Pino Geplaatst 9 mei 2019 Share Geplaatst 9 mei 2019 Een vd beste sprinters van het peleton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 16 uur geleden zei Pino: Waarom stoppen? Die is toch nog helemaal niet zo oud? Hij zit dan ook echt bij een kutteam natuurlijk. Domme keuze en puur voor de financiën. Bij Giant zat hij gewoon in een team dat om hem heen was gebouwd. Heerlijk treintje. Is bijna 31, dus dat zou niet hoeven. Zit momenteel alleen nogal in een dal, ook als ik zo zijn eigen verklaring lees. Overigens las ik analyses van kenners dat Kittel in de Tour 2 jaar geleden gezien zou hebben hoe ongelofelijk goed de trein van Katusha was. Zou de beste trein/lead-out in het peloton zijn geweest, alleen was Kristoff niet sterk genoeg. Leek mij wat overdreven, maar met Martin (nu weg), Politt, Haller en Zabel stond daar natuurlijk best een aardig team, waarbij zeker Politt en Zabel nog jong waren en marge voor verbetering hadden/hebben. Puur voor de financiën vind ik wel wat kort door de bocht. In theorie heeft Katusha een prima trein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 10 uur geleden zei Pino: Een vd beste sprinters van het peleton. Vroeger wel ja, nu is er een nieuwe generatie (Groenewegen, Gaviria etc.) die aantoonbaar beter zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 7 minuten geleden zei Elano: Vroeger wel ja, nu is er een nieuwe generatie (Groenewegen, Gaviria etc.) die aantoonbaar beter zijn. In de vorm waarin hij nu verkeert ja. Met een ploeg waar hij zich totaal niet happy voelt. Overigens weet ik niet of ik Gaviria bij de beste sprinters zou zetten, eerder Viviani. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Laten we niet Ackermann vergeten van BORA. Die kan ook behoorlijk aankomen, net als zijn teamgenoot Sam Bennett. Tevens mannen die wel stuk minder afhankelijk zijn van een ploeg. Hopelijk vindt Kittel een mooie ploeg om het seizoen af te ronden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Viviani en Groenewegen zijn imo de beste sprinters momenteel. Daarachter krijg je dan namen als Gaviria, Ackermann, Ewan, Kristoff. En daarachter zit weer een grote groep met Jakobsen, Bennett, Bauhaus, Matthews, Sagan, Degenkolb, Greipel, Demare, Bouhanni, Colbrelli. Kittel hoort minstens met die tweede groep mee te kunnen, al denk ik dat hij ook nog met Viviani en Groenewegen mee moet kunnen doen. Maar dit seizoen hoorde hij niet eens tot de derde groep. En ja, deze indeling is volledig arbitrair en subjectief. Misschien zou ik overmorgen een of twee renners in een andere groep plaatsen. Maar mijn uitgangspunt is ongeveer dat er in groep 3 geen renner zit die een sprint zou winnen als de renners uit groepen 1 en 2 aan de start staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Kan me er wel redelijk in vinden @Hwb Enige die ik hoger zou plaatsen is Sam Bennett. Die jongen is echt heel rap en in staat van iedereen te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Viviani echt zo goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Met Groenewegen op dit moment zeker ja. Viviani heeft natuurlijk wel het "geluk" met de ploeg waar hij voor rijdt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Tom start morgen als allereerst (16.50u) in de tijdrit vanwege de grote kans op regen later die dag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 36 minuten geleden zei Aaron21: Viviani echt zo goed? Die kan wel een aardig potje sprinten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Heb bij Viviani het idee dat hij profiteert van het 'falen' van topsprinters. Cav en Greipel worden/zijn oud, Kittel totaal uit vorm. Waar ik van Groenewegen denk dat hij hun topniveau haalt/kan halen, schat ik Viviani daaronder. @Kavinos Dat is het arbitraire van die lijst. Kan best zijn dat ik iemand verkeerd plaats. Bennett kan idd iedereen kloppen. Maar niet 3 of 4 van die mannen tegelijk imo. Tegelijk plaats ik bv Sagan en Matthews in groep 3, maar dat is vooral obv hun prestaties in klassiekers. Eigenlijk geen idee hoe hun sprint ervoor staat. Horen misschien wel in groep 2, ik het op dit moment echt niet weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 mei 2019 Share Geplaatst 10 mei 2019 Sagan zijn sprint is niet meer zo goed dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Nishimura lekker hoor, buiten de tijdslimiet finishen in de proloog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Roglic wel , voor zover het me nog verbaast, weer indrukwekkend hoor. Gewoon een halve minuut sneller over 8 km. Benieuwd wat Yates kan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Vooralsnog paar opvallende namen in de top 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Beste klap al uitgedeeld door Roglic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Zeer sterk inderdaad. Dumoulin wat minder dan gehoopt. Mollema goed erbij voor zijn doen. Zal denk weer ergens rond plek 7 eindigen in klassement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Dumoulin net best, maar was ook niet echt een Dumoulin klim. Enorm stijl. Laten we hopen dat hij de komende dagen de diesel op kan warmen naar de belangrijkere dagen. Roglic en Yates wel de grootste favorieten nu denk ik, Nibali en Lopez daar vlak achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Roglic is al een paar weken zo sterk. Vraag me af of hij niet te vroeg piekt, zou zomaar eens die 3e week helemaal in kunnen storten lijkt me. Of denken jullie dat dat onwaarschijnlijk is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 5 minuten geleden zei Rogier.: Of denken jullie dat dat onwaarschijnlijk is? Na Liverpool - Barcelona en Ajax - Spurs is niks meer onwaarschijnlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Wat een verschil voor een proloog... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 2 minuten geleden zei MisterX: Wat een verschil voor een proloog... Zat een heuveltje in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 Ja, weet ik ook wel. Ik had alleen niet verwacht dat iemand er zo ver boven uit zou steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 mei 2019 Share Geplaatst 11 mei 2019 1 uur geleden zei Rogier.: Roglic is al een paar weken zo sterk. Vraag me af of hij niet te vroeg piekt, zou zomaar eens die 3e week helemaal in kunnen storten lijkt me. Of denken jullie dat dat onwaarschijnlijk is? Die kan zich in de derde week wel een slechte dag veroorloven, die staat dan al zover voor... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten