Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

Vanavond om 21:20 uur een compilatie van de afgelopen 13 seizoenen:

Wie is de Mol? begint deze week aan een nieuw seizoen. In aanloop daarnaartoe blikken oud-mollen en ex-deelnemers terug op de mooiste sabotageacties en de meest ontroerende momenten uit de geschiedenis van het programma.

Dit gebeurt ook omdat Wie is de Mol? tweeënhalve maand geleden de Gouden Televizier-Ring won. Zesmaal eerder was het programma genomineerd, en de fans waren er eindelijk in geslaagd om het programma voldoende stemmen te bezorgen. Oud-winnaar en huidig presentator Art Rooijakkers nam de prijs in ontvangst met de toepasselijke woorden: "Het werd tijd."

De deelnemers aan Wie is de Mol? waren overigens niet altijd bekende Nederlanders. De eerste vier seizoenen (vanaf 1999) ging Angela Groothuizen nog met onbekende mensen het avontuur aan. De kandidaten wisten toen vooraf niet dat er een saboteur in hun midden was. Sinds editie 4 zijn de onbekende Nederlanders omgeruild voor tot op het bot voorbereide BN'ers.

13 jaar Wie is de mol? Niets is wat het lijkt zet de meest memorabele molmomenten op een rij: de spectaculaire opdrachten, de onverwachte ontknopingen en de ontstane vriendschappen. Ook is er aandacht voor drama, zoals bij het ongeluk van Janine Abbring in het vorige seizoen of de bekendmaking van de winnaar van het zesde seizoen. De aan kanker overleden winnares Frédérique Huydts kon de prijs niet meer zelf in ontvangst nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wordt 't ook gestreamd via NOS.nl of niet?

Dat sowieso niet. Wie is de mol? is van de avro. Mogelijk kwam het op live.avro.nl, zoals afgelopen seizoenen ook bij normale afleveringen het geval was.

Iedereen z'n eigen mol of winnaar roemen. Beetje gay.

Vond het sowieso in het algemeen tegenvallen. Hadden het net zo goed niet uit kunnen zenden... Sowieso mensen die durven te zeggen dat Milouska de beste mol was. Ze bedoelen vast de slechtste ooit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze gooien in die eerste afleveringen altijd zoveel hints naar iedereen dat ik niets geloof. Zo is Roodbeen de enige die het in zijn videoclipje van "waar kennen we je uit" het over de Mol had.

En een was een vraag in de test waar de Mol woont. als ik het mij goed herinner stond Veenendaal tussen die 3 steden en daar komt jan Willem roodbeen dus vandaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie is de Mol? 2014

En een was een vraag in de test waar de Mol woont. als ik het mij goed herinner stond Veenendaal tussen die 3 steden en daar komt jan Willem roodbeen dus vandaan.

Dat Zegt niks. Aangezien de plaatsnamen van alle deelnemers er stonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en in de intro kwam ook voorbij 'de mol houdt er niet van om in de spotlights te staan'. Zei mn tante iig huhu

Klopt idd. Dus niet Tygo (h)

Hoewel ik dat wel cool zou vinden, want dan blijft ie er iig lang in. In plaats van vorig jaar toen je die trol van een Paulien Cornelisse tot het einde erin had omdat ze won ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites