Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
MU vraagt zich af... gebruik jij de preview-functionaliteit wel eens op MU? Ă—

Recommended Posts

Gepost (edited)

Gisteren een mooi gemiddelde gehaald in Aachen :)

Poule:

Wedstrijd 1: 67,3

Wedstrijd 2: 83,5

Wedstrijd 3: 71,6

Kwartfinale: 73,3

Halve finale: 85,2 https://www.2k-dart-software.com/frontend/events/4/event/24772/phase/40643/ko/tree

Finale: 79,9

Toernooigemiddelde: 77,4

3x 180

116 shot

2x 15 darts

4x 16 darts

3x 17 darts

https://www.2k-dart-software.com/frontend/events/4/event/24772/statistics

Edited by Satyr
Gepost

Ik heb gisteren de finaledag gewonnen in Aachen/Aken :cheer:

Gemiddeldes:

Wedstrijd 1: 77,1 

Wedstrijd 2: 83,4

Wedstrijd 3: 75,9 

Wedstrijd 4: 73,4 

Wedstrijd 5: 73,7 

Spoiler

Naamloos2.thumb.png.3cbd22224ca755126e609dca9615b631.png

Naamloos3.thumb.png.cc9c0e504a93f549d3d25dff5f5044ab.png

Naamloos4.thumb.png.00583d4922935c08b66ff4606cb3cf95.png

Gepost

Woodhouse - Edhouse in de halve finale

Wattimena - Pietreczo/Noppert in de andere halve finale

Dit had niemand goed als  de hele wereld een bracket had ingevuld

Gepost
4 uur geleden zei Satyr:

Woodhouse - Edhouse in de halve finale

Wattimena - Pietreczo/Noppert in de andere halve finale

Dit had niemand goed als  de hele wereld een bracket had ingevuld

Zal ik hem nog even invullen?

Gepost

@007mark, vraagje, jij kunt dat misschien berekenen

In de afgelopen vijf jaar hebben wij, Dartcafe Nouveau, elk jaar ergens rond plek 5 tot 8 gestaan, zonder ooit in de problemen te komen. De nummer 9 speelt een play-off, de nummer 10 vliegt er uit. Je was met 15 punten altijd veilig, tot afgelopen seizoen. Toen speelden we ons op de laatste speeldag pas veilig, met 19 punten.

Nu hebben wij een vliegende start gemaakt en ik, rasoptimist, heb gezegd dat we nu al veilig zijn, safety in numbers. De onderste 3 moeten nog 2x tegen elkaar, dus zelfs als wij alles zouden verliezen, dan nog is de kans groot dat we geen 9e of 10e worden, toch?

We gooien 18 wedstrijden.
Naamloos1.png.6840825d2380ca74157aec7f9283cba8.png

Gepost
17 minuten geleden zei Satyr:

@007mark, vraagje, jij kunt dat misschien berekenen

In de afgelopen vijf jaar hebben wij, Dartcafe Nouveau, elk jaar ergens rond plek 5 tot 8 gestaan, zonder ooit in de problemen te komen. De nummer 9 speelt een play-off, de nummer 10 vliegt er uit. Je was met 15 punten altijd veilig, tot afgelopen seizoen. Toen speelden we ons op de laatste speeldag pas veilig, met 19 punten.

Nu hebben wij een vliegende start gemaakt en ik, rasoptimist, heb gezegd dat we nu al veilig zijn, safety in numbers. De onderste 3 moeten nog 2x tegen elkaar, dus zelfs als wij alles zouden verliezen, dan nog is de kans groot dat we geen 9e of 10e worden, toch?

We gooien 18 wedstrijden.
Naamloos1.png.6840825d2380ca74157aec7f9283cba8.png

Heb daar geen berekening voor, maar denk dat je opmerking nog wat aan de vroege kant is. Zeker als jullie wel de onderlinge potjes tegen de onderste 3 gaan verliezen, en zij verrassen een (paar) keer.

Gepost
25 minuten geleden zei 007mark:

Heb daar geen berekening voor, maar denk dat je opmerking nog wat aan de vroege kant is. Zeker als jullie wel de onderlinge potjes tegen de onderste 3 gaan verliezen, en zij verrassen een (paar) keer.

Wij hebben gewonnen van Roermond, Allstars, Reunie en Goes

Gepost

Volgens ChatGPT heb je tussen de 22 en de 24 punten nodig om veilig te zijn, met 28 ben je mathematisch zeker, denk ik, want in theorie kan iedereen op 27 punten eindigen.

Gepost

Die twee legs die Wattimena pakt, had ik ook wel gewonnen :classic_laugh: :classic_laugh: :classic_laugh:

Ik had gisteren in de Superleague 2x 180 en 's avonds bij ons toernooi nog eens 8.

Ook mooi.

Gepost

Op werk hangt een dartbord. Nu ga ik in de pauze weleens een pijltje en gooi ik nu al 3x 140. Moet ik iets met dit talent of is dit toeval? ;c

Gepost
36 minuten geleden zei Arezo:

Op werk hangt een dartbord. Nu ga ik in de pauze weleens een pijltje en gooi ik nu al 3x 140. Moet ik iets met dit talent of is dit toeval? 

Inschrijven voor Q school