Kavinos Gepost September 14, 2019 Share Gepost September 14, 2019 Laten we overigens ook MvdP niet vergeten in Engeland  Die man is 2 weken voorafgaande van het WK echt al heel goed. Kan straks alleen maar tegenvallen als hij geen WK wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost September 14, 2019 Share Gepost September 14, 2019 Ik verwacht dat hij solo met 10 minuten voorsprong over de finish komt. Anders is het een teleurstelling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost September 14, 2019 Share Gepost September 14, 2019 Hoop wel dat er een goede kasseienrit in de eerste Tour zit die hij gaat rijden, staat iedereen meteen op een half uur. Â Overigens moet je niet vergeten dat de tegenstand op Trentin na niet zo heel indrukwekkend is. En dan is Trentin nog een dark horse. In Canada rijden op het moment minstens vier grotere concurrenten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost September 14, 2019 Share Gepost September 14, 2019 Eens. Als hij daar niet uit zou blinken, zou ik mij zorgen maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost September 14, 2019 Share Gepost September 14, 2019 Gilbert doet het in de Vuelta ook wel aardig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost September 14, 2019 Share Gepost September 14, 2019 MvdP, Gilbert, Alaphillipe, Valverde denk de grootste kanshebbers in Yorkshire? Grote groep met gevaarlijke outsider met oa. Fuglsang, Sagan, Lutsenko, Greg van Avermaet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost September 14, 2019 Share Gepost September 14, 2019 Movistar, hopelijk verliezen ze plek 2Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost September 14, 2019 Share Gepost September 14, 2019 Knox gehavend en al, mist uiteindelijk op 20 seconden een top-10 klassering. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 14, 2019 Share Gepost September 14, 2019 Die Pogacar. Gewoon 3 etappes gewonnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost September 14, 2019 Share Gepost September 14, 2019 5 uur geleden zei Pino: Die Pogacar. Gewoon 3 etappes gewonnen.  3e in AK en 1e in Jongereklassement. Nog geen 21 jaar oud-jong... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 14, 2019 Share Gepost September 14, 2019 Bizar inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost September 14, 2019 Share Gepost September 14, 2019 (edited) Wordt toch genieten straks. Bernal, Pogacar, Evenenek, Valverde, Wellicht dat een Hart meer gaat laten zien. Higuita, Daniel Martinez. De nieuwe Menchov niet vergeten; Sivakov. Ook benieuwd of een McNulty zijn talent gaat laten zien nu hij bij een WT-ploeg komt te fietsen. Edited September 14, 2019 by Kavinos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost September 15, 2019 Share Gepost September 15, 2019 Jumbo is de laatste jaren erg goed bezig en straks met Tom erbij kunnen ze elke grote ronde een sterk team opstellen. Zij gaan in de Tour volgend jaar een aanval op Ineos doen. Ik ben wel benieuwd hoe ze het in de Tour met een Dylan gaan aanpakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost September 15, 2019 Share Gepost September 15, 2019 16 uur geleden zei Kelvin: Knox gehavend en al, mist uiteindelijk op 20 seconden een top-10 klassering.  Inderdaad wel sneu.  10 uur geleden zei Kavinos: Wordt toch genieten straks. Bernal, Pogacar, Evenenek, Valverde, Wellicht dat een Hart meer gaat laten zien. Higuita, Daniel Martinez. De nieuwe Menchov niet vergeten; Sivakov. Ook benieuwd of een McNulty zijn talent gaat laten zien nu hij bij een WT-ploeg komt te fietsen.  Dat worden mooie koersen inderdaad.  37 minuten geleden zei delichris: Jumbo is de laatste jaren erg goed bezig en straks met Tom erbij kunnen ze elke grote ronde een sterk team opstellen. Zij gaan in de Tour volgend jaar een aanval op Ineos doen. Ik ben wel benieuwd hoe ze het in de Tour met een Dylan gaan aanpakken.  Denk dat Dylan naar Giro en Vuelta. Zou ik sowieso wel begrijpen want heeft in die rondes nog niks gewonnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost September 15, 2019 Share Gepost September 15, 2019 2 uur geleden zei delichris: Jumbo is de laatste jaren erg goed bezig en straks met Tom erbij kunnen ze elke grote ronde een sterk team opstellen. Zij gaan in de Tour volgend jaar een aanval op Ineos doen. Ik ben wel benieuwd hoe ze het in de Tour met een Dylan gaan aanpakken.  Dylan gaat denk ik geen Tour rijden volgend jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost September 15, 2019 Share Gepost September 15, 2019 6 minuten geleden zei Kavinos: Â Dylan gaat denk ik geen Tour rijden volgend jaar. Â Dat vermoed ik ook. Hangt ook van parcours af. Zijn er veel bergetappes dan vermoed ik dat ze met Martin, Tom, Steven, Roglic, dePlus, Kuss zo wie zo gaan starten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost September 15, 2019 Share Gepost September 15, 2019 22 uur geleden zei Kavinos: MvdP, Gilbert, Alaphillipe, Valverde denk de grootste kanshebbers in Yorkshire? Grote groep met gevaarlijke outsider met oa. Fuglsang, Sagan, Lutsenko, Greg van Avermaet? Â Zet Matthews er nog bij en ik ben helemaal akkoord. Voor Fuglsang denk ik niet selectief genoeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost September 15, 2019 Share Gepost September 15, 2019 56 minuten geleden zei Hwb: Zet Matthews er nog bij en ik ben helemaal akkoord. Voor Fuglsang denk ik niet selectief genoeg. Â Even kijken hoe Matthews vanavond is in Montreal. Maar zeker een gevaarlijke klant. Fuglsang kan dit wel goed aan denk ik. Was dit voorjaar erg goed en het is best een klassiek terrein. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost September 15, 2019 Share Gepost September 15, 2019 Het is volgens mij minder zwaar dan LBL, mogelijk ook minder zwaar dan AGR. Dan wordt winnen voor Fuglsang wel echt lastig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost September 15, 2019 Share Gepost September 15, 2019 Ik heb een "interactieve kaart" gevonden van het parcours. Ik zie dat het wel meevalt qua %. Komt niet echt boven de 5/6% op dat lokale parcours. Dat kan in zijn nadeel werken.  Dan vraag ik me af in hoeverre het zwaar genoeg zal zijn voor een Valverde om het verschil te maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 18, 2019 Share Gepost September 18, 2019 Zou Nibali dit niet kunnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost September 18, 2019 Share Gepost September 18, 2019 3 minuten geleden zei PJHoutman: Zou Nibali dit niet kunnen? Die doet niet mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 18, 2019 Share Gepost September 18, 2019 7 minuten geleden zei Pino: Die doet niet mee. Oh :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost September 18, 2019 Share Gepost September 18, 2019 Bernal is vervangen door Betancur. Kwiatkowski niet mee met Polen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost September 18, 2019 Share Gepost September 18, 2019 Die is helemaal uitgeknepen. Reed al een zwak voorjaar (Resultaten niet eens heel slecht)Â maar heeft gewoon een vol programma doorgereden. Dat ze die na de Tour niet even langs de kant gehouden hebben snap ik ook niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts