo ook veel spelers en hun kwaliteiten leren kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten