Erwin. Gepost April 4, 2019 Share Gepost April 4, 2019 26 minuten geleden zei Hwb: Volgens z'n opa zou hij de Tour kunnen winnen. Zei hij iig een paar jaar geleden. Maar beter inderdaad toeleggen op klassieke werk. Past hem (iig voorlopig) ook beter. Zijn opa is dan ook Frans, die hebben maar 1 deftige klassieker en die hoort dan nog bij het Vlaamse werk. Het is ook vooral dat hij nu al tegen de wereldtop aanschuurt in dit werk, voor grote rondes zou hij daar nog veel meer voor moeten doen denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost April 4, 2019 Share Gepost April 4, 2019 Met Dumoulin, Groenewegen en MvdP is er in ieder geval genoeg te domineren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjs Gepost April 6, 2019 Share Gepost April 6, 2019 Op 4-4-2019 om 13:33 zei tdogg16: Ik zie wel een Peter Sagan 2.0 in 'm. Shinen in de voorjaars- en heuvelklassiekers en voor de 1,2 of 3-weeksekoersen kan hij voor de aanvallers-etappes gaan en evt. zelfs meedoen met de massasprints (voor een top 5/top10 plek). Kan me wel vinden in deze theorie,is zeker een van de kandidaten om meermaals de puntentrui voor sprinters in de grote rondes te winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdogg16 Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Op 3-4-2019 om 17:24 zei tdogg16: Ja hoor, die schrijf maar op voor zondag. Helaas, maar ook op de fiets blijven zitten hoort bij wielrennen. Denk wel dat ie echt goed genoeg was om mee te gaan met Bettiol. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 44 minuten geleden zei tdogg16: Helaas, maar ook op de fiets blijven zitten hoort bij wielrennen. Denk wel dat ie echt goed genoeg was om mee te gaan met Bettiol. hij gaat moeten leren omgaan met zenuwen. heeft al wereldtitels in veldrijden verspeeld daardoor in het verleden ook. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost April 7, 2019 Share Gepost April 7, 2019 Heb in ieder geval vele uren heel erg genoten. Dacht toen er nog 200 km te gaan was dat ik ff zou kijken en dan na een tijdje weer aan te zetten, maar het bleef boeien dat ik het aan één stuk door op heb laten staan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost April 9, 2019 Share Gepost April 9, 2019 Zeker vermakelijk, maar al met al maar een matige editie. Je wilt de sterksten volle bak tegen elkaar zien strijden en het verschil zien maken. Dat kwam er nu niet echt uit. Een groep van een man of 15 achter de winnaar, dat is echt bizar veel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost April 10, 2019 Share Gepost April 10, 2019 Van der Poel wist pas 5 km voor de finish dat Bettiol op kop lag.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Zondag de hel van het Noorden. Zeg het maar mannen wie gaat hem pakken? Ik vind het heel lastig te voorspellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdogg16 Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 (edited) Heel lastig, de namen die je normaal zou opschrijven als favoriet zijn niet helemaal in vorm of hebben in de aanloop naar deze Parijs - Roubaix een mindere voorbereiding/geen sprekende resultaten bij de andere voorjaarsklassiekers gekend. Er zijn daarom dit jaar veel kanshebbers naar mijn idee. Ik voorspel (wellicht een verrassende naam): Nils Politt. Edited April 12, 2019 by tdogg16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Toch Stybar misschien wel. Of Sagan met een wederopstanding. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Ik geef VD Poel een grote kans. Maar helaas doet hij niet mee omdat hij zich richt op de Amstel... ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 5 minuten geleden zei Gert: Ik geef VD Poel een grote kans. Maar helaas doet hij niet mee omdat hij zich richt op de Amstel... ? en omdat zijn ploeg niet uitgenodigd is voor PR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 2 minuten geleden zei Aaron21: en omdat zijn ploeg niet uitgenodigd is voor PR. Dat wist ik dan weer niet. Dubbel jammer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 1 minuut geleden zei Gert: Dat wist ik dan weer niet. Dubbel jammer. denk dat het volgend jaar wel anders zal zijn! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 20 minuten geleden zei Aaron21: en omdat zijn ploeg niet uitgenodigd is voor PR. 18 minuten geleden zei Gert: Dat wist ik dan weer niet. Dubbel jammer. Zijn ploeg heeft de uitnodiging afgewezen. Hij gaf de voorkeur aan de AGR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 10 minuten geleden zei Erwin.: Zijn ploeg heeft de uitnodiging afgewezen. Hij gaf de voorkeur aan de AGR. ah zo, snap ik niet zo goed dan. zo'n jonge snaak, zo ambitieus, die wil toch lekker alles winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Ik denk dat er geen uitgesproken favoriet is. Als het maar geen Quick Step is en het een mooie koers wordt. Als ik zou moeten gokken, zou ik mijn geld op Sagan of Kristoff zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 Ik denk dat Gilbert nog wel eens kan verrassen of anders Strybar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 12, 2019 Share Gepost April 12, 2019 4 uur geleden zei Pino: Ik denk dat Gilbert nog wel eens kan verrassen of anders Strybar. Gilbert? Die is volgrns mij echt hopeloos uit vorm. En/of niet fit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 Die verstopt zich voor morgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 Kijkend naar vorige week en dat niemand (muv Bettiol) echt het verschil kon maken, sluit ik ook niet uit dat de winnaar uit de vlucht komt. Mullen of Backaert ofzo. Misschien een mooie kans voor Bert de Backer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdogg16 Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 18 minuten geleden zei Hwb: Kijkend naar vorige week en dat niemand (muv Bettiol) echt het verschil kon maken, sluit ik ook niet uit dat de winnaar uit de vlucht komt. Mullen of Backaert ofzo. Misschien een mooie kans voor Bert de Backer. Daarom zou ik m'n geld zetten op een Benoot of Politt. Komt echt zeer zelden voor dat een relatief onbekende renner wint. Is toch vaak een man tegen man gevecht, waarbij de sterkste renner van de dag naar boven komt drijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 Asgreen misschien? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 13, 2019 Share Gepost April 13, 2019 Parijs Roubaix heeft opzich vaak wel verrassende namen die boven komen drijven natuurlijk. Tjallinga, Hayman, Dillier zijn de eerste die in mij opkomen die wonnen of op podium kwamen. Vlucht van de dag dat die het red zie ik niet zo snel gebeuren. Dan eerder een schaduwkopman als Teunissen die de ruimte krijgt wanneer niemand op een aanval vam hem reageert. Kan ook net zo goed een Senechal zijn of Oss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts