timpy00 Geplaatst Dinsdag at 07:24 Share Geplaatst Dinsdag at 07:24 Menzies was dit jaar wel echt goed. Mentaal natuurlijk niet helemaal oke. En ik weet ook niet wat hij zijn vriendin te eten geeft want die is ook verdubbeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst Dinsdag at 11:13 Share Geplaatst Dinsdag at 11:13 14 uur geleden zei 007mark: Viel helaas net de verkeerde kant op voor Niels Zonneveld. Zo'n laatste leg ook net een 12-darter van die Owen, die mij vooral opviel door zijn cynische lachje af en toe als Niels wat uitgooide. Zat denk ik wel meer in voor Niels, zonde. Niels Zondeveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst Dinsdag at 14:03 Share Geplaatst Dinsdag at 14:03 Een 30 darter bij de Nederlanders, schandalig slecht einde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Dinsdag at 15:41 Share Geplaatst Dinsdag at 15:41 Nou hup België! boga vindt dit leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst Dinsdag at 16:09 Share Geplaatst Dinsdag at 16:09 27 minuten geleden zei La Pulga: Nou hup België! boga vindt dit leuk! Aardige jinx dit wel. De Decker gooit op een niveau dat @Satyr hem van het bord veegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Dinsdag at 16:16 Share Geplaatst Dinsdag at 16:16 6 minuten geleden zei timpy00: Aardige jinx dit wel. De Decker gooit op een niveau dat @Satyr hem van het bord veegt. Nee joh, wilde gewoon een eerlijke wedstrijd van maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst Dinsdag at 16:27 Share Geplaatst Dinsdag at 16:27 2 uur geleden zei Vitesse88: Een 30 darter bij de Nederlanders, schandalig slecht einde Die leg duurde langer dan het toernooi van de Belgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst Dinsdag at 17:13 Share Geplaatst Dinsdag at 17:13 1 uur geleden zei timpy00: Aardige jinx dit wel. De Decker gooit op een niveau dat @Satyr hem van het bord veegt. 80 red ik inderdaad ook wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst Dinsdag at 19:50 Share Geplaatst Dinsdag at 19:50 Wat een pot dit, Sweeting die 2-0 in sets compleet vernaggeld door toch voor die 180 te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst Woensdag at 06:18 Share Geplaatst Woensdag at 06:18 22 uur geleden zei timpy00: En ik weet ook niet wat hij zijn vriendin te eten geeft want die is ook verdubbeld. Dit komt doordat Sherrock een nieraandoening heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst Woensdag at 07:56 Share Geplaatst Woensdag at 07:56 1 uur geleden zei chrisje1993: Dit komt doordat Sherrock een nieraandoening heeft. Het is wel te zien dat alle mensen die darts alleen tijdens het WK volgen ook weer aanwezig zijn . Geen probleem hoor, iedereen is welkom bij de mooiste sport op aarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Woensdag at 08:33 Share Geplaatst Woensdag at 08:33 36 minuten geleden zei Petterson: Het is wel te zien dat alle mensen die darts alleen tijdens het WK volgen ook weer aanwezig zijn . Geen probleem hoor, iedereen is welkom bij de mooiste sport op aarde. Prachtige ava trouwens, wat een vent he die Sjorleone hahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst Woensdag at 10:18 Share Geplaatst Woensdag at 10:18 1 uur geleden zei Keeza: Prachtige ava trouwens, wat een vent he die Sjorleone hahaha Die vent maakt het programma echt hé, voor de rest is het vooral volwassen kerels die emo worden omdat ze elkaar voor een week moeten gaan missen. Allermooiste is misschien nog wel dat z'n echte naam dus Johan Patrick is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Woensdag at 10:38 Share Geplaatst Woensdag at 10:38 19 minuten geleden zei joostmakaay: Die vent maakt het programma echt hé, voor de rest is het vooral volwassen kerels die emo worden omdat ze elkaar voor een week moeten gaan missen. Allermooiste is misschien nog wel dat z'n echte naam dus Johan Patrick is Ja, prachtig hoe hij de draak steekt met die gasten. Johan Patrick, hahaha dat wist ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst Woensdag at 14:17 Share Geplaatst Woensdag at 14:17 Haha echt de beste persoon in een reality show in tijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst Woensdag at 20:57 Share Geplaatst Woensdag at 20:57 Negendarter! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst Woensdag at 20:57 Share Geplaatst Woensdag at 20:57 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Woensdag at 20:59 Share Geplaatst Woensdag at 20:59 Wat deed die het ook netjes zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst Woensdag at 21:11 Share Geplaatst Woensdag at 21:11 Ik wilde erbij zetten om dan de pot te verliezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst Woensdag at 21:39 Share Geplaatst Woensdag at 21:39 Kist heeft in ieder geval mijn poule gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst Woensdag at 21:39 Share Geplaatst Woensdag at 21:39 Zo, ff 215.000 euro rijker. Neem niet aan dat het als prijzengeld telt toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Donderdag at 05:48 Share Geplaatst Donderdag at 05:48 8 uur geleden zei Arezo: Zo, ff 215.000 euro rijker. Neem niet aan dat het als prijzengeld telt toch? Hij krijgt maar 60.000 pond oftewel zo'n 73.000 euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Donderdag at 07:46 Share Geplaatst Donderdag at 07:46 'Maar 60.000 pond'. Er zijn dagen dat ik het niet verdien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst Donderdag at 08:05 Share Geplaatst Donderdag at 08:05 18 minuten geleden zei bas huijsmans: 'Maar 60.000 pond'. Er zijn dagen dat ik het niet verdien Vergeleken met die 215.000 euro van Paul is het een schijntje. Daarom die maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst Donderdag at 13:36 Share Geplaatst Donderdag at 13:36 Die kan weer terug naar ze eigen land, man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten