Viktor Geplaatst 17 oktober 2019 Share Geplaatst 17 oktober 2019 Op zich is een sprinter meenemen geen probleem. Ware het niet dat dat ook afhangt van wie en Groenewegen is er daar niet één van. Een type als Matthews of Boasson Hagen is eventueel bruikbaar door hun aanvullende kwaliteiten als hardrijders en klimmers. Hij kan vrij letterlijk alleen maar meepeddelen in het peloton op een biljartlakenvlak parcours. Zelfs waaiers lijken bij hem meer geluk dan wijsheid te zijn. De Tour is daarbij een van de weinige koersen op dit niveau die mijns inziens onterecht bestaansrecht geeft aan dit soort beperkte coureurs. Ik verwacht van een kopmanstype veel meer dan dat. Overigens vergeet meneer ook maar gemakshalve dat die sprinters minder knechten nodig hadden dan onze Groenewegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 Stefan Schumacher: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 oktober 2019 Share Geplaatst 18 oktober 2019 3 uur geleden zei 007mark: Stefan Schumacher: Haha inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 Rebellin vanaf januari 2002 tot nu er gewoon in. En nooit bedacht/beseft dat Voigt toch wel een veelwinnaar was blijkbaar. Stond gewoon structureel in deze lijst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 54 minuten geleden zei Hwb: En nooit bedacht/beseft dat Voigt toch wel een veelwinnaar was blijkbaar. Dat was ook wat mij vooral opviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 1 uur geleden zei Sophomore: Dat was ook wat mij vooral opviel. Ja verbaasde mij ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 Jens Voigt won dan ook veel van die b-wedstrijden in Duitsland en Frankrijk, die veelal onder de radar blijven van Nederlandse volgers: http://www.cyclingfever.com/sporter.html?_ap=palmares&sporter_idd=Nzk= Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 En in de slaapkamer won hij geregeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 3 uur geleden zei Pino: En in de slaapkamer won hij geregeld. Heel eerlijk, ik vermoed dat zijn vrouw daar won. Geen man kiest voor zo veel kinderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 oktober 2019 Share Geplaatst 19 oktober 2019 Ik kan mij van Voigt eigenlijk voornamelijk die keer herinneren dat ie van het asfalt verloor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Bauke heeft het jaar lekker afgesloten met ook nog winst in de Japan Cup gisterochtend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Bauke is een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 21 oktober 2019 Share Geplaatst 21 oktober 2019 Die wil nog wel even wat weken koersen denk ik. Lekkere vorm zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Citaat Met Tom Dumoulin, Primož Roglič en Steven Kruijswijk heeft Jumbo-Visma verschillende opties voor de aankomende Tour de France, maar ook Dylan Groenewegen hoopt in 2020 aan de start te staan van de Franse ronde. “Mijn voorkeur gaat nu echt nog uit naar de Tour”, zo laat hij weten in gesprek met de NOS. Het is duidelijk: de voorkeur van Groenewegen gaat uit naar de Tour. “Als het aan mij ligt, dan ga ik zeker naar de Tour. Dan zal ik wel mijn mannen nodig hebben. Dat zal kortom nog even puzzelen worden”, aldus Groenewegen, die de geschiedenisboeken ingaat als de renner die in 2019 de meeste zeges wist te boeken. De vliegensvlugge Nederlander behaalde dit jaar vijftien overwinningen. Dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Tot zover de gedachte dat die man logisch na kan denken Zou niet echt een slimme keuze zijn van Jumbo als ze hem daarheen laten gaan met helpers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Zoals zijn vriendin zou zeggen: HOEDANNNNNNNN!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Gewoon lekker Giro'tje en Vuelta pakken, 2 grote rondes in 1 seizoen kan hem ook sterker maken weer. Ik denk echt dat ze iedereen in de Tour goed kunnen gebruiken. Benieuwd ook of 1 van 'de 3' de Giro gaat doen. Volgend seizoen is de Giro-Tour combo zeker niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Giro; Dumoulin - Bennett - Vingegaard - Kuss - Groenwegen - Grøndahl Jansen - Roosen - Tolhoek Tour: Roglic - Kruijswijk - Gesink - De Plus - Martin - van Aert - Teunissen - Bouwman Vuelta: Dumoulin - Kruijswijk - Lindeman - Kuss - Groenewegen - Van Aert - Teunissen - Grøndahl Jansen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Heb eigenlijk een voorgevoel dat ze echt enorm graag de Tour willen winnen met een Nederlander. Denk dat Roglic dus de Giro-Vuelta gaat doen eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 (bewerkt) Denk ook niet dat Roglic maar 1 grote ronde gaat rijden. Teunissen zal met Groenewegen mee gaan, ongeacht de ronde en verwacht Tolhoek juist in de "klimrondes". Met de ploeg die jij noemt voor de Vuelta ga je er echt niet komen. Giro denk ik ook niet. Te weinig ondersteuning in de bergen. Eerlijk gezegd denk ik dat er gewoonweg geen plek is voor Groenewegen als je alle drie de grote rondes wilt domineren. Kijk naar een INEOS, Movistar. 25 oktober 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Ook niet onbelangrijk is de wetenschap dat de Olympische Tijdrit tien dagen na de finish van de Tour is. Dat kan ook nog wel invloed hebben op de keuze om Dumoulin/Roglic naar de Tour de sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 De ploeg zal daar niet heel erg mee bezig zijn, liever de Tour dan de OS. De renner zelf denkt daar misschien wel weer anders over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 Denk gewoon met een volledig team in teken van het klassement. 8 min 2 is 6. Dan nog de kopmannen (denk dat Kruijswijk en Roglic wel weer gaan en Dumouin de Giro en olympische spelen) min twee doet dan heb je vier mensen ter ondersteuning wat niet zo veel is. Groetjes Aad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 oktober 2019 Share Geplaatst 25 oktober 2019 (bewerkt) Giro: Kruijswijk, Kuss, Tolhoek, Eenkhoorn, Jansen, Groenewegen, Martens, Roosen. Tour: Roglic, Dumoulin, Kruijswijk, De Plus, Martin, Van Aert, Gesink, Teunissen. Vuelta: Roglic, Kuss, De Plus, Groenewegen, Martens, Bouwman, Roosen, Leezer. Zoiets denk ik. Tour gewoon starten met alledrie, ondersteuning van De Plus en Gesink. Las trouwens gerucht dat Pfingsten nog naar Jumbo zou gaan. 25 oktober 2019 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten