Kelvin Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Drie van de vier basisverdedigers vanavond zijn wissels van vorig jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Had Kuipers wel in de basis verwacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Knappe en belangrijke goal nog van Vlap. Al vrees ik dat het niet genoeg gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 18 minuten geleden zei Lenstra: Knappe en belangrijke goal nog van Vlap. Al vrees ik dat het niet genoeg gaat zijn. Absoluut, maar ik ben blij dat er nog iets op het spel staat in Enschede en ik vind ook eigenlijk dat Salzburg het vandaag al had kunnen/moeten beslissen. Interviews na afloop vond ik wel sterk qua tactische inhoud. Overigens mag ASE met de Flixbus terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Regeer en Salah-Edine zijn beide gewoon simpelweg geen backs, maar middenvelders. Dat ze daar uit nood kunnen spelen is prima tegen een RKC en Excelsior, maar niet als je de CL in wil. Als je vorig seizoen hoog van de toren roept dat je voor die 3e plek gaat, en dus CL, dan mag er van het technisch kader meer verwacht worden nu. Met Salah-Edine, Eiting, Van Hoorenbeeck en Van Bergen stonden gisteren 4 spelers in de wei die vorig jaar wisselspelers waren, dus dat strookt al niet. Kans van Rots moet hangen, Van Bergen had 'm breed moeten leggen, tsja. Ben blij dat Vlap die vrije bal er nog in pegelt anders was het gewoon al klaar. Kjolo - Eiting was niet goed gisteren, de verdediging (backs + Van Hoorenbeeck) waren zeer ondermaats, tsja dan krijg je het moeilijk tegen RB Salzburg. Volgende week mooi een dag de stad in en aansluitend naar het stadion. Kijken of we het in een kolkende Veste nog om kunnen buichen! Hebben we wat in de CL te zoeken met dit team? Nee, maar kijkend naar de inkomsten kunnen we als Twente zijnde met CL voetbal wel in één klap uit de financiele malaise zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Tsja op CL niveau worden er andere dingen gevraagd dan dit. Maar ik verwacht dat de Grolsch Veste gaat kolken volgende week en wie weet wat er dan mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Hoe werkt het eigenlijk met de voorrondes bij het nieuwe format? Speelt Twente sowieso Europees voetbal dit seizoen, al verliezen ze van Salzburg en eventueel een volgende tegenstander? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus 4 minuten geleden zei Arles: Hoe werkt het eigenlijk met de voorrondes bij het nieuwe format? Speelt Twente sowieso Europees voetbal dit seizoen, al verliezen ze van Salzburg en eventueel een volgende tegenstander? Als FC Twente verliest van Salzburg krijgen ze géén nieuwe tegenstander, maar stromen ze direct door naar de League Phase van de EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Lastige uitwedtrijd bij NEC en je aankopen zorgen voor twee goals en drie assists. Snel naar huis! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus Eiting en Vlap in de as samen als controleurs op het middenveld wil ik wel eens zien, zeker als Kjolo zo blijft spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus Taha, je staat 1-0 voor in een wedstrijd waarin de tegenstander al drie keer paal/lat heeft geraakt. En dan doe je dit, terwijl er 5 man voor de bal zijn. De verdediging is daarna ook slappe hap, maar Taha stoot zich nog steeds te vaak aan dezelfde steen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 augustus Share Geplaatst 17 augustus (bewerkt) 54 minuten geleden zei Kelvin: Taha, je staat 1-0 voor in een wedstrijd waarin de tegenstander al drie keer paal/lat heeft geraakt. En dan doe je dit, terwijl er 5 man voor de bal zijn. De verdediging is daarna ook slappe hap, maar Taha stoot zich nog steeds te vaak aan dezelfde steen. Vind Taha sowieso een enorme miskoop 17 augustus bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 augustus Share Geplaatst 26 augustus Weeeeeken moet je er op wachten, en wat krijg je: De huur van een centrale verdediger van Celtic. 24 jaar en afgelopen maart zijn laatste minuten gemaakt, welgeteld 4 hele minuten.. Écht waar.. Wat is die Bruggink aan het doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 29 augustus Share Geplaatst 29 augustus Op 26-8-2024 om 16:13 zei Jotew: Weeeeeken moet je er op wachten, en wat krijg je: De huur van een centrale verdediger van Celtic. 24 jaar en afgelopen maart zijn laatste minuten gemaakt, welgeteld 4 hele minuten.. Écht waar.. Wat is die Bruggink aan het doen Was wel basisspeler bij Elfsborg toen zij een heel goed seizoen draaiden (vooral verdedigend). In de lucht is hij heel sterk en kan een degelijke lange bal trappen. Heb wel twijfels bij zijn uitvoetballen onder druk en hij is ook niet heel wendbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Max Bruns alias de Twentse Matthijs de Ligt. Zo vaak een cruciaal foutje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Fan van Steijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 1 minuut geleden zei Thierryvane: Fan van Steijn. Ook van zijn zus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september 11 minuten geleden zei Bolderbast: Ook van zijn zus? Mag mij altijd bellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Winst, maar wat een belachelijke strafschop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september 18 uur geleden zei Kelvin: Winst, maar wat een belachelijke strafschop Tsja ik zei gisteren ook dat hij wel heel goedkoop gegeven was. Maar als ik dan Voetbalpraat op ESPN zie zijn de meningen toch wel weer ontzettend verdeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Wel mooi hoor, hoe Ten Hag bijna in tranen schiet als hij zegt eigenlijk niet Twente wilt verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Zou hij dat ook bij zijn tegenstanders in de PL hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Tja, ik dacht dat we naar Old Trafford moesten, maar het blijkt De Guillotine te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Mooie beelden van de honderden Twente supporters die gisteravond meer geluid maakten in het Eithad stadion dan de City supporters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september 19 uur geleden zei himan: Wel mooi hoor, hoe Ten Hag bijna in tranen schiet als hij zegt eigenlijk niet Twente wilt verslaan. Antony staat dus in de basis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten