timpy00 Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 Menzies was dit jaar wel echt goed. Mentaal natuurlijk niet helemaal oke. En ik weet ook niet wat hij zijn vriendin te eten geeft want die is ook verdubbeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 14 uur geleden zei 007mark: Viel helaas net de verkeerde kant op voor Niels Zonneveld. Zo'n laatste leg ook net een 12-darter van die Owen, die mij vooral opviel door zijn cynische lachje af en toe als Niels wat uitgooide. Zat denk ik wel meer in voor Niels, zonde. Niels Zondeveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 Een 30 darter bij de Nederlanders, schandalig slecht einde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 Nou hup België! boga vindt dit leuk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 27 minuten geleden zei La Pulga: Nou hup België! boga vindt dit leuk! Aardige jinx dit wel. De Decker gooit op een niveau dat @Satyr hem van het bord veegt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 6 minuten geleden zei timpy00: Aardige jinx dit wel. De Decker gooit op een niveau dat @Satyr hem van het bord veegt. Nee joh, wilde gewoon een eerlijke wedstrijd van maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 2 uur geleden zei Vitesse88: Een 30 darter bij de Nederlanders, schandalig slecht einde Die leg duurde langer dan het toernooi van de Belgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 1 uur geleden zei timpy00: Aardige jinx dit wel. De Decker gooit op een niveau dat @Satyr hem van het bord veegt. 80 red ik inderdaad ook wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 17, 2024 Share Gepost December 17, 2024 Wat een pot dit, Sweeting die 2-0 in sets compleet vernaggeld door toch voor die 180 te gaan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 22 uur geleden zei timpy00: En ik weet ook niet wat hij zijn vriendin te eten geeft want die is ook verdubbeld. Dit komt doordat Sherrock een nieraandoening heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petterson Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 1 uur geleden zei chrisje1993: Dit komt doordat Sherrock een nieraandoening heeft. Het is wel te zien dat alle mensen die darts alleen tijdens het WK volgen ook weer aanwezig zijn . Geen probleem hoor, iedereen is welkom bij de mooiste sport op aarde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 36 minuten geleden zei Petterson: Het is wel te zien dat alle mensen die darts alleen tijdens het WK volgen ook weer aanwezig zijn . Geen probleem hoor, iedereen is welkom bij de mooiste sport op aarde. Prachtige ava trouwens, wat een vent he die Sjorleone hahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 1 uur geleden zei Keeza: Prachtige ava trouwens, wat een vent he die Sjorleone hahaha Die vent maakt het programma echt hé, voor de rest is het vooral volwassen kerels die emo worden omdat ze elkaar voor een week moeten gaan missen. Allermooiste is misschien nog wel dat z'n echte naam dus Johan Patrick is Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keeza Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 19 minuten geleden zei joostmakaay: Die vent maakt het programma echt hé, voor de rest is het vooral volwassen kerels die emo worden omdat ze elkaar voor een week moeten gaan missen. Allermooiste is misschien nog wel dat z'n echte naam dus Johan Patrick is Ja, prachtig hoe hij de draak steekt met die gasten. Johan Patrick, hahaha dat wist ik niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petterson Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 Haha echt de beste persoon in een reality show in tijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 Negendarter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 Wat deed die het ook netjes zeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 Ik wilde erbij zetten om dan de pot te verliezen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 Kist heeft in ieder geval mijn poule gezien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost December 18, 2024 Share Gepost December 18, 2024 Zo, ff 215.000 euro rijker. Neem niet aan dat het als prijzengeld telt toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 19, 2024 Share Gepost December 19, 2024 8 uur geleden zei Arezo: Zo, ff 215.000 euro rijker. Neem niet aan dat het als prijzengeld telt toch? Hij krijgt maar 60.000 pond oftewel zo'n 73.000 euro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 19, 2024 Share Gepost December 19, 2024 'Maar 60.000 pond'. Er zijn dagen dat ik het niet verdien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost December 19, 2024 Share Gepost December 19, 2024 18 minuten geleden zei bas huijsmans: 'Maar 60.000 pond'. Er zijn dagen dat ik het niet verdien Vergeleken met die 215.000 euro van Paul is het een schijntje. Daarom die maar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 19, 2024 Share Gepost December 19, 2024 Die kan weer terug naar ze eigen land, man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts