Jump to content

Amateurvoetbal

Mvdv

Recommended Posts

14 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Goed om te lezen Kyrill. Volgende keer gewoon vragen of je zelf de mosterd regulatie mag doen en je zit gescheten 

Hahaahah ja. Ik had er niet zo'n problemen mee, maar mijn andere broer (officieel neef, beschouwen hem als broer) was not amused en bleef paar keer wat van zeggen. Ik grapte later vanavond tegen hem mosterd trauma /gate :D

16 uur geleden zei Kyrill:

Ik was vandaag bij de 5e Amateur Klasse niveau wedstrijd van mijn broertje zijn SVV De Meer vrienden team, uit bij Tos Actief Amsterdam. Ik wou al jaren een keer , als supporter naar voetbalwedstrijd van mijn broertje kijken, en ben blij dat we het vandaag gedaan hebben. De tegenstander had zelfs sponsor op de shirt iets met Diner Cadeaubon o.i.d

De wedstrijd werd met 3-2 verloren, maar mijn broertje Alexander wel een goal gemaakt, en zjijn team was echt heel erg goed de 2e helft , maar de 3-3 viel  helaas niet. Het was iig lekker weer, en ik heb genoten van de wedstrijd, de grensrechter van het thuisteam vlagte discutable maar ja, viel te verwachten haha

Broodje kroket bij clubhuis van Tos was erg erg lekker alleen wel heel erg veel mosterd en gezellige mensen daaro en de teamgenoten van mijn broertje leren kennen, en die zijn erg chill en aardig.

KAREL! Ik weet vrij zeker dat dit bij mij in de competitie is! Ik speel bij JOS Watergraafsmeer 8, speelt je broer bij de Meer 10? Ik ben tegen die gasten van TOS Actief twee keer heel lelijk geblesseerd geraakt. 

1 uur geleden zei Lenstra:

KAREL! Ik weet vrij zeker dat dit bij mij in de competitie is! Ik speel bij JOS Watergraafsmeer 8, speelt je broer bij de Meer 10? Ik ben tegen die gasten van TOS Actief twee keer heel lelijk geblesseerd geraakt. 

Nog geen reactie gehad van hem, klopt ja. Ik weet het 99% zeker. Ik las over Tos ook negatieve recensies ja, iemand zou verlamd zijn geraakt oa. Mooi kut maatje. Wat hebben jullie tot nu toe gespeeld tegen de Meer 10?

2 uur geleden zei Lenstra:

Kan je later als je groot bent wel mooi zeggen tegen dat je tegen Alexander de Grote, de broer van Karel de grote gevoetbald hebt :happy:

2 uur geleden zei Kyrill:

Nog geen reactie gehad van hem, klopt ja. Ik weet het 99% zeker. Ik las over Tos ook negatieve recensies ja, iemand zou verlamd zijn geraakt oa. Mooi kut maatje. Wat hebben jullie tot nu toe gespeeld tegen de Meer 10?

3-1 winst. We spelen volgens mij al jaren tegen hetzelfde team van de Meer. Wel geinig. 

3 uur geleden zei Lenstra:

3-1 winst. We spelen volgens mij al jaren tegen hetzelfde team van de Meer. Wel geinig. 

Jaa. "We waren vorige jaren altijd SV de Meer 11. Zijn sinds dit jaar SV de Meer 10" appte mijn broer Alex vanavond 👍