Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei ElMarcos:

Iemand al begonnen aan Welcome to Wrexham op Disney+ ?

Persoonlijk vind ik het écht een hele leuke documentaire!

Ja, ik heb eerste vier afleveringen ook gezien. Wel leuk ja. Behoorlijk Amerikaans getint, uitleg over de competitieopzet, spelregels, etc. Wanneer komen er meer afleveringen, weet jij dat?

Spoiler

Mooi stukje was dat ze moesten rebuilden en die Rob zegt "Iedereen op Twitter zegt dat we Paul Mullin moeten halen" en dat ze dat uiteindelijk dan ook doen :D

bewerkt door Karlo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Karlo:

Ja, ik heb eerste vier afleveringen ook gezien. Wel leuk ja. Behoorlijk Amerikaans getint, uitleg over de competitieopzet, spelregels, etc. Wanneer komen er meer afleveringen, weet jij dat?

Elke week een nieuwe geloof ik. 

Ja, je kunt merken dat ze hem maken voor de Amerikaanse kijker die wellicht wat minder over the round ball game weet dan de gemiddelde Europeaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-10-2022 om 10:41 zei Karlo:

Inhoud verbergen

Mooi stukje was dat ze moesten rebuilden en die Rob zegt "Iedereen op Twitter zegt dat we Paul Mullin moeten halen" en dat ze dat uiteindelijk dan ook doen :D

Vandaag weer een nieuwe, eigenlijk gisteren want het is al 11 minuten vandaag en dus niet meer gisteren. Vond aflevering 5 wat minder. Maar hele vette serie wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Arezo:

Wow. Dahmer is wel echt ziek zeg. Alles is ook gewoon waar gebeurd. Interessant hoe het vanuit verschillende punten bekeken wordt. Heb er 6 afleveringen opzitten. Echt wel goed

Misschien is de documentaire erover op Netflix dan ook een aanrader voor je. Dahmer tapes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 van m’n collega’s doet mee aan Hollands next topmodel. Een programma wat niemand van ons ooit keek maar door hem zijn gaan kijken. Hij staat nu in de finale en we kunnen stemmen tot woensdag 18.00u. Weet niet of ik de link hier mag delen maar zijn naam is iig Philip. Dus alle stemmen helpen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Arezo:

Wow. Dahmer is wel echt ziek zeg. Alles is ook gewoon waar gebeurd. Interessant hoe het vanuit verschillende punten bekeken wordt. Heb er 6 afleveringen opzitten. Echt wel goed

Hele grimmige serie. Buitengewoon interessant, maar ik moet zeggen dat ik het niet elke dag kan opbrengen om hem op te zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee? Ik denk dat jij als kijker bepaald of iemand geromantiseerd wordt toch? Ik heb absoluut geen sympathie voor zijn daden (dúh) maar het was natuurlijk een fascinerend persoon. Ik vind dat die acteur dat goed speelt. Tuurlijk zijn er dingen in de serie die aangepast zijn. Die kun je allemaal teruglezen. Ik had bij die laatste scene wel kippenvel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei delichris:

Sinds gisteren kijk ik naar Expeditie Gooris Een leuke reallife serie omtrent Sam Gooris, Kelly Gooris-Pfaff en hun kinderen Kenje en Shania. Doe Sam is zo gek als een deur.

Ken je de Verhultsjes? Dat is wel een aanrader. Vond die Sam Gooris toen vroeger in die serie al moeilijk irritant, dus dit is niks voor mij denk ik :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-11-2022 om 11:38 zei Djurovski:

1899

Een wat vreemde serie maar zeer aardig. Mooi dat de mensen in eigen taal spreken. Zitten op een passagiersschip naar New York. Wanneer ze bij een ander schip komen die al 4 maanden vermist is gebeuren en vreemde dingen. 

Eergister aan begonnen. Wat een complete mindfuck is dit en ben pas bij aflevering 2 haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites