Miz Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Jezus, wat een schande van die wedstrijdjury zeg. Wel mooie koers, maar jammer dat het zo moet eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Tja, niet handig van de jury idd. Wel een mooie koers gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Dan wacht je maar een paar minuten om de winnaar uit te roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 3 minuten geleden zei himan: Dan wacht je maar een paar minuten om de winnaar uit te roepen. Exact. Dat zouden na vorig jaar met Pidcock/Van Aert toch geleerd moeten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Goh, trieste ontknoping zo zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 wat een amateurisme. iets met een ezel en een steen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 Idd wel knullig. Mis toch wel de ouderwetse finale waarbij de finish bovenop de Cauberg lag. Dat vond ik toch wel de leukste edities altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 Ik had zo'n medelijden met Cosnefroy zeg... Opperste euforie, felicitaties van iedereen. En dan een minuutje later ah nee sorry, toch jij niet. Ai ai ai... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 5 uur geleden zei NicoHaak: Idd wel knullig. Mis toch wel de ouderwetse finale waarbij de finish bovenop de Cauberg lag. Dat vond ik toch wel de leukste edities altijd. Dat heb ik juist niet. Dan was het mij iets te veel als de Waalse Pijl: nerveus naar de laatste klim en dan wie het best gepositioneerd zit en het hardst omhoog rijdt die wint: Alaphilippe, Valverde, Gilbert. Ik vind deze finale veel leuker omdat er aan het eind nog veel meer kan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 Finishen op een steil heuveltje is altijd dé manier om de koers dood te leggen ja. Soort massasprintje dan. Waalse Pijl is dat al, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 Ben het wel eens inderdaad dat de koers dan meer gecontroleerd werd en men zijn kaarten uit wilde spelen op de Cauberg. Maar dat vind ik zelf een mooie manier van koersen. Zou het liefste de finale op de top van de Keutenberg zien Kan me ook wel die schitterende duels tussen Boogerd en Rebellin herinneren. Dat vond ik wel echt de leukste edities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 Ik ben het wel eens met @NicoHaak dat de vorige finish leuker was. Er was meer climax denk ik? Sowieso ben ik iemand die steeds nostalgisch reageert wanneer er weer een finish wordt verlegd, zoals in de Ronde van Vlaanderen. Sinds die niet meer in Meerbeke ligt, boeit die koers mij ook een heel stuk minder. Je kan best het parcours wijzigen tussen punt a en punt b, maar laat start en finish toch liggen. Dat zorgt net voor die herkenning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 19 uur geleden zei Miz: Ik ben het wel eens met @NicoHaak dat de vorige finish leuker was. Er was meer climax denk ik? Sowieso ben ik iemand die steeds nostalgisch reageert wanneer er weer een finish wordt verlegd, zoals in de Ronde van Vlaanderen. Sinds die niet meer in Meerbeke ligt, boeit die koers mij ook een heel stuk minder. Je kan best het parcours wijzigen tussen punt a en punt b, maar laat start en finish toch liggen. Dat zorgt net voor die herkenning. Ik ben er niet rouwig om dat het nu in Oudenaarde is. Op 5 minuutjes sta ik aan de finish als ik wil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 Mooi startveld ook voor de Brabantse pijl morgen. Met name Quick-Step lijkt nog iets van het voorjaar te willen maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 12 april 2022 Share Geplaatst 12 april 2022 Benieuwd wat Remco hier kan. Winnen zal nog wat vroeg zijn, maar zit er in de toekomst zeker in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Wat jammer voor Teuns zeg. Zit je dan eindelijk in die kopgroep, rijd je lek vooraan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Barguil in de Gold Race in mijn lijst gezet, nu niet meer. En Wellens als 1e reserve ingestuurd. Matigheid alom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 (bewerkt) Knap van Sheffield wel (op zijn Zoetemelks ook). Was ook echt wel de beste, ook op de kasseienstroken. 13 april 2022 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 (bewerkt) Mooiste koers van het voorjaar tot dusver. Heb de indruk dat Teuns hier had kunnen winnen zonder die lekke band. Ohja, en de volgwagen van Quick-Step die z'n eigen renners onderuit rijdt. 13 april 2022 bewerkt door Miz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Weet iemand hoe de puntentelling is voor de UCI world ranking? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 7 uur geleden zei chrisje1993: Weet iemand hoe de puntentelling is voor de UCI world ranking? https://en.m.wikipedia.org/wiki/UCI_Men's_road_racing_world_ranking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Ik ga even een weekje er op studeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Dat is wel lief, dan kan je het daarna uitleggen aan Chrisje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Ik had niet verwacht dat van Aert Parijs-Roubaix zou gaan rijden. Leuk voor de koers, denk ik, medisch kan ik er niets over zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Ja ik ben wel benieuwd. Hij schijnt ook Luik te gaan fietsen. Daar is hij volgens mij nog nooit gestart dus wel benieuwd wat hij daar kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten