Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei NicoHaak:

Idd wel knullig. Mis toch wel de ouderwetse finale waarbij de finish bovenop de Cauberg lag. Dat vond ik toch wel de leukste edities altijd. 

Dat heb ik juist niet. Dan was het mij iets te veel als de Waalse Pijl: nerveus naar de laatste klim en dan wie het best gepositioneerd zit en het hardst omhoog rijdt die wint: Alaphilippe, Valverde, Gilbert. Ik vind deze finale veel leuker omdat er aan het eind nog veel meer kan gebeuren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het wel eens inderdaad dat de koers dan meer gecontroleerd werd en men zijn kaarten uit wilde spelen op de Cauberg. Maar dat vind ik zelf een mooie manier van koersen. Zou het liefste de finale op de top van de Keutenberg zien :D Kan me ook wel die schitterende duels tussen Boogerd en Rebellin herinneren. Dat vond ik wel echt de leukste edities.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het wel eens met @NicoHaak dat de vorige finish leuker was. Er was meer climax denk ik? Sowieso ben ik iemand die steeds nostalgisch reageert wanneer er weer een finish wordt verlegd, zoals in de Ronde van Vlaanderen. Sinds die niet meer in Meerbeke ligt, boeit die koers mij ook een heel stuk minder. Je kan best het parcours wijzigen tussen punt a en punt b, maar laat start en finish toch liggen. Dat zorgt net voor die herkenning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Miz:

Ik ben het wel eens met @NicoHaak dat de vorige finish leuker was. Er was meer climax denk ik? Sowieso ben ik iemand die steeds nostalgisch reageert wanneer er weer een finish wordt verlegd, zoals in de Ronde van Vlaanderen. Sinds die niet meer in Meerbeke ligt, boeit die koers mij ook een heel stuk minder. Je kan best het parcours wijzigen tussen punt a en punt b, maar laat start en finish toch liggen. Dat zorgt net voor die herkenning.

Ik ben er niet rouwig om dat het nu in Oudenaarde is. Op 5 minuutjes sta ik aan de finish als ik wil :classic_ninja: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooiste koers van het voorjaar tot dusver. Heb de indruk dat Teuns hier had kunnen winnen zonder die lekke band.

Ohja, en de volgwagen van Quick-Step die z'n eigen renners onderuit rijdt. :mrgy:

bewerkt door Miz
Link naar opmerking
Deel via andere websites