Zawisza Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Daarnaast Wielka Woda (High Water) gezien op Netflix. Gaat over de watersnoodsramp in Wroclaw. Mooi verhaal en goed alle kanten geportretteerd, met als bonus een Nederlands-sprekende Pool. Ome Zawisza is trots. Geen wauw-factor, wel een goede 7. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 De allerlaatste aflevering gezien van The Walking Dead. Nooit gedacht dat ik het tot het eind zou volhouden, want na een tijdje werd het ook minder. De laatste seizoenen waren weer iets beter, maar dan krijg je soms weer van die gehaaste afleveringen. Het einde gaf al genoeg stof voor de spin-offs die gaan volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Is Rick Grimes nu al terug? Was de reden dat ik gestopt ben met kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 SVP niet reageren op bovenstaande. Gezien ik nog de laatste 7 afleveringen moet kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 Is denk ik dood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 2 uur geleden zei Zawisza: SVP niet reageren op bovenstaande. Gezien ik nog de laatste 7 afleveringen moet kijken. Ik zet het wel even in een spoiler. 5 uur geleden zei Bogatyr: Is Rick Grimes nu al terug? Was de reden dat ik gestopt ben met kijken. Check even de spoiler als je interesse hebt. Spoiler Op het eind kwam hij even terug. Niet bij de rest, maar een soort moment opname van waar hij zat. Volgens mij komt er ergens in 2023 de eerste spin-off film over Rick Grimes uit. Dat is dan de eerste van drie delen die gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 november 2022 Share Geplaatst 23 november 2022 9 uur geleden zei Zawisza: Eergister aan begonnen. Wat een complete mindfuck is dit en ben pas bij aflevering 2 haha Vind de laatste afleveringen wat minder maar al met al goed mee vermaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 The Devil’s Hour gekeken en enorm van genoten. Ik had er Dark vibes bij, echt een aanrader. Komt langzaam op gang, maar goede acteurs en een boeiend verhaal. 8/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 november 2022 Share Geplaatst 24 november 2022 Op 23-11-2022 om 11:01 zei FMNOOB: De allerlaatste aflevering gezien van The Walking Dead. Nooit gedacht dat ik het tot het eind zou volhouden, want na een tijdje werd het ook minder. De laatste seizoenen waren weer iets beter, maar dan krijg je soms weer van die gehaaste afleveringen. Het einde gaf al genoeg stof voor de spin-offs die gaan volgen. Ook klaar hier. Laatste seizoenen wat beter ja, maar van de finale had ik meer verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 Hebben ze nou een keer een medicijn tegen dat virus uitgevonden of wat? Ben zelf in seizoen 5 al gekapt geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 25 november 2022 Share Geplaatst 25 november 2022 3 uur geleden zei Justin: Hebben ze nou een keer een medicijn tegen dat virus uitgevonden of wat? Ben zelf in seizoen 5 al gekapt geloof ik. Nee, die is er nooit gekomen. Misschien ooit in een spin-off die ooit gaat volgen, maar ik heb mijn twijfels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 (bewerkt) Blijkbaar komt er een re-make van that 70's show genaamd 'that 90's show'. Ik heb een teaser gezien en voorlopig vind ik er maar niks aan. Netflix released hem in januari 2023. Wat denken jullie? Spoiler 29 november 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 november 2022 Share Geplaatst 29 november 2022 Verschrikkelijk. Gelukkig hebben ze het nog niet de 2022 show genoemd hadden ze het helemaal kunnen verneuken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 Wednesday gezien. Erg leuke serie om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 10 uur geleden zei Bogatyr: Blijkbaar komt er een re-make van that 70's show genaamd 'that 90's show'. Ik heb een teaser gezien en voorlopig vind ik er maar niks aan. Netflix released hem in januari 2023. Wat denken jullie? Toon verborgen inhoud Ik heb er nog weinig van gezien, maar ga hem (denk ik) toch wel kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 10 uur geleden zei Bogatyr: Blijkbaar komt er een re-make van that '70's show genaamd 'that 90's show'. Ik heb een teaser gezien en voorlopig vind ik er maar niks aan. Netflix released hem in januari 2023. Wat denken jullie? Toon verborgen inhoud Lijkt me sterk dat het zo goed wordt als That '70's show was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 9 uur geleden zei sennid: Wednesday gezien. Erg leuke serie om te zien. Altijd een zwak gehad voor het werk van Tim Burton. Erg tof weer dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 30 november 2022 Share Geplaatst 30 november 2022 36 minuten geleden zei Titan: Altijd een zwak gehad voor het werk van Tim Burton. Erg tof weer dit. Hoop op een tweede seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 Straks nog eens Band Of Brothers kijken. Is al heel lang geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 21 uur geleden zei Bogatyr: Straks nog eens Band Of Brothers kijken. Is al heel lang geleden. Dat is zo'n geweldige serie. Al een stuk of vijf keer gezien. Zelfs met het spel Medal of Honor de muziek erop aangepast toendertijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 Op 30-11-2022 om 12:40 zei sennid: Hoop op een tweede seizoen. Heb het vanochtend af kunnen kijken. Spoiler Met zo'n einde, waarin toch niet alles opgelost is, verwacht ik wel dat er opties zijn voor een tweede seizoen. Natuurlijk wel des Netflix om zoiets te vragen van een regisseur/schrijversteam. Áls het daadwerkelijk tot een tweede seizoen komt, dan hoop ik wel met opnieuw Burton aan het roer. Anders wordt het een Riverdale 2.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 S.A.S. Rogue Heroes gekeken op HBO. Heerlijke serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Op 3-12-2022 om 15:34 zei Titan: Heb het vanochtend af kunnen kijken. Toon verborgen inhoud Met zo'n einde, waarin toch niet alles opgelost is, verwacht ik wel dat er opties zijn voor een tweede seizoen. Natuurlijk wel des Netflix om zoiets te vragen van een regisseur/schrijversteam. Áls het daadwerkelijk tot een tweede seizoen komt, dan hoop ik wel met opnieuw Burton aan het roer. Anders wordt het een Riverdale 2.0 Wel een potverdikkie goede serie hé. Niet helemaal mijn straatje, maar echt intrigerende verhaallijn. Let op, spoilers: Spoiler Vond het ergens wel jammer dat het heel voorspelbaar was dat die roodharige vrouw en Tyler er mee te maken hadden. Kon je al snel aan zien komen, al was de exacte uitvoering ervan natuurlijk altijd even afwachten. Met de nieuwe 'stalker' is dat een ander verhaal, vanuit het huidige seizoen nog geen idee wat dat kan zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 Hier jullie favoriete mopperkont. Ik ben ook aan Wednesday begonnen en vind het tegenvallen. Met name die griet en die conversaties vind ik vrij irritant. House of the Dragon vond ik wel retegoed. Beter nog dan GoT. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 december 2022 Share Geplaatst 7 december 2022 House of Dragon staat hier ook op de lijst. Nu eerst beginnen aan seizoen drie van Big Sky. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten