ElPrincipito Geplaatst 29 januari 2021 Share Geplaatst 29 januari 2021 Inmiddels aanbeland bij seizoen 6 van The Walking Dead. Moet zeggen dat ik apocalyptische verhalen, wereldchaos en een vorm van overleven altijd een prima onderwerp vind van een serie. Vandaar ook de keuze deze te zien. Leuk, vermakelijk, maar goed? Mwah, een beetje teveel van hetzelfde. We kijken maar door, maar niet echt fan van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Goede serie is Lupin. Sowiso is Omar Sy een goede acteur! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 januari 2021 Share Geplaatst 30 januari 2021 Bijna klaar met seizoen 3 van Gotham heerlijke serie hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 februari 2021 Share Geplaatst 3 februari 2021 Ben voor de tweede keer After Life aan het kijken. Wat een geweldige serie, heerlijk zwarte en cynische humor. Voor wie het nog niet gezien heeft: ga het zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 Niemand hier aan de Mocro Maffia? Dacht dat ik Promes er in zag spelen, is het verdomme Roysten Drenthe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 16 minuten geleden zei La Pulga: Niemand hier aan de Mocro Maffia? Dacht dat ik Promes er in zag spelen, is het verdomme Roysten Drenthe. Ik hoord @delichris er laatst over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 2 uur geleden zei Kyrill: Ik hoord @delichris er laatst over? Ik moet het nog zien. Ik ga het opsparen en dan alles kijken van seizoen 3. @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 februari 2021 Share Geplaatst 4 februari 2021 5 uur geleden zei La Pulga: Niemand hier aan de Mocro Maffia? Toevallig net aan seizoen 1 begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 5 februari 2021 Share Geplaatst 5 februari 2021 Ik spaar ze ook op. Nu aan The Last Kingdom begonnen. Eerste drie gezien. Weer eens heel wat anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Op 5-2-2021 om 09:54 zei Arsène: Ik spaar ze ook op. Nu aan The Last Kingdom begonnen. Eerste drie gezien. Weer eens heel wat anders. Een hele mooie serie. Ik wacht op seizoen 4. Hier speelt volgens mij Tygo Gernandt ook in mee. Hij komt in seizoen 3 voor. Ik ben zelf sinds deze week aan de serie over de Wu Tang Clan begonnen. Deze is op Videoland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 februari 2021 Share Geplaatst 6 februari 2021 Gisteren S4 E9 van The Expanse gekeken. Damn wat geweldige serie zeg, niet normaal. Echt heel tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 Op 4-2-2021 om 14:26 zei La Pulga: Niemand hier aan de Mocro Maffia? Dacht dat ik Promes er in zag spelen, is het verdomme Roysten Drenthe. aflevering 1 nieuwe seizoen gezien, maar 1x per week vind ik eigenlijk niets, dus wacht wel als het er allemaal is. Wel vette serie, zeker voor een Nederlandse serie. Lupin afgekeken vorige week. Ook tof alleen opmerkelijk eind. Bridgerton gekeken met mijn vriendin. Ondanks dat het een vrouwen serie is heb ik me er best mee vermaakt eigenlijk ? Nu gaan we denk ik naar Queen of the South ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 februari 2021 Share Geplaatst 7 februari 2021 11 minuten geleden zei Lazy: aflevering 1 nieuwe seizoen gezien, maar 1x per week vind ik eigenlijk niets, dus wacht wel als het er allemaal is. Wel vette serie, zeker voor een Nederlandse serie. Lupin afgekeken vorige week. Ook tof alleen opmerkelijk eind. Bridgerton gekeken met mijn vriendin. Ondanks dat het een vrouwen serie is heb ik me er best mee vermaakt eigenlijk ? Nu gaan we denk ik naar Queen of the South ?? Ja ik wilde eigenlijk ook wachten maar het is echt tering spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 15 uur geleden zei Lazy: aflevering 1 nieuwe seizoen gezien, maar 1x per week vind ik eigenlijk niets, dus wacht wel als het er allemaal is. Wel vette serie, zeker voor een Nederlandse serie. Lupin afgekeken vorige week. Ook tof alleen opmerkelijk eind. Bridgerton gekeken met mijn vriendin. Ondanks dat het een vrouwen serie is heb ik me er best mee vermaakt eigenlijk ? Nu gaan we denk ik naar Queen of the South ?? Die is leuk! Zijn net klaar met seizoen 4. Op 6-2-2021 om 10:38 zei delichris: Een hele mooie serie. Ik wacht op seizoen 4. Hier speelt volgens mij Tygo Gernandt ook in mee. Hij komt in seizoen 3 voor. Ik ben zelf sinds deze week aan de serie over de Wu Tang Clan begonnen. Deze is op Videoland. Ja is erg leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 februari 2021 Share Geplaatst 8 februari 2021 Seizoen 4 The Expanse Ook weer klaar mee sinds vandaag. Ik vond het eerst jammer dat van Netflix was gehaald. Maar seizoen 3 en 4 door Prime, zijn zkr niet minder dan seizoen 1 en 2 van de serie. Er gebeurd genoeg, het is continu spannend en de special effects/beelden zijn echt fenomenaal. Alex is tof, Holden is gaaf, Miller en de Belters en alles, ziek ziek. En mijn favoriete personage is nu zkr sinds dit 4e seizoen maar ook sinds halverwege seizoen 3, Amos, wat een bad ass. 8,5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 februari 2021 Share Geplaatst 11 februari 2021 Preacher seizoen 4 is klaar en daarmee de serie ook. Elk seizoen meer en meer bizar. Misschien was het laatste seizoen wel de minste van de vier. Desalniettemin uitermate vermakelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 februari 2021 Share Geplaatst 19 februari 2021 Ik ben nu bezig met Surviving Escobar op Videoland. Dit gaat over JJ Velasquez de huurmoordenaar van Pablo. Een leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 februari 2021 Share Geplaatst 23 februari 2021 Vorige week Ted Lasso gekeken. Flauw, voorspelbaar, slecht geacteerd, maar soms ook supergoede (Britse) humor, interessante achterliggende psychologie rond groepsdynamiek en communicatie en maatschappijkritisch. Daardoor na de eerste 5 minuten bijna gestopt met kijken, maar uiteindelijk doorgezet en met veel plezier de rest uitgekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 maart 2021 Share Geplaatst 6 maart 2021 Net The Fall afgerond. Serie over een seriemoordenaar (Jamie Dornan) en een rechercheur (Gillian Anderson) in Belfast. De setting is goed, het acteerwerk grotendeels ook. Seizoen 1 en 2 zijn echt grote aanraders, maar seizoen 3 mag je overslaan. Dat is echt een aanfluiting, helaas. Desalniettemin, toch wel mee vermaakt dus 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Op dit moment zijn er weer nieuwe afleveringen te zien van The Walking Dead op Fox. Geen flauw idee, hoe het zit met andere aanbieders. De seizoensfinale is min of meer geschrapt en men heeft in de plaats daarvoor zes nieuwe toegevoegd aan seizoen 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Afgelopen paar weken het volgende gekeken: -Sneaky Pete: een serie, bedacht door o.a. Bryan Cranston, die in seizoen 1 nog een mooie rol speelt als bad guy. Een vermakelijk verhaal over een oplichter die zichzelf naar binnen kletst bij een familie door te doen alsof hij de lang geleden verdwenen kleinzoon is (met wie hij een tijd in de gevangenis had gezeten). -Jean-Claude van Johnson: JCVD die zichzelf speelt en eigenlijk al die tijd een undercoveragent is geweest met de achternaam Johson. Ik heb een zwak voor films en series waar die 'oude' actieacteurs zichzelf niet al te serieus nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Momenteel bezig met The Good Doctor. in het begin beetje wennen aan mensen die opengemaakt zijn op de operatietafel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Nog maar 1 episode ben klaar, met seizoen 2 van Goliath op Prime. Billy Bob Thornton is geweldig. Als Billy McBride, seizoen 1 was al heel erg dark. Seizoen 2 is echt niet normaal hoe luguber en dark het is Spoiler Julio Álvarez gaat gewoon echt dood ook. En dan Keith Roman en Danny, jeetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 maart 2021 Share Geplaatst 13 maart 2021 Gisteren Last Chance U:Basketball afgerond. Deze serie blijft goed en je kan ook zien hoe Corona in Amerika alles in het roet gooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 maart 2021 Share Geplaatst 13 maart 2021 South Park (ParQ) - Vaccination Special Schitterend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten