Djurovski Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 2 uur geleden zei Satyr: Nederland, het enige land in de wereld met zaterdag/zondagvoetbal. Logischerwijs, met de Eredivisie op zondagmiddag, is amateurvoetbal op zaterdag de beste dag voor prestatievoetbal. Laat 2e/3e/bierteams teams en jeugd maar op zondag spelen als een club dat wil. Zondag is voetbal. Heb zaterdags wel wat beters te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 maart 2022 Share Geplaatst 15 maart 2022 2 uur geleden zei PatjePauw: Iemand een idee hoe je een totaal onsamenhangend O17 team uit de 3e klasse kan laten voetballen als team? Heb voor mijn gevoel alles geprobeerd; leuke spelletjes op de training, doen wat de jongens willen op de training, duidelijke instructies meegeven.. Ben het helemaal zoek. De jongens hebben ook totaal geen plezier meer. Geen idee met derde klasse. Maar mijn spelers willen vooral gewoon op lekker niveau trainen. Dus ook dat ze doorhebben dat we ergens naar toe trainen en dat een training ook een daadwerkelijk doel heeft. Verder hebben spelers van 15/16 gelijk door als je hun gang laat gaan etc. Meestal gaat het dan niet beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 Ik ben niet anders gewend dan dat zaterdag voetbal dag is. Dan kan je op zondag kalm aan doen en Eredivisie kijken. Steeds meer clubs (hier in de regio, weet niet hoe dat landelijk is) stappen over van zondag naar zaterdag. Echter moeten die dan helemaal onderin de 4e klasse beginnen en hopen ze fluitend kampioen te worden als ze uit de 2e/3e klasse zondag komen. Enkele clubs is dat gegeven, maar gelukkig niet allemaal. Dat is wel fijn om te zien, daardoor konden wij een paar jaar geleden kampioen worden en sindsdien ons handhaven in de subtop van de 3e klasse. Het levert wel leuke wedstrijden op tegen de voormalig zondagteams aangezien die doorgaans over iets meer kwaliteit beschikken dat de zaterdag 4e klassers waar wij ons jarenlang bij hebben gevoegd. Vond het altijd heerlijk om eerst om 12 uur zelf te spelen met het 2e en daarna met een biertje in de hand op het terras het eerste aan te moedigen. En dan lekker doorgaan en zondags niets moeten. Iets dat je anders op maandag had als je bij een zondagclub zit, maar dat zal de baas niet zo fijn vinden. Maar zo zit er aan beide voordelen en nadelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 @lennard95Genoten van de derby? Was aan het werk, dus heb alleen kunnen luisteren via de radio van RTV Katwijk. Klonk als een ouderwetse derby met strijd, vechten en passie. Beide teams kunnen uiteraard niet leven met de uitslag, maar voor zover ik kon horen, was het redelijk terecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 16 maart 2022 Share Geplaatst 16 maart 2022 8 uur geleden zei timpy00: Geen idee met derde klasse. Maar mijn spelers willen vooral gewoon op lekker niveau trainen. Dus ook dat ze doorhebben dat we ergens naar toe trainen en dat een training ook een daadwerkelijk doel heeft. Verder hebben spelers van 15/16 gelijk door als je hun gang laat gaan etc. Meestal gaat het dan niet beter. Ik moet eerlijk bekennen dat ikzelf meer een ''zaterdag''-trainer ben dan iemand die op de maan- en donderdagavond een training geeft. Heb in de zomer een switch van club moeten maken ivm verhuizing. Bij de vorige club had ik een ploeg die ook niet bunkerde van de kwaliteit, maar ze maakten duidelijk plezier, ook met elkaar, en gingen op en veld bijna letterlijk voor lijken voor elkaar. Dit laatste mis ik nu. Bij de eerste tegengoal (vaak verliezen we, zoals afgelopen zaterdag, ''gewoon'' met 11-0) valt het hele elftal in elkaar. Er ontstaat direct irritatie, beschuldigende vingers en alle instructies worden vervolgens totaal vergeten. Met andere woorden: tot de tegengoal spelen ze vrijwel altijd precies zoals wij als trainers dit verwachten. Ookal staan we 3-0 voor, het tegendoelpunt breekt ze op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Op 16-3-2022 om 04:48 zei Richarð.: @lennard95Genoten van de derby? Was aan het werk, dus heb alleen kunnen luisteren via de radio van RTV Katwijk. Klonk als een ouderwetse derby met strijd, vechten en passie. Beide teams kunnen uiteraard niet leven met de uitslag, maar voor zover ik kon horen, was het redelijk terecht. Wel redelijk, katwijk had wel een penalty moeten krijgen in de 1e helft. Voor de rest wel gelachen met alles rond de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Wijzelf 1-3 gewonnen en HFC 3-3 in de laatste minuut heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 april 2022 Share Geplaatst 30 april 2022 4-1 !!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 mei 2022 Share Geplaatst 22 mei 2022 Kampioenen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 september 2022 Share Geplaatst 4 september 2022 Iemand Kozakken Boys - Spakenburg gezien dit weekend? Kozakken Boys komt 3-0 voor na 15 minuten. Nog vóór rust 3-4 achter. Eindstand 5-5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 september 2022 Share Geplaatst 5 september 2022 Je moet die blauwen ook niet onderschatten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Dat zegt die Snor toch wel goed DE voetbalclub VID20230323204608.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 Afc 1-1 tegen Ofc wat al gedegradeerd is, Rijnsburg dat verliest tegen Jong Volendam en wij die 2-0 winnen Winnen tegen Spakenburg en we zijn weer kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Gisteren is ACV uit Assen kampioen geworden van de Derde Divisie. Geheel onverwacht wel. Ze zijn nu 23 wedstrijden ongeslagen en GVVV verloor van FC Rijnvogels en ACV won van VVOG en daardoor komen ze volgend seizoen uit in de Tweede Divisie. ACV speelde vorig seizoen met bijna dezelfde selectie rond plek acht volgens mij en nu gewoon volgend seizoen een divisie onder FC Groningen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 8 uur geleden zei delichris: Gisteren is ACV uit Assen kampioen geworden van de Derde Divisie. Geheel onverwacht wel. Ze zijn nu 23 wedstrijden ongeslagen en GVVV verloor van FC Rijnvogels en ACV won van VVOG en daardoor komen ze volgend seizoen uit in de Tweede Divisie. ACV speelde vorig seizoen met bijna dezelfde selectie rond plek acht volgens mij en nu gewoon volgend seizoen een divisie onder FC Groningen. Assen uit met een partybus wordt strijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 @lennard95 gefeliciteerd met de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 7 minuten geleden zei Urbeto: Jasper Cillessen is that you? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Ik wilde ‘m net posten Heel benieuwd wat de KNVB hier van gaat vinden. Denk dat ze niet zoveel kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Ook echt prachtig dat de keeper duikt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Prima een hoek gekozen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 2x op m'n bek gegaan, brandwond en een kater van hier tot Tokyo. Nummer 7 alweer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 mei 2023 Share Geplaatst 28 mei 2023 3 uur geleden zei lennard95: 2x op m'n bek gegaan, brandwond en een kater van hier tot Tokyo. Nummer 7 alweer. 7e brandwond of 7e kater Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 14 uur geleden zei Kelvin: 7e brandwond of 7e kater 7e packie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 (bewerkt) Barendrecht dus waarschijnlijk geweerd uit de nacompetitie. Ik blijf dit moeilijk vinden; Barendrecht kon door andere resultaten alleen als ze zelf verloren nog de nacompetitie in. De KNVB verwijt ze nu dat ze 'bewust onder eigen kunnen gespeeld hebben', maar ze hebben juist zo gespeeld dat de club het best mogelijke resultaat haalt. Volgens de lezing van de KNVB zou Barendrecht dus alles op alles moeten zetten om te zorgen dat ze zelf buiten de boot vallen. Dat vind ik niet correct, en als de KNVB daar een probleem mee heeft moeten ze de regels aanpassen, want de bond is hier m.i. zelf debet aan. 30 mei 2023 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten