Jump to content

Wielrennen - Algemeen

Moser

Recommended Posts

26 minuten geleden zei Hwb:

Volgens z'n opa zou hij de Tour kunnen winnen. Zei hij iig een paar jaar geleden. Maar beter inderdaad toeleggen op klassieke werk. Past hem (iig voorlopig) ook beter.

Zijn opa is dan ook Frans, die hebben maar 1 deftige klassieker en die hoort dan nog bij het Vlaamse werk.

Het is ook vooral dat hij nu al tegen de wereldtop aanschuurt in dit werk, voor grote rondes zou hij daar nog veel meer voor moeten doen denk ik.

Op 4-4-2019 om 13:33 zei tdogg16:

Ik zie wel een Peter Sagan 2.0 in 'm. Shinen in de voorjaars- en heuvelklassiekers en voor de 1,2 of 3-weeksekoersen kan hij voor de aanvallers-etappes gaan en evt. zelfs meedoen met de massasprints (voor een top 5/top10 plek). 

Kan me wel vinden in deze theorie,is zeker een van de kandidaten om meermaals de puntentrui voor sprinters in de grote rondes te winnen.

44 minuten geleden zei tdogg16:

Helaas, maar ook op de fiets blijven zitten hoort bij wielrennen. Denk wel dat ie echt goed genoeg was om mee te gaan met Bettiol.

hij gaat moeten leren omgaan met zenuwen. heeft al wereldtitels in veldrijden verspeeld daardoor in het verleden ook. 

Zeker vermakelijk, maar al met al maar een matige editie. Je wilt de sterksten volle bak tegen elkaar zien strijden en het verschil zien maken. Dat kwam er nu niet echt uit. Een groep van een man of 15 achter de winnaar, dat is echt bizar veel.

Heel lastig, de namen die je normaal zou opschrijven als favoriet zijn niet helemaal in vorm of hebben in de aanloop naar deze Parijs - Roubaix een mindere voorbereiding/geen sprekende resultaten bij de andere voorjaarsklassiekers gekend. Er zijn daarom dit jaar veel kanshebbers naar mijn idee. Ik voorspel (wellicht een verrassende naam): Nils Politt.

Edited by tdogg16

20 minuten geleden zei Aaron21:

en omdat zijn ploeg niet uitgenodigd is voor PR.

18 minuten geleden zei Gert:

Dat wist ik dan weer niet. Dubbel jammer.

Zijn ploeg heeft de uitnodiging afgewezen. Hij gaf de voorkeur aan de AGR.

10 minuten geleden zei Erwin.:

Zijn ploeg heeft de uitnodiging afgewezen. Hij gaf de voorkeur aan de AGR.

ah zo, snap ik niet zo goed dan. zo'n jonge snaak, zo ambitieus, die wil toch lekker alles winnen. :) 

18 minuten geleden zei Hwb:

Kijkend naar vorige week en dat niemand (muv Bettiol) echt het verschil kon maken, sluit ik ook niet uit dat de winnaar uit de vlucht komt. Mullen of Backaert ofzo. Misschien een mooie kans voor Bert de Backer.

Daarom zou ik m'n geld zetten op een Benoot of Politt. Komt echt zeer zelden voor dat een relatief onbekende renner wint. Is toch vaak een man tegen man gevecht, waarbij de sterkste renner van de dag naar boven komt drijven. 

Parijs Roubaix heeft opzich vaak wel verrassende namen die boven komen drijven natuurlijk. Tjallinga, Hayman, Dillier zijn de eerste die in mij opkomen die wonnen of op podium kwamen. 

Vlucht van de dag dat die het red zie ik niet zo snel gebeuren. Dan eerder een schaduwkopman als Teunissen die de ruimte krijgt wanneer niemand op een aanval vam hem reageert. Kan ook net zo goed een Senechal zijn of Oss.