Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Op 10-9-2022 om 17:52 zei ElPrincipito:

Inmiddels ook aflevering 3 gekeken. Man man man, ik snap die kritiek allemaal niet zo als er gewoon nieuw LOTR voer is. Ongeacht of het nu alles van Tolkien specifiek heeft overgenomen zijn de nieuwe beelden die je krijgt gewoon adembenemend. Numenor bijvoorbeeld, ongekend... 

Ep1 was voor mij gewoon echt inkomen. Ep2 en Ep3 waren alweer helemaal in de LotR vibes. Sterke afleveringen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@RubenS2 hoorde van collega gisteren er komt geen nieuw seizoen meer van Raised by Wolves :cab::cry:

Het blijft  hierbij, echt mooi balen en ruk. En voor iedereen hier die van serie's houdt:

https://www.imdb.com/list/ls063853872/mediaviewer/rm1835732225/

Zijn foto's van allemaal gecancellede serie's helaas.

EDIT: Er zitten ook Renewed bij's gelukkig :)

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Djurovski:

Vikings Valhalla 

Mwah. Niet zo sterk als de voorganger. Zelfs een stuk minder vind ik. En vond vikings al achteruit gaan na de dood van Ragnar. Toch redelijk mee vermaakt maar dat Woke gebeuren mag in dit soort series wil stoppen hoor

Smaken verschillen misschien is beter om dat voortaan in spoiler te zetten.

Ik zal even zelf in spoiler wat over Vikings zetten: 

Spoiler

Ja Ragnar is en was een gemis, mee eens. Maar hij heeft nog best lang erin gezeten hoor. En Bjorn Iron Side zijn volbloed zoon is GEWELDIG, Ivar is ook echt heel tof , en je had nog heel lang Lagertha :classic_love: Ik heb wel genoten van Vikings en vindt er eigenlijk geen slechte seizoenen bij zitten. Ik had allleen wel gruwelijk hekel aan Floki na een tijdje..

@ElPrincipito @Dansmeister ik ben bijna klaar met E3 van Lord of Rings serie, ik ben verkocht hoor. Erg toffe/gave serie, zeker goed onderhoudend, vermakelijk en spannend! :cheer::chief:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei delichris:

Er komt nog één seizoen vermoed ik zo.

Ik zit rond seizoen 3 en kijk het eigenlijk al niet meer.

Ik heb zelf laatste tijd gezien zoal:

Banshee S2, S3 en S4

S2 en S3 waren geweldig en fantastisch, 4 vind ik hooguit een 7, viel erg tegen.

Mad Men nu rond seizoen 6, twee maanden geleden met seizoen 1 weer opnieuw begonnen, geweldige en super goede serie.

Lord of the Rings ding erg leuk en goed, House of Dragons wordt alleen maar minder imo als die van morgen ook niet goed ga vinden, ga misschien maar stoppen.

Kingdom  Koreaanse Zombie horror serie, s1 vond ik erg goed, nu met seizoen 2 bezig.

Yellowstone gisteren begonnen, nu bij E4 van seizoen 1, Kevin Costner is erg goed.

Star Trek Voyager seizoen 3 heel tof en gaaf, moet het vaker kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-9-2022 om 00:47 zei Richarð.:

Iemand DAHMER al gezien op Netflix? Was wel een aanrader, las ik.

Ik ben ermee bezig, inmiddels 5 afleveringen gezien. Bizar, wat een gruwelijkheden heeft hij begaan. Geweldige acteur ook.

Gisteravond 2 afleveringen LOTR gekeken, meen 5 en 6. Geweldig! Prachtige beelden, vind de verhaallijnen nu beter samenkomen en ook de link maken met de films.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-10-2022 om 11:15 zei Chiemel:

Afgelopen weekend de serie The Rain uitgekeken. Ging van een mysterieus en redelijk authentieke Scandinavische serie naar een wat matigere Sci-Fi serie met Walking Dead-achtige elementen. Hij was wel vermakelijk, maar echt goed kan ik hem niet noemen. 6/10

Dat beschrijf je goed Chiemel. Ik heb beide seizoenen ook gezien, vond het begin veelbelovend maar later kreeg ik wat 'Twilight'-achtige gevoelens erbij. 

Zelf inmiddels Rings of Power - LOTR afgekeken. Ondanks alle kritiek geef ik het gewoon een dikke 7. LOTR zit in mijn hart, daar komt nooit verandering in. Vond de laatste afleveringen ook wel weer meer als LOTR aanvoelen, dat was positief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElPrincipito:

Dat beschrijf je goed Chiemel. Ik heb beide seizoenen ook gezien, vond het begin veelbelovend maar later kreeg ik wat 'Twilight'-achtige gevoelens erbij. 

Zelf inmiddels Rings of Power - LOTR afgekeken. Ondanks alle kritiek geef ik het gewoon een dikke 7. LOTR zit in mijn hart, daar komt nooit verandering in. Vond de laatste afleveringen ook wel weer meer als LOTR aanvoelen, dat was positief. 

Zijn 3 seizoenen, dus weet niet of je de laatste gemist hebt. Eindigt met een bloem..

Link naar opmerking
Deel via andere websites