Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

De allerlaatste aflevering gezien van The Walking Dead. Nooit gedacht dat ik het tot het eind zou volhouden, want na een tijdje werd het ook minder. De laatste seizoenen waren weer iets beter, maar dan krijg je soms weer van die gehaaste afleveringen. Het einde gaf al genoeg stof voor de spin-offs die gaan volgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Zawisza:

SVP niet reageren op bovenstaande. Gezien ik nog de laatste 7 afleveringen moet kijken. ;c

Ik zet het wel even in een spoiler.

5 uur geleden zei Bogatyr:

Is Rick Grimes nu al terug? Was de reden dat ik gestopt ben met kijken.

Check even de spoiler als je interesse hebt.

Spoiler

Op het eind kwam hij even terug. Niet bij de rest, maar een soort moment opname van waar hij zat. Volgens mij komt er ergens in 2023 de eerste spin-off film over Rick Grimes uit. Dat is dan de eerste van drie delen die gaan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-11-2022 om 11:01 zei FMNOOB:

De allerlaatste aflevering gezien van The Walking Dead. Nooit gedacht dat ik het tot het eind zou volhouden, want na een tijdje werd het ook minder. De laatste seizoenen waren weer iets beter, maar dan krijg je soms weer van die gehaaste afleveringen. Het einde gaf al genoeg stof voor de spin-offs die gaan volgen. 

Ook klaar hier. Laatste seizoenen wat beter ja, maar van de finale had ik meer verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar komt er een re-make van that 70's show genaamd 'that 90's show'. Ik heb een teaser gezien en  voorlopig vind ik er maar niks aan. Netflix released hem in januari 2023. 

Wat denken jullie?

Spoiler

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Bogatyr:

Blijkbaar komt er een re-make van that 70's show genaamd 'that 90's show'. Ik heb een teaser gezien en  voorlopig vind ik er maar niks aan. Netflix released hem in januari 2023. 

Wat denken jullie?

Toon verborgen inhoud

Ik heb er nog weinig van gezien, maar ga hem (denk ik) toch wel kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Bogatyr:

Blijkbaar komt er een re-make van that '70's show genaamd 'that 90's show'. Ik heb een teaser gezien en  voorlopig vind ik er maar niks aan. Netflix released hem in januari 2023. 

Wat denken jullie?

Toon verborgen inhoud

Lijkt me sterk dat het zo goed wordt als That '70's show was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-11-2022 om 12:40 zei sennid:

Hoop op een tweede seizoen.

Heb het vanochtend af kunnen kijken.

Spoiler

Met zo'n einde, waarin toch niet alles opgelost is, verwacht ik wel dat er opties zijn voor een tweede seizoen. Natuurlijk wel des Netflix om zoiets te vragen van een regisseur/schrijversteam. Áls het daadwerkelijk tot een tweede seizoen komt, dan hoop ik wel met opnieuw Burton aan het roer. Anders wordt het een Riverdale 2.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-12-2022 om 15:34 zei Titan:

Heb het vanochtend af kunnen kijken.

Toon verborgen inhoud

Met zo'n einde, waarin toch niet alles opgelost is, verwacht ik wel dat er opties zijn voor een tweede seizoen. Natuurlijk wel des Netflix om zoiets te vragen van een regisseur/schrijversteam. Áls het daadwerkelijk tot een tweede seizoen komt, dan hoop ik wel met opnieuw Burton aan het roer. Anders wordt het een Riverdale 2.0

Wel een potverdikkie goede serie hé. Niet helemaal mijn straatje, maar echt intrigerende verhaallijn.

Let op, spoilers:

Spoiler

Vond het ergens wel jammer dat het heel voorspelbaar was dat die roodharige vrouw en Tyler er mee te maken hadden. Kon je al snel aan zien komen, al was de exacte uitvoering ervan natuurlijk altijd even afwachten. Met de nieuwe 'stalker' is dat een ander verhaal, vanuit het huidige seizoen nog geen idee wat dat kan zijn :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites