Viktor Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Evenepoel zit bij de verkeerde ploeg om meerdere redenen. Allereerst is DQS nooit een ploeg voor dit type werk geweest. Sprints, puntenklassementen en klassiekers ligt hun kracht, niet in een etappekoersen met bergen. Ja, ze hebben renners als Uran en Martin gehad, maar die waren altijd redelijk op zichzelf aangewezen en bij hen waren de verwachtingen niet zo hoog als bij Evenepoel met het potentieel dragen van de koers door hun ploeg. Zie DSM en voorlopers hoe zwaar die transitie is. Daarnaast is Evenepoel beter af bij een buitenlandse ploeg als INEOS of een andere klassementsploeg. Die hebben redelijk schijt aan wat de Belgische media vinden, een obsessie die maar al te graag gevoed wordt door DQS wegens hun lokale sponsorbelangen. Beide hoofdsponsors zijn Belgisch. Ik denk persoonlijk ook dat dat de enige reden is dat REV hier rijdt. Je stuurt als ploeg geen ronderenner naar zijn eerste grote ronde als (mede)kopman op zijn leeftijd zonder enige vorm van voorbereiding. Iemand als Groenewegen weet wat het is om een GR te rijden en voor hem als sprinter boeit eventueel tijdsverlies ook niks zolang het binnen de tijdslimiet is. En ik sluit ook gewoon niet uit dat Evenepoel Simon Spilak 2.0 is. Wereldtop een weekrondjes, maar ruk in een grote ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Deceuninck zou gaan stoppen als sponsor hoorde ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Satyr: Deceuninck zou gaan stoppen als sponsor hoorde ik? klopt. Lefevere vroeg teveel wegens de aanhoudende goede resultaten. geen idee wat er in de plaats gaat komen tbh. 24 mei 2021 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 mei 2021 Share Geplaatst 24 mei 2021 Levefre kennende wel iets goeds Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Mijn PC is naar de PC dokter, die is vrijdag terug. Daar staat mijn excelbestand op, dus tot vrijdag even geen tussenstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Hopelijk geen virus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Volgens jaar Vuelta in Nederland. Ik ben benieuwd of ik ergens kan gaan kijken. Lijkt me wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Ik zat trouwens even te kijken naar het roster van Ineos, maar dat is echt ziek joh. Die kunnen gewoon 3 ploegen opstellen die zouden strijden om Tourzege. 1: Bernal Martinez Castroviejo Moscon Sivakov De Plus Wurf Sosa 2: Thomas Porte Kwiatkowski Ganna Amador Hayter Puccio Swift 3: Carapaz Yates Dennis Van Baarle Tao Pidcock Narvaez Rowe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 mei 2021 Share Geplaatst 29 mei 2021 Roster 1 gaat niet strijden om de Tourzege. Bernal zal niet meedoen. Dat is van de week al aangekondigd bij Eurosport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei 2021 Share Geplaatst 30 mei 2021 Op 29-5-2021 om 10:15 zei delichris: Roster 1 gaat niet strijden om de Tourzege. Bernal zal niet meedoen. Dat is van de week al aangekondigd bij Eurosport. Dat was het punt overduidelijk niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Zijn er mensen die op scorito een pool hebben voor de Vuelta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Op 13-8-2021 om 14:06 zei chrisje1993: Zijn er mensen die op scorito een pool hebben voor de Vuelta? Zeker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 14 minuten geleden zei Elano: Zeker! Kan ik daarbij meedoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 1 uur geleden zei chrisje1993: Kan ik daarbij meedoen? https://www.scorito.com/subleague/464499/vuelta-2021/managers-united/32ca7d17-26a9-4d09-bdb4-9a57b5c4b484 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Had Deceuninck - Quick Step deze Vuelta ook als outsider voor misschien een verrassend klassement. Ofwel Knox, ofwel Vansevenant had het dan moeten doen, maar verliezen gister beide al rond de 3 minuten. Meer dan verwacht. Ook Kruijswijk en Kuss had ik als schaduwkopman van Roglic wel dichterbij verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 (bewerkt) Met name Kuss viel me gisteren wel tegen na zijn goede tijdrit in etappe 1. Kruijswijk lijkt toch echt wel over als topklimmer. Vansevenant zie ik meer als een renner die bijv vandaag (maar beter nog etappe 6 en 7) mee kan gaan doen dan voor een klassement. Knox valt al langere tijd tegen, maar klassementsmannen en quick step is ook geen goede combo blijkt maar weer. Bagioli had ik ook iets beter verwacht 17 augustus 2021 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Kuss is gewoon veel te wisselvallig om echt de rol van schaduw kopman in te vullen. Zal er straks wel weer doorkomen in de echt zware bergritten om een paar keer goed vooraan te eindigen en veel kopmannen pijn te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 In die tijdrit had Kuss inderdaad ook de snelste klimtijd neergezet, dus had niet verwacht dat hij vandaag al zoveel tijd zou verliezen. Kruijswijk meestal niet zo goed in de eerste week, dus hopelijk komt hij er nog doorheen. Zelfde voor Oomen: Benieuwd wat de nu kan als knecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 28 minuten geleden zei rich ruzzian: Kuss is gewoon veel te wisselvallig om echt de rol van schaduw kopman in te vullen. Zal er straks wel weer doorkomen in de echt zware bergritten om een paar keer goed vooraan te eindigen en veel kopmannen pijn te doen. Oh dat denk ik ook ja dat hij er wel een paar keer weer bij zal zitten inderdaad, maar na zijn goede tijdrit had ik nu meer van hem verwacht. Ik denk dat je hem best goed kan vergelijken met een Poels. Alles moet echt meezitten om een goed klassement te kunnen rijden, maar verder gewoon heel wisselvallig. En op topdagen rijdt je het hele peloton aan gort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 augustus 2021 Share Geplaatst 17 augustus 2021 Wat mooi dit voor jakobsen. Dat filmpje is ook zo mooi met zijn opa en oma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Vandaag ook al de derde Nederlandse ritoverwinning in de Tour de l'Avenir Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 2 minuten geleden zei 007mark: Vandaag ook al de derde Nederlandse ritoverwinning in de Tour de l'Avenir Yes, doen ze goed. Zoveel mogelijk meepakken voor de bergen eraan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 augustus 2021 Share Geplaatst 18 augustus 2021 Ai en daar lagen ze bij bosjes. Volgens mij een keer geen Roglic erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Jammer einde Valverde in deze Vuelta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Hij zit wel weer op de fiets melden ze. Maar zag er heel vervelend uit :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten