bas huijsmans Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Waarom praat die verslaggever steeds dat het 'maar 1-0' is etc en dringt Twente nog zo extreem aan. Pak lekker je 1-0 overwinning en maak het daar af. Is toch helemaal geen reden, ook al is het kunstgras daar, om bang te zijn voor dit team? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Slechts 1-0 terwijl je niets te duchten hebt gehad van dit Hammarby is wel gewoon erg matig natuurlijk. Daar kan je het nog lastig zat mee krijgen volgende week, zeker omdat Hammarby een vrij behoorlijke aanhang heeft die erachter kan gaan staan. Vergeef me de ongelofelijke open deur, maar alles ligt nog open na deze uitslag. Het moet hoe dan ook scherper volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Rellen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Gewoon verder gaan in Europa met waar AZ is geeindigd. Nieuw seizoen, nieuwe kansen, zelfde problemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 12 minuten geleden zei cimbomcu: Rellen.. Fijn dat het seizoen weer begonnen is he. Zuinige overwinning verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Tsja, 200 man harde kern in een thuisvak i.p.v. sponsoren of pet & sjaal supporters. 90 minuten lang hebben ze richting Vak P lopen provoceren van "kom maar, kom dan". In de rust is er al overleg geweest tussen beveiliging, politie en Twente om te kijken hoe ze die lui van Hammarby rustig konden krijgen. Dit moet alleen nooit in een stadion gebeuren, sla elkaar lekker de hersens in, in een afgelegen bos ofzo. Heeft de normale supporter er ook geen last van. Over de wedstrijd: geen creativiteit, Rots kan echt niet, Vlap op de flank is natuurlijk ook niks, en ook op het middenveld heb je nog geen creativiteit. Hopen dat Eiting snel aansluit. Op de flanken moeten er nog echt 2 basisspelers gehaald worden. Verder heb ik er wel vertrouwen in voor komend seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Las trouwens ergens dat Twente bijna rond is met een Colombiaanse winger. Diezelfde winger werd wel eens getipt bij Feyenoord als vervanger van Sinisterra omdat die qua speelstijl erg op Sini leek. Iemand hier die weet of dat ook daadwerkelijk bijna rond is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Hoe irritant die Zweden ook waren, ze zijn vooraf al ronduit als criminelen behandelt en dan ga je dit ook krijgen. Verboden dat ze al niet in de stad mogen komen, weinig kaarten beschikbaar en ze een raar clubje noemen als burgemeester Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 11 uur geleden zei Urbeto: Slechts 1-0 terwijl je niets te duchten hebt gehad van dit Hammarby is wel gewoon erg matig natuurlijk. Daar kan je het nog lastig zat mee krijgen volgende week, zeker omdat Hammarby een vrij behoorlijke aanhang heeft die erachter kan gaan staan. Vergeef me de ongelofelijke open deur, maar alles ligt nog open na deze uitslag. Het moet hoe dan ook scherper volgende week. Je mist echt kwaliteit op de vleugels. Dat wisten we vooraf ook al, maar werd gisteravond toch wel bevestigd. Rots leuk om erbij te hebben, maar niet als vaste basisklant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Je mag je in Nederland langzaam toch eens gaan afvragen hoe we het voor elkaar krijgen om vrijwel elke Europese uitwedstrijd dusdanig te laten escaleren. Tuurlijk bepaalt het supportersgedrag dit voor 90% en ik weet ook wel dat Hammarby niet allemaal lieve jongens had meegenomen. Tegelijkertijd mag je grote vraagtekens zetten bij de facilitering (het gebrek aan) vanuit de lokale driehoek om deze supporters op te vangen. Ik vergelijk het ook altijd met mijn eigen ervaring in Europa (PEC in Praag) en dan met name hoe je zelf als Europese uitsupporters een dergelijke trip wilt meemaken. Dat Hammarby heeft voor het eerst in 15 jaar (ivm corona) een Europese awayday. Wat is er dan mooier dan met je landgenoten een biertje te drinken in het centrum van de stad? Bij de gemiddelde Nederlandse burgemeester slaat dan direct de paniek toe. Dat je geen taferelen wilt zoals vorig jaar tegen Fiorentina begrijp ik heel goed. Maar supporters die een hotel in het centrum hebben geboekt halsoverkop verplaatsen? Supporters verplichten om in een andere stad (Hengelo) dan maar bier te gaan drinken omdat je ze niet in je eigen centrum wilt hebben? En dan vervolgens Twente supporters weer weren uit de binnenstad van Hengelo? Het is de omgekeerde wereld. Je krijgt voor een deel ook hetgeen wat je uitstraalt. Vanaf minuut 1 lag er een dusdanig gespannen sfeer op het beheersen van de supporters dat een escalatie als deze eerder het gevolg is van, dan een op zichzelf staand incident. Als een burgemeester vooraf al aangeeft dat de bezoekende club 'geen leuk clubje' is, dan moet je je afvragen of er uberhaupt nog de intentie was om een gastvrije ontvangst te faciliteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei cimbomcu: Hoe irritant die Zweden ook waren, ze zijn vooraf al ronduit als criminelen behandelt en dan ga je dit ook krijgen. Verboden dat ze al niet in de stad mogen komen, weinig kaarten beschikbaar en ze een raar clubje noemen als burgemeester Eens hoor. Vooraf van alles verbieden, maar anderzijds waren het de Hammarby supporters die direct na de loting op social media overal verkondigden dat ze het stadion wel even over zouden nemen. Die angsthaas van een locoburgermeester gooit er een verbod op. Die lui worden de godsganse dag omsingeld door ME, zwaailampen. Tsja dat werkt natuurlijk als een rode doek op een stier. Je naait die lui compleet op, op die manier. Dat hun dan vervolgens tijdens een minuut stilte de smoel niet kunnen houden, met 200 fanatieke supporters in een thuis/familievak gaan zitten en continu vak P uitdagen, tsja al met al zag je dit hele spektakel van mijlen ver aankomen natuurlijk. Maar dat het in het stadion zo zou escaleren had ik niet verwacht. En daarbij, 1500 man in een uitvak + 200 voor sponsoren/familie (harde kern in dit geval) is toch prima? 28 juli 2023 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Wat nou als de burgemeester niets had gedaan en er ook rellen waren ontstaan. Hoe dan ook. Het was toch nooit goed geweest. Ze wilden ook geen andere hooligans naar Enschede krijgen van wat ik hoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 (bewerkt) Ik denk dat onderstaand festival ook niet heeft geholpen qua aanpak. Tuurlijk niet het evenement zelf, maar qua opbouw. Ik vind persoonlijk een optreden van Eva Simons in je stad ook een reden voor directe degradatie, maar goed. 28 juli 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei delichris: Wat nou als de burgemeester niets had gedaan en er ook rellen waren ontstaan. Hoe dan ook. Het was toch nooit goed geweest. Ze wilden ook geen andere hooligans naar Enschede krijgen van wat ik hoorde. Dan had jij in iedergeval als club en burgemeester die mensen netjes behandelt en vertrouwt. Dat die eventueel daar misbruik van gaan maken hou je altijd, maar daar geloof ik helemaal niet in. Als jij een crimineel als crimineel behandelt moet je er niet van opkijken als die iets van je steelt. Helemaal eens ook met @Christian. ben er echt kots beu en misselijk van dat bij iedere keer zoiets er gelijk word geroepen ''geen uitsupporters!!'' ipv eens naar de spiegel te kijken. Het zou Enschede/Twente sieren om hier naar zichzelf te kijken. En ach @Jotewklopt wat je zegt allemaal hoor en fijn dat jullie er zo naar kunnen kijken maar dat supporters gelul van we komen de boel overnemen hou je altijd. Daar moet je een beetje speels en ludiek mee omgaan. Wat willen jullie 4000 kaarten? Hier heb je er 6000, heuyyyyyy! 28 juli 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 27 minuten geleden zei cimbomcu: Het zou Enschede/Twente sieren om hier naar zichzelf te kijken. En ach @Jotewklopt wat je zegt allemaal hoor en fijn dat jullie er zo naar kunnen kijken maar dat supporters gelul van we komen de boel overnemen hou je altijd. Daar moet je een beetje speels en ludiek mee omgaan. Wat willen jullie 4000 kaarten? Hier heb je er 6000, heuyyyyyy! Daar zijn gewoon fouten gemaakt, klaar. Maar alles wat ik nu van de Hammarby voorzitter voorbij zie komen is ook de grootst mogelijke onzin, werkt altijd twee kanten op natuurlijk. Laten we het er maar op houden dat het ronduit schandalig is, wat er is gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Ik kan in ieder geval zeggen als bewoner van Hengelo dat ze hier de hele middag waren en zich keurig hebben gedragen in de stad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 (bewerkt) Ik zit net even interviewtje te kijken van Oosting. Wel heel mooi om te zien hoe die man gewoon loopt te glunderen bij sommige vragen. Ik hoop zo dat hij het aan de praat kan krijgen/houden. Donderdag was het op voetbal gebied in flitsen al leuk voetbal te zien door de as te zien, alleen kom je tegen zo'n stugge verdediging er niet doorheen met Rots en Vlap op de flanken, dus ik ben benieuwd wie hij nog tot zijn beschikking krijgt. Of wellicht gaan we Unuvar of Taha al meer zien donderdag. 30 juli 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Op 28-7-2023 om 15:40 zei cimbomcu: Ik kan in ieder geval zeggen als bewoner van Hengelo dat ze hier de hele middag waren en zich keurig hebben gedragen in de stad. Oh die verhalen heb ik als inwoner van Delden ook gehoord hoor. 'T is dan wel weer de omgekeerde wereld dat Twente supporters er dan niet in mogen, die konden enkel naar Enschede. Ik blijf erbij dat het door de gemeente ook anders gedaan had moeten worden, en dat ze té bang waren vooraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Pfoe.. Twente zonder Zerrouki en met name Misidjan en Cerny is niet heel veel hè? Met name qua aanvallende creativiteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Denk je eindelijk af te zijn van dat belachelijke wisselbeleid van Jans, krijg je dit Je ziet toch dat dit niet werkt op de flanken!? Zet met Unuvar en Taha daar dan echte buitenspelers neer. Zo moeilijk is dat toch niet of ben ik nou gek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Naci time! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Wolfswinkel linksbuiten 🤔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 11 minuten geleden zei Thierryvane: Naci time! Verkeerde topic dat hoort in wat eet ik nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 15 minuten geleden zei Thierryvane: Naci time! Lekker balletje, jammer dat ie op Brenet was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Blijf Steijn een leuk spelertje vinden. Veruit de beste bij Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten