bas huijsmans Gepost February 22 Share Gepost February 22 4 uur geleden zei Badmuts: Mijn eerlijke mening: Voeg nog een divisie ertussen met de beste 8 2D ploegen, 2 tot 4 KKD ploegen en nog enkele Jong ploegen... En wat zou dit oplossen? Moet er dan een open piramide komen met deze divisie er bij of blijft de KKD dan nog steeds gesloten? Wat zou dit idee ervoor zorgen dat de KNVB/KKD ploegen hier wel fan van zijn? 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Wat zou voor zon jongen dan de toegevoegde waarde zijn van een stap naar een profclub maken tegen, als ik de gemiddeldes moet geloven, 2k/4k per maand? En dit is dus precies waarom ik pleit voor een open piramide. Nu krijg je dus dat betere spelers gewoon kiezen voor een Tweede Divisie club en dat niveau richting de KKD groeit. Zo wordt de KKD op een gegeven moment in geen enkel opzicht meer interessant voor een speler en sponsoren. Op die manier zullen er ook heel veel KKD teams omvallen, aangezien ze nu al aangeven dat ze dit nodig hebben om rond te komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost February 22 Share Gepost February 22 4 uur geleden zei Badmuts: Toen in de KNVB beker sprak ik wat spelers van De Treffers. Die willen liever op amateurbasis spelen omdat het niveau net zo groot is als de KKD maar meer publiek, en minder trainen. En daar geef ik ze gelijk in. Ik zou ook liever daar spelen met een vol stadion dan bij TOP Oss of een Helmond Sport... Ik vraag me altijd af of dit niet juist beter wordt als je een open piramide hebt. Hebben ze aan de onderkant weer wat om voor te spelen en je filtert er vanzelf de clubs uit die geen bestaansrecht hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badmuts Gepost February 22 Share Gepost February 22 (edited) @bas huijsmans Met een open piramide natuurlijk. Ik denk dar her grootste probleem voor KKD ploegen het verliezen TV en sponsorgeld is. Met een tussendivisie waarbij én amateurvoetbal én BVO's meedoen is dat gat denk ik naar mijn mening minder groot... Ik ben ook voor een open piramide, al jaren. Ben zelfs naar Achilles wezen kijken toendertijd en wat was me dat een feest. Ik wil dat mijn FM fantasien dat amateurverenigingen na verloop van tijd in de Eredivisie komen werkelijkheid wordt, maar het moet niet zo'n fiasco worden als toen ze de piramide weer sloten. Ik vraag me ook af wat voor een scenario ze hadden gekozen als Jong AZ niet promoveerde. Stel het was Katwijk of Spakenburg, zouden ze die piramide zo lang dichtgehouden hebben. Ik weet wel zeker van niet... Edited February 22 by Badmuts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badmuts Gepost February 22 Share Gepost February 22 46 minuten geleden zei PJHoutman: Ik vraag me altijd af of dit niet juist beter wordt als je een open piramide hebt. Hebben ze aan de onderkant weer wat om voor te spelen en je filtert er vanzelf de clubs uit die geen bestaansrecht hebben. Dat wordt zeker beter. En dat voorkomt ook gevalletje RKC die na degradatie jarenlang 20e is geëindigd, en dan ineens weer goed is en terug in de Eredivisie komt. Onzin... Zelfde met die stomme periodetitels. Sparta die 16e wordt en dan alsnog promoveert, waar is dat goed voor? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost February 23 Share Gepost February 23 18 uur geleden zei rich ruzzian: Hier in Assen was ooit niets te gek bij Achilles 1894. Waren jongens die meer dan een ton per jaar krijgen via "een baantje" bij de sponsoren. Die kregen ook wel aanbiedingen om bij Top Oss of Haarlem te gaan spelen in de KKD Die lieten dat mooi voorbij gaan Die gekke Ziengs toch. En toen hij zijn handen er van aftrok was het ineens gedaan met Achilles. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost February 23 Share Gepost February 23 2 uur geleden zei delichris: Die gekke Ziengs toch. En toen hij zijn handen er van aftrok was het ineens gedaan met Achilles. Dat was inderdaad Ziengs. Dat zondagvoetbal op hoog niveau is toen mooi in elkaar geklapt. Piet Schrijvers oa als trainer nog aan de slag geweest in die jaren. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 23 Share Gepost February 23 16 uur geleden zei Badmuts: Met een open piramide natuurlijk. Ik denk dar her grootste probleem voor KKD ploegen het verliezen TV en sponsorgeld is. Met een tussendivisie waarbij én amateurvoetbal én BVO's meedoen is dat gat denk ik naar mijn mening minder groot... Maar uiteindelijk zou de Tweede Divisie dat ook gewoon worden na een aantal jaren, dus ik zie niet zo snel de toegevoegde waarde van een extra divisie. De Tweede Divisie is in principe al om die reden in het leven geroepen, dat zaterdag en zondag door elkaar zit als tussendivisie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badmuts Gepost February 23 Share Gepost February 23 (edited) 2 uur geleden zei bas huijsmans: Maar uiteindelijk zou de Tweede Divisie dat ook gewoon worden na een aantal jaren, dus ik zie niet zo snel de toegevoegde waarde van een extra divisie. De Tweede Divisie is in principe al om die reden in het leven geroepen, dat zaterdag en zondag door elkaar zit als tussendivisie. Dat klopt, maar de Tweede Divisie heeft jammer genoeg naar mijn mening te weinig rekening gehouden met de KKD. Ipv 8 ploegen van beide divisies had ik liever ook enkele KKD ploegen erbij gehad en direct open piramide met optie tot promotie. Eerste jaren zullen de amateurs toch weigeren dus heb je promotie/degradatie met BVO's onderling... Ik denk dat Achilles ook ambitie had om weer terug te keren naar de KKD, maar dit werd onmogelijk gemaakt doordat ze de piramide meteen sloten. Resultaat is dat ze nu dus in de Tweede Klasse zitten Edited February 23 by Badmuts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost February 23 Share Gepost February 23 14 uur geleden zei bas huijsmans: Maar uiteindelijk zou de Tweede Divisie dat ook gewoon worden na een aantal jaren, dus ik zie niet zo snel de toegevoegde waarde van een extra divisie. De Tweede Divisie is in principe al om die reden in het leven geroepen, dat zaterdag en zondag door elkaar zit als tussendivisie. En de Hoofdklasse en de Topklasse waren ook de zogenaamde gaten vullers in de pyramide, als je clubs wil laten promoveren moeten er minder sterke voorwaarden zijn bij de prof licenties of een proef periode. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost February 24 Share Gepost February 24 11 uur geleden zei lennard95: als je clubs wil laten promoveren moeten er minder sterke voorwaarden zijn bij de prof licenties of een proef periode Precies. Dat is hetgeen dat moet veranderen voordat het pas mogelijk is en dat is dan weer iets wat de KNVB niet echt lijkt te willen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badmuts Gepost February 24 Share Gepost February 24 https://www.pzc.nl/amateurvoetbal/hoek-reist-voor-niets-af-naar-tiel-duel-met-tec-in-derde-divisie-op-laatste-moment-afgelast~ad503ada/#:~:text=© Jan Dagevos-,Hoek reist voor niets af naar Tiel%3A duel met TEC,slecht om op te voetballen TEC is echt een verschrikking om daar heen te gaan tegenwoordig. Laatste 4 thuiswedstrijden afgelast omdat het veld niet te bespelen is. Toen wij erheen gingen was het ook dramatisch. Ben blij dat we daar al hebben gespeeld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost February 25 Share Gepost February 25 18 uur geleden zei Badmuts: https://www.pzc.nl/amateurvoetbal/hoek-reist-voor-niets-af-naar-tiel-duel-met-tec-in-derde-divisie-op-laatste-moment-afgelast~ad503ada/#:~:text=© Jan Dagevos-,Hoek reist voor niets af naar Tiel%3A duel met TEC,slecht om op te voetballen TEC is echt een verschrikking om daar heen te gaan tegenwoordig. Laatste 4 thuiswedstrijden afgelast omdat het veld niet te bespelen is. Toen wij erheen gingen was het ook dramatisch. Ben blij dat we daar al hebben gespeeld Wij ook daar beetje vuurwerk op het veld ernaast en gelijk 10 politie autos, hondenbrigade en een helikopter erbij. En ook nog een keer potentiele kampioenswedstrijd en 1 bar voor 1000 man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost February 27 Share Gepost February 27 Op 24-2-2024 om 22:20 zei Badmuts: https://www.pzc.nl/amateurvoetbal/hoek-reist-voor-niets-af-naar-tiel-duel-met-tec-in-derde-divisie-op-laatste-moment-afgelast~ad503ada/#:~:text=© Jan Dagevos-,Hoek reist voor niets af naar Tiel%3A duel met TEC,slecht om op te voetballen TEC is echt een verschrikking om daar heen te gaan tegenwoordig. Laatste 4 thuiswedstrijden afgelast omdat het veld niet te bespelen is. Toen wij erheen gingen was het ook dramatisch. Ben blij dat we daar al hebben gespeeld Hopelijk ligt hun veld er op 24 maart beter bij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badmuts Gepost February 27 Share Gepost February 27 2 uur geleden zei Tim': Hopelijk ligt hun veld er op 24 maart beter bij Zolang jullie trainer niet weer een schorsing krijgt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost February 27 Share Gepost February 27 56 minuten geleden zei Badmuts: Zolang jullie trainer niet weer een schorsing krijgt Of wel haha, die is toch weg volgend seizoen. Was je erbij trouwens bij jullie? Ik heb eigenlijk nooit gehoord wat er nu precies gebeurd is tijdens dat opstootje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badmuts Gepost February 27 Share Gepost February 27 (edited) 9 minuten geleden zei Tim': Of wel haha, die is toch weg volgend seizoen. Was je erbij trouwens bij jullie? Ik heb eigenlijk nooit gehoord wat er nu precies gebeurd is tijdens dat opstootje. Ja ik was er zeker bij. Die trainer van jullie was zo opgefokt dat hij zelf ballen het veld in schoot om maar tijd te rekken. Onze spelers zijn daar na de wedstijd op teruggekomen bij hem waarna het een beetje uit de hand liep Wat een soepkip is het ook. Was de trainer van UDI'19 vorig jaar en gedroeg zich toen ook precies hetzelfde.. Edited February 27 by Badmuts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elano Gepost February 27 Share Gepost February 27 Trieste ontknoping bij derby DETO-TVC’28 Heb die beelden gezien, hij doet weinig moeite (zo lijkt het) om z'n been weg te halen.. triest geval dit (supporters van TVC schijnen zich ook niet netjes te hebben gedragen na dit incident). In de heenwedstrijd was er ook al veel commotie doordat een speler van DETO voor liefst 5 maanden werd geschorst..(Voetballer DETO vijf maanden geschorst na rode kaart: ‘Hij wordt nu totaal onterecht weggezet als crimineel’ | Twenterand | AD.nl) terwijl de speler die 'geblesseerd' raakte binnen no-time weer op het veld stond. Neigt naar meten met twee maten dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost February 27 Share Gepost February 27 39 minuten geleden zei Badmuts: Ja ik was er zeker bij. Die trainer van jullie was zo opgefokt dat hij zelf ballen het veld in schoot om maar tijd te rekken. Onze spelers zijn daar na de wedstijd op teruggekomen bij hem waarna het een beetje uit de hand liep Wat een soepkip is het ook. Was de trainer van UDI'19 vorig jaar en gedroeg zich toen ook precies hetzelfde.. Die laatste verhalen heb ik inmiddels ook gehoord. Bij AWC schijnt ook niet bepaald de hele spelersgroep met hem weg te lopen. Niet voor niets werd in november al bekendgemaakt dat hij mag vertrekken komende zomer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 16 Share Gepost March 16 Ik was vandaag bij de 5e Amateur Klasse niveau wedstrijd van mijn broertje zijn SVV De Meer vrienden team, uit bij Tos Actief Amsterdam. Ik wou al jaren een keer , als supporter naar voetbalwedstrijd van mijn broertje kijken, en ben blij dat we het vandaag gedaan hebben. De tegenstander had zelfs sponsor op de shirt iets met Diner Cadeaubon o.i.d De wedstrijd werd met 3-2 verloren, maar mijn broertje Alexander wel een goal gemaakt, en zjijn team was echt heel erg goed de 2e helft , maar de 3-3 viel helaas niet. Het was iig lekker weer, en ik heb genoten van de wedstrijd, de grensrechter van het thuisteam vlagte discutable maar ja, viel te verwachten haha Broodje kroket bij clubhuis van Tos was erg erg lekker alleen wel heel erg veel mosterd en gezellige mensen daaro en de teamgenoten van mijn broertje leren kennen, en die zijn erg chill en aardig. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 16 Share Gepost March 16 12 minuten geleden zei Kyrill: Ik was vandaag bij de 5e Amateur Klasse niveau wedstrijd van mijn broertje zijn SVV De Meer vrienden team, uit bij Tos Actief Amsterdam. Ik wou al jaren een keer , als supporter naar voetbalwedstrijd van mijn broertje kijken, en ben blij dat we het vandaag gedaan hebben. De tegenstander had zelfs sponsor op de shirt iets met Diner Cadeaubon o.i.d De wedstrijd werd met 3-2 verloren, maar mijn broertje Alexander wel een goal gemaakt, en zjijn team was echt heel erg goed de 2e helft , maar de 3-3 viel helaas niet. Het was iig lekker weer, en ik heb genoten van de wedstrijd, de grensrechter van het thuisteam vlagte discutable maar ja, viel te verwachten haha Broodje kroket bij clubhuis van Tos was erg erg lekker alleen wel heel erg veel mosterd en gezellige mensen daaro en de teamgenoten van mijn broertje leren kennen, en die zijn erg chill en aardig. Goed om te lezen Kyrill. Volgende keer gewoon vragen of je zelf de mosterd regulatie mag doen en je zit gescheten 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 16 Share Gepost March 16 14 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Goed om te lezen Kyrill. Volgende keer gewoon vragen of je zelf de mosterd regulatie mag doen en je zit gescheten Hahaahah ja. Ik had er niet zo'n problemen mee, maar mijn andere broer (officieel neef, beschouwen hem als broer) was not amused en bleef paar keer wat van zeggen. Ik grapte later vanavond tegen hem mosterd trauma /gate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richarð. Gepost March 17 Share Gepost March 17 Als ze #Karelball hadden gespeeld, hadden ze ongetwijfeld wel gewonnen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lennard95 Gepost March 17 Share Gepost March 17 Prima overwinning gister en over QB heen Vorige week ondanks het verlies de 2e periode binnen dus prima seizoen nog zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost March 17 Share Gepost March 17 16 uur geleden zei Kyrill: Ik was vandaag bij de 5e Amateur Klasse niveau wedstrijd van mijn broertje zijn SVV De Meer vrienden team, uit bij Tos Actief Amsterdam. Ik wou al jaren een keer , als supporter naar voetbalwedstrijd van mijn broertje kijken, en ben blij dat we het vandaag gedaan hebben. De tegenstander had zelfs sponsor op de shirt iets met Diner Cadeaubon o.i.d De wedstrijd werd met 3-2 verloren, maar mijn broertje Alexander wel een goal gemaakt, en zjijn team was echt heel erg goed de 2e helft , maar de 3-3 viel helaas niet. Het was iig lekker weer, en ik heb genoten van de wedstrijd, de grensrechter van het thuisteam vlagte discutable maar ja, viel te verwachten haha Broodje kroket bij clubhuis van Tos was erg erg lekker alleen wel heel erg veel mosterd en gezellige mensen daaro en de teamgenoten van mijn broertje leren kennen, en die zijn erg chill en aardig. KAREL! Ik weet vrij zeker dat dit bij mij in de competitie is! Ik speel bij JOS Watergraafsmeer 8, speelt je broer bij de Meer 10? Ik ben tegen die gasten van TOS Actief twee keer heel lelijk geblesseerd geraakt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 17 Share Gepost March 17 1 uur geleden zei Lenstra: KAREL! Ik weet vrij zeker dat dit bij mij in de competitie is! Ik speel bij JOS Watergraafsmeer 8, speelt je broer bij de Meer 10? Ik ben tegen die gasten van TOS Actief twee keer heel lelijk geblesseerd geraakt. Nog geen reactie gehad van hem, klopt ja. Ik weet het 99% zeker. Ik las over Tos ook negatieve recensies ja, iemand zou verlamd zijn geraakt oa. Mooi kut maatje. Wat hebben jullie tot nu toe gespeeld tegen de Meer 10? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts