Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Aaron21:

verlies van inkomen, hahahahaha, zalig mopje.

het is dus ok om kinderen die niet van jezelf zijn vast te nemen?

Hij was een favoriet voor het wk, en kan 3jaar geen races daar rijden. Dat is verlies van inkomen ja. Aangezien hier sommigen zo stellig zijn dat "die kinderen niets strafbaar hebben gedaan" heb ik het meer in een legal term gegoten, maar blijkbaar is dat ook niet goed (of miss te moeilijk). (en natuurlijk weer 90% van de reactie genegeerd).

Nee het is niet ok om kinderen vast te nemen. Net zoals het niet ok is om mensen lastig te vallen, en je kinderen niet in toom te houden. Maar dat negeren we natuurlijk.  Ik heb nu al medelijden met jouw buren....

Again, ik zeg niet dat hij niets verkeerd heeft gedaan. Ik vind gewoon de reactie van het australisch gerecht buiten proportie (zeker in vergelijking met bv wat djokovic deed), en onevenwichtig in betrekking tot de betrokken partijen. In mijn ogen zijn die kinderen en ouders meer in fout. Zij zijn er mee begonnen en zijn er ook mee doorgegaan, duidelijk met de intentie te provoceren (anders film je dat niet).

En of dat nu bij vanderpoel gebeurt of jan piet die daar ligt te maffen, maakt niet uit

bewerkt door AntiChrist7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Hetzelfde wat jij over van Gaal doet :D 

Nou nee, heb enkel gezegd het niet eens te zijn met bepaalde keuzes. Dat is niet bepaald hetzelfde als het 46 berichten met elkaar hebben over een vent die een vervelend meisje vastpakt maar niemand was er bij enzo. Het gaat eigenlijk over niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Socrates:

Nou nee, heb enkel gezegd het niet eens te zijn met bepaalde keuzes. Dat is niet bepaald hetzelfde als het 46 berichten met elkaar hebben over een vent die een vervelend meisje vastpakt maar niemand was er bij enzo. Het gaat eigenlijk over niks.

Je hebt het vaker over van Gaal gehad hoor. Maar maakt niet uit. Iedereen mag posten wat hij wilt posten als het toelaatbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Socrates:

Je snapt het niet echt denk ik, maar goed, slechte vergelijkingen kunnen er ook nog wel bij. Zal het feestje verder niet meer verstoren.

Weten jullie inmiddels al of Mathieu het meisje eerst vastpakte en toen duwde of eerst duwde en daarna meteen vastpakte? Wat denk jij @Aaron21? Brand los!!!

ik weet het niet, maar ik wil best eens een reconstructie doen bij Mathieu thuis. :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei delichris:

Ik heb een stukje van het filmpje kunnen zien en het is korrelig, maar hij werd wel duidelijk uitgelokt door die meiden. Je kan niet goed zien of er geduwd is.

Edit: Filmpje toegevoegd.

Een paar corrigerende tikken waren terecht geweest. Kutkinderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Aaron21:

verlies van inkomen, hahahahaha, zalig mopje.

het is dus ok om kinderen die niet van jezelf zijn vast te nemen?

Als wij vroeger vervelend waren in de straat en de buurman kreeg ons te pakken kregen we ook een draai om de oren. Niks mis mee en daar zou de huidige pampergeneratie misschien wel wat harder van worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mansveld:

Als wij vroeger vervelend waren in de straat en de buurman kreeg ons te pakken kregen we ook een draai om de oren. Niks mis mee en daar zou de huidige pampergeneratie misschien wel wat harder van worden.

Inderdaad zeg. Van der Poel mag wellicht wel te ver zijn gegaan, maar om er dan een rechtszaak van te maken.. Leer waar je prioriteiten liggen als ouders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rogier.:

Inderdaad zeg. Van der Poel mag wellicht wel te ver zijn gegaan, maar om er dan een rechtszaak van te maken.. Leer waar je prioriteiten liggen als ouders.

Je ziet het helaas overal terug. Als je een kind straft op school of tijdens een training bij de sportclub komen ouders verhaal halen. Gaat nergens over en zorgt alleen voor verknipte generaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het seizoen zit er bijna op. Het ideale moment om even terug te kijken en om al een eerste voorspelling te doen naar volgend jaar. Ik ben benieuwd naar jullie lijstjes.

Beste renner:

Beste ploeg:

Beste klimmer:

Beste sprinter:

Beste tijdrijder:

Beste kasseivreter:

Beste heuvelman:

Beste transfer:

Grootste revelatie:

Grootste tegenvaller:

Slechtste ploeg:

Moment van het jaar:

Wedstrijd van het jaar:

Giro 2023:

Tour 2023:

Vuelta 2023:

WK 2023:

WK TT 2023:

Revelatie voor 2023:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste renner: Evenepoel (Monument, grote ronde, wereldkampioen) of van Aert (bizar niveau neergelegd)/ Van Vleuten

Beste ploeg: Jumbo-Visma / Team SD Worx

Beste klimmer: Pogacar (met uitzondering in de Tour, daar was Vinnegaard beter) / Van Vleuten

Beste sprinter: Van Aert, als je dat een sprinter kan noemen / Wiebes

Beste tijdrijder: Lastige dit, Ganna of Küng / Ellen van Dijk

Beste kasseivreter: Van Baarle (2e Vlaanderen, 1e Roubaix) / Kopecky (1e Vlaanderen, 2e Roubaix)

Beste heuvelman: Evenepoel (vanwege de meeste overwinningen in heuvelklassiekers) / Cavalli

Beste transfer: Laporte / Kopecky

Grootste revelatie: Niet eentje om op te noemen

Grootste tegenvaller: Moscon, maar eigenlijk vind ik dat wel fijn, maar kijkend naar niveau neergang. Al kan je ook best Roglic noemen trouwens / Bij de vrouwen zou ik niemand kunnen noemen

Slechtste ploeg: Astana / UNO X (vrouwen)

Moment van het jaar: Elk 1 op 1 duel dat Pogi heeft gehad met iemand dit jaar / Van Vleuten die geblesseerd wereldkampioen wordt

Wedstrijd van het jaar: Ronde van Vlaanderen en de Tour / Geen specifiek moment

Revelatie voor 2023: Voor de mannenMadis Mihkels (kijken hoe die het gaat doen bij Wanty)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22km tijdrijden in de TDF volgend jaar. ;e Echt te weinig.

Ik vind eigenlijk dat je altijd een overwegend vlakke tijdrit moet hebben (tussen 10 en 50km) en ben fan van bergtijdritten in grote rondes. Geen ploeggenoten, gewoon eigen tempo bergop. Dat zou dan tussen de 15 en 35km moeten.

Sowieso altijd één langere en een kortere (dus bijv. 41km vlak en 18km berg of 13km vlak en 28km berg). Maar ja, zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Socrates:

22km tijdrijden in de TDF volgend jaar. ;e Echt te weinig.

Ik vind eigenlijk dat je altijd een overwegend vlakke tijdrit moet hebben (tussen 10 en 50km) en ben fan van bergtijdritten in grote rondes. Geen ploeggenoten, gewoon eigen tempo bergop. Dat zou dan tussen de 15 en 35km moeten.

Sowieso altijd één langere en een kortere (dus bijv. 41km vlak en 18km berg of 13km vlak en 28km berg). Maar ja, zonde.

Bizar weinig he. Dat het niet meer de TT afstanden ten tijden van het tijdperk Armstrong (100-150km per ronde) zijn is prima maar dit is veel te weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites