sennid Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Over ongeveer 2 weken begint Andor op Disney+. Als ik de trailers mag geloven gaat het een echt vette serie worden. Disney+ is sowieso goed bezig met nieuwe series en filmklassiekers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Gisteren eerste 2 LotR afleveringen gezien. Ziet er prachtig uit, verhaal is nog even inkomen, maar prima start hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Op 10-9-2022 om 17:52 zei ElPrincipito: Inmiddels ook aflevering 3 gekeken. Man man man, ik snap die kritiek allemaal niet zo als er gewoon nieuw LOTR voer is. Ongeacht of het nu alles van Tolkien specifiek heeft overgenomen zijn de nieuwe beelden die je krijgt gewoon adembenemend. Numenor bijvoorbeeld, ongekend... Ep1 was voor mij gewoon echt inkomen. Ep2 en Ep3 waren alweer helemaal in de LotR vibes. Sterke afleveringen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 @Fantasyen richard jullie als IJsland fanaten die entapped serie al gezien o netflix? Vond het dikke prima. Soms wat langdradig, maar wel echt spannend tot het eind en altijd mooi die landschappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 15 september 2022 Share Geplaatst 15 september 2022 29 minuten geleden zei Gert: @Fantasyen richard jullie als IJsland fanaten die entapped serie al gezien o netflix? Vond het dikke prima. Soms wat langdradig, maar wel echt spannend tot het eind en altijd mooi die landschappen Nog niet, maar ga ik zeker kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 september 2022 Share Geplaatst 17 september 2022 (bewerkt) @RubenS2 hoorde van collega gisteren er komt geen nieuw seizoen meer van Raised by Wolves Het blijft hierbij, echt mooi balen en ruk. En voor iedereen hier die van serie's houdt: https://www.imdb.com/list/ls063853872/mediaviewer/rm1835732225/ Zijn foto's van allemaal gecancellede serie's helaas. EDIT: Er zitten ook Renewed bij's gelukkig 17 september 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 september 2022 Share Geplaatst 18 september 2022 Vikings Valhalla Mwah. Niet zo sterk als de voorganger. Zelfs een stuk minder vind ik. En vond vikings al achteruit gaan na de dood van Ragnar. Toch redelijk mee vermaakt maar dat Woke gebeuren mag in dit soort series wil stoppen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 september 2022 Share Geplaatst 19 september 2022 16 uur geleden zei Djurovski: Vikings Valhalla Mwah. Niet zo sterk als de voorganger. Zelfs een stuk minder vind ik. En vond vikings al achteruit gaan na de dood van Ragnar. Toch redelijk mee vermaakt maar dat Woke gebeuren mag in dit soort series wil stoppen hoor Smaken verschillen misschien is beter om dat voortaan in spoiler te zetten. Ik zal even zelf in spoiler wat over Vikings zetten: Spoiler Ja Ragnar is en was een gemis, mee eens. Maar hij heeft nog best lang erin gezeten hoor. En Bjorn Iron Side zijn volbloed zoon is GEWELDIG, Ivar is ook echt heel tof , en je had nog heel lang Lagertha Ik heb wel genoten van Vikings en vindt er eigenlijk geen slechte seizoenen bij zitten. Ik had allleen wel gruwelijk hekel aan Floki na een tijdje.. @ElPrincipito @Dansmeister ik ben bijna klaar met E3 van Lord of Rings serie, ik ben verkocht hoor. Erg toffe/gave serie, zeker goed onderhoudend, vermakelijk en spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 september 2022 Share Geplaatst 24 september 2022 Cobra Kai Seizoen 5 Prima seizoen weer. In twee weekenden afgekeken met de zoon. Mogen het hier wel bij laten. Prima einde wat mij betreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 14 uur geleden zei Djurovski: Cobra Kai Seizoen 5 Prima seizoen weer. In twee weekenden afgekeken met de zoon. Mogen het hier wel bij laten. Prima einde wat mij betreft Er komt nog één seizoen vermoed ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 1 uur geleden zei delichris: Er komt nog één seizoen vermoed ik zo. Ik zit rond seizoen 3 en kijk het eigenlijk al niet meer. Ik heb zelf laatste tijd gezien zoal: Banshee S2, S3 en S4 S2 en S3 waren geweldig en fantastisch, 4 vind ik hooguit een 7, viel erg tegen. Mad Men nu rond seizoen 6, twee maanden geleden met seizoen 1 weer opnieuw begonnen, geweldige en super goede serie. Lord of the Rings ding erg leuk en goed, House of Dragons wordt alleen maar minder imo als die van morgen ook niet goed ga vinden, ga misschien maar stoppen. Kingdom Koreaanse Zombie horror serie, s1 vond ik erg goed, nu met seizoen 2 bezig. Yellowstone gisteren begonnen, nu bij E4 van seizoen 1, Kevin Costner is erg goed. Star Trek Voyager seizoen 3 heel tof en gaaf, moet het vaker kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 2 uur geleden zei delichris: Er komt nog één seizoen vermoed ik zo. Gok het wel inderdaad. Wel benieuwd wat voor verhaal ze daar dan aanplakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 25 september 2022 Share Geplaatst 25 september 2022 Iemand DAHMER al gezien op Netflix? Was wel een aanrader, las ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 5 uur geleden zei Richarð.: Iemand DAHMER al gezien op Netflix? Was wel een aanrader, las ik. Ben halverwege. Is wel aardig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Sins of out Mother gezien voor de vakantie. Waargebeurde mini-serie/documentaire over een gelovige moeder die de weg kwijt raakt in een soort sekte en vervolgens raken haar kids vermist. Bizar en spraakmakende serie. 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 september 2022 Share Geplaatst 26 september 2022 Gisteren opnieuw begonnen met Mocro Mafia. Ik laat nu mijn zoon ook meekijken. Hij vindt de serie nu al geweldig en we hebben nog maar 2 afleveringen gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 Op 26-9-2022 om 00:47 zei Richarð.: Iemand DAHMER al gezien op Netflix? Was wel een aanrader, las ik. Ik ben ermee bezig, inmiddels 5 afleveringen gezien. Bizar, wat een gruwelijkheden heeft hij begaan. Geweldige acteur ook. Gisteravond 2 afleveringen LOTR gekeken, meen 5 en 6. Geweldig! Prachtige beelden, vind de verhaallijnen nu beter samenkomen en ook de link maken met de films. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 oktober 2022 Share Geplaatst 1 oktober 2022 The Imperfects Aardige serie. Goed mee vermaakt maar stijgt nergens boven uit. Leuk om gezien te hebben. Dahmer ook afgekeken. Tja weinig nieuws onder de zon. Goed geacteerd dat absoluut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 (bewerkt) ga ook maar eens Dahmer kijken, heb altijd een fascinatie gehad voor de forensische psychiatrie 7 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 oktober 2022 Share Geplaatst 10 oktober 2022 Afgelopen weekend de serie The Rain uitgekeken. Ging van een mysterieus en redelijk authentieke Scandinavische serie naar een wat matigere Sci-Fi serie met Walking Dead-achtige elementen. Hij was wel vermakelijk, maar echt goed kan ik hem niet noemen. 6/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 oktober 2022 Share Geplaatst 15 oktober 2022 Op 10-10-2022 om 11:15 zei Chiemel: Afgelopen weekend de serie The Rain uitgekeken. Ging van een mysterieus en redelijk authentieke Scandinavische serie naar een wat matigere Sci-Fi serie met Walking Dead-achtige elementen. Hij was wel vermakelijk, maar echt goed kan ik hem niet noemen. 6/10 Dat beschrijf je goed Chiemel. Ik heb beide seizoenen ook gezien, vond het begin veelbelovend maar later kreeg ik wat 'Twilight'-achtige gevoelens erbij. Zelf inmiddels Rings of Power - LOTR afgekeken. Ondanks alle kritiek geef ik het gewoon een dikke 7. LOTR zit in mijn hart, daar komt nooit verandering in. Vond de laatste afleveringen ook wel weer meer als LOTR aanvoelen, dat was positief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 oktober 2022 Share Geplaatst 15 oktober 2022 1 uur geleden zei ElPrincipito: Dat beschrijf je goed Chiemel. Ik heb beide seizoenen ook gezien, vond het begin veelbelovend maar later kreeg ik wat 'Twilight'-achtige gevoelens erbij. Zelf inmiddels Rings of Power - LOTR afgekeken. Ondanks alle kritiek geef ik het gewoon een dikke 7. LOTR zit in mijn hart, daar komt nooit verandering in. Vond de laatste afleveringen ook wel weer meer als LOTR aanvoelen, dat was positief. Zijn 3 seizoenen, dus weet niet of je de laatste gemist hebt. Eindigt met een bloem.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Iemand al begonnen aan Welcome to Wrexham op Disney+ ? Persoonlijk vind ik het écht een hele leuke documentaire! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 2 minuten geleden zei ElMarcos: Iemand al begonnen aan Welcome to Wrexham op Disney+ ? Persoonlijk vind ik het écht een hele leuke documentaire! Zeker. 4 afleveringen gezien. Erg leuk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 12 uur geleden zei ElMarcos: Iemand al begonnen aan Welcome to Wrexham op Disney+ ? Persoonlijk vind ik het écht een hele leuke documentaire! Nog niet klinkt wel leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten