Jump to content

Basketbal

Tomasson

Recommended Posts

Wow... Batum naar Charlotte, Vonleh en Henderson naar Portland.

Batum had natuurlijk een kut seizoen, maar heeft wel het hele jaar met pijntjes gekampt. Een fitte, goede, Batum is een geweldige speler, een hele speciale speler ook door z'n veelzijdigheid. Kan niet anders dan hieruit concluderen dat Portland zeer onzeker is over Aldridge, en zich opmaakt voor een 1 of 2 seizoenen rebuilden.

Vonleh heeft een onzichtbaar rookie seizoen gehad, nauwelijks gespeeld, maar is nog steeds erg jong, en heeft een zeer interessante skillset. Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk dat Charlotte hem opgeeft voor 1 jaar Batum, korte termijn denken en all-in voor de 8ste seed :cab:.

Kaminsky naar Charlotte lijkt nu een lock, die kun je alvast noteren. Het is bekend dat de Hornets erg gecharmeerd van hem zijn, plus dat deze trade ruimte voor hem maakt, en de SF positie vult.

Charlotte haalt ook nog Jeremy Lamb binnen, in ruil voor Matt Barnes. Die waarschijnlijk gewaived zal worden door de Thunder.

Wow, zieke off-season wordt dit.

Kijk zelf echt uit naar de draft, we kunnen bijna niet fout gaan, maar wordt echt interessant voor wie we gaan. Dat Hezonja, Winslow en Johnson targets zijn is al bekend, maar lees zelfs dingen over WCS en evt. Mudiay, ben zeer benieuwd wat ze van plan zijn. Zou met Johnson al tevreden zijn, maar als een van de teams boven ons voor een verrassende keus gaat kunnen we al een top prospect oppikken, dan ga ik JUICHEN.

Mooi, Lamb pleiten.

Maar Batum vind ik een rare trade zeg. Ik geef toe dat t niet de beste SF in de league is, maar ik heb ook zo mijn twijfels of de Trail Blazers het geld hebben om een nieuwe, betere SF te halen. Misschien denken ze alvast vooruit aan de contracten van Aldridge(mits hij verlengd) en Lillard? Die laatste zal toch ook wel een max deal voorgeschoteld krijgen. Het is wel actief in de league op t moment. Boogie wordt ook actief genoemd bij de Lakers en de Celtics.

Wow, zieke off-season wordt dit.

Kijk zelf echt uit naar de draft, we kunnen bijna niet fout gaan, maar wordt echt interessant voor wie we gaan. Dat Hezonja, Winslow en Johnson targets zijn is al bekend, maar lees zelfs dingen over WCS en evt. Mudiay, ben zeer benieuwd wat ze van plan zijn. Zou met Johnson al tevreden zijn, maar als een van de teams boven ons voor een verrassende keus gaat kunnen we al een top prospect oppikken, dan ga ik JUICHEN.

WCS lijkt buiten de top 10 te gaan vallen, z'n enkel schijnt niet helemaal goed te zijn, en heeft waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd een operatie nodig. Daarnaast zijn z'n workouts ook niet al te best gaan, aanvallend nog slechter dan gedacht. Chad Ford van ESPN is er van overtuigd dat Philadelphia voor Mudiay gaat, wat zeer opvallend zou zijn.

WCS lijkt buiten de top 10 te gaan vallen, z'n enkel schijnt niet helemaal goed te zijn, en heeft waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd een operatie nodig. Daarnaast zijn z'n workouts ook niet al te best gaan, aanvallend nog slechter dan gedacht. Chad Ford van ESPN is er van overtuigd dat Philadelphia voor Mudiay gaat, wat zeer opvallend zou zijn.

Lees juist dat iemand anders overtuigd is dat Russell naar de Sixers gaat, dat is het mooie van deze draft. :D

Agent van Hezonja, Arn Tellem, werkt sinds kort voor de Pistons. Lees opeens allerlei geruchten over dat deze samenwerking wel moet leiden tot een link. Schijnt dat Hezonja ook even een Pistons artikel gelijmd had ofzo. Mja dan moet je nog hopen dat wat teams hem laten gaan. Leuk feitje: Tellem deed dit eerder als met Kobe.

Edited by The Kerfts

Klopt ja, Hezonja z'n ''team'' heeft een aantal ploegen (o.a. Magic, Kings, Nuggets) gewoon compleet genegeerd, geen enkel contact mee gehad. Kan me overigens niet voorstellen dat hij tot 8 valt.

Tof trouwens hoe elke reporter van ''reliable sources'' te horen heeft gekregen welk team naar welke speler neigt, maar bijna geen enkel report komt overeen :).

De NBA trilt van angst. Of iig, dat zou t moeten doen.

Zijn zoontje woont ook in San Antonio, om dat gerucht nog maar wat aan te dikken.

Klopt ja, Hezonja z'n ''team'' heeft een aantal ploegen (o.a. Magic, Kings, Nuggets) gewoon compleet genegeerd, geen enkel contact mee gehad. Kan me overigens niet voorstellen dat hij tot 8 valt.

Tof trouwens hoe elke reporter van ''reliable sources'' te horen heeft gekregen welk team naar welke speler neigt, maar bijna geen enkel report komt overeen :).

Zijn zoontje woont ook in San Antonio, om dat gerucht nog maar wat aan te dikken.

Enige scenario dat Hezonja valt (unlikely) is dit lijkt me:

1. Towns

2. Russell

3. Okafor

4. Porzingis

5. Winslow

6. WCS

7. Mudiay

Al lees ik ook reports dat men Kaminsky 4-7 verwacht, maar dat lijkt me wel heel apart.