Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2014

MisterX

Wie is de Mol? 2014  

30 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2014

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 738
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Die Tygo is toch wel een mooie baas he. 'Ik heb een vaarbewijs.' :-D Verder viel het me op dat die camerageluiden weer terug kwamen in deze aflevering. Maar geen idee of daar wat achter zit.

Vind het wel leuk hoe hij alles aan elkaar liegt etc. Net als Sofie trouwens. Gouden duo van de serie hoor. Hoop daarom dat ze beide in de finale komen te staan, maar ben bang van niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit nu toch ook echt volledig op Suzan, natuurlijk zat ik er al op(helaas niet op die manier :P) dus misschien zit ik in een tunnelvisie. Maar zij had de macht in handen vandaag met de portofoon, waarna ze ook nog best vaak stil begon te staan. Zij was degene met die twee vingers, was natuurlijk de foute foto. En het is niet superduidelijk in beeld wat ze doen. Weinigen verdenken haar :P Maakt mijn verdenking nog wat groter...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel heel benieuwd wat Freek nu gaat doen. Als ie verhaal halen gaat halen bij Jan-Willem (die er niets mee te maken heeft), dan is er een vertrouwensbreukje tussen Sofie en Freek.

Ach ja, Sofie en Tygo liegen er op los en tot nu toe wordt het eigenlijk door iedereen geaccepteerd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij valt Sophie ook wel af als Mol. Zij wilde namelijk per se dat de zwarte stem werd in gezet en ging er ook hele "ingewikkelde" plannen voor maken en uitvoeren. Dat zou ze imho alleen doen als ze er zelf echt baat bij zou hebben, en dat heeft ze dus alleen als ze de mol niet is. JW gaat nu toch wel mijn gevoel naar uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=9298]Mvdv[/MENTION]; voor de poll :D

Ik blijf trouwens voor Susan gaan... Niet dat ik haar als mol zie, maar heb meer het idee dat ze op de achtergrond gehouden wordt. Maar ja, met kandidaten als Tygo en Sofie is eigenlijk iedereen wel naar de achtergrond verdreven... Stiekem hoop ik nog steeds dat eigenlijk Tygo of Sofie de mol is, maar ik ben bang dat dat hopen tegen beter weten in is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn stem is dus alweer uitgebracht op Susan. Het blijft bij gebrek aan andere alternatief. Hooguit Freek en JW, maar daar heb ik toch wat redenen voor waarom ik denk dat ze het niet zijn, itt Susan... Zou me niets verbazen als deze drie dus in de finale komen en uiteindelijk blijkt dat Freek of JW de mol is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De totale reacties ook van Freek. Het duidelijk gespeelde daarin. Ook is hij heel erg op de achtergrond maar beslist wel ook dingen en zit als mol wel vaak op de juiste positie. Kenmerkend is ook de roltrappen opdracht waar hij de abcdef erin wilt stampen en natuurlijk weet dat alle zes de antwoorden al geen geld opleveren

Link naar opmerking
Deel via andere websites