Jump to content
Nieuw: MU Tactics League ×

Wielrennen - Algemeen

Moser

Recommended Posts

Op 20-2-2019 om 16:28 zei Sophomore:

Na de Giro in 2016 en 2010 komt de Vuelta 2020 ook over de Grebbeberg.

Een groot litteken op mijn linkerelleboog doet mij nog elke dag denken aan mijn eerste afdaling van deze heuvel, zo'n 22 jaar geleden.  

Vorig jaar twee keer hierop gefietst met een tour tocht. Had er wat meer van verwacht qua zwaartepunt.

Roglic alweer op weg naar een nieuwe winst? Vaak toch een seconden spel de Tirreno, dan nu al 30+ seconden pakken op je concurrentie is lekker. Zeker met zijn kwaliteiten..  

Zo die bakkes van de Plus en Martin dan _O_. Die hebben alles gegeven voor deze tijdrit. Dik.

Edited by tdogg16

16 minuten geleden zei 007mark:

Als er niemand binnen 30 seconden staat na vandaag lijkt het me wel een lastig verhaal voor de rest, ja

Zeker omdat er ook nog een ITT komt. Jumbo heeft wel echt geïnvesteerd in de TTT, zo lijkt het.

5 minuten geleden zei Hwb:

Zeker omdat er ook nog een ITT komt. Jumbo heeft wel echt geïnvesteerd in de TTT, zo lijkt het.

Tony Martin nu ook erbij he.

Michelton Scott wint uiteindelijk, wel knap. Jammer dat ik A. Yates bewust uit mijn selectie heb gelaten haha.

2 minuten geleden zei 007mark:

Tony Martin nu ook erbij he.

Michelton Scott wint uiteindelijk, wel knap. Jammer dat ik A. Yates bewust uit mijn selectie heb gelaten haha.

Ja Tony Martin (en Laurens de Plus) zijn twee beesten tegen de klok. Wel knap inderdaad van Mitchelton Scott.  Schijnbaar stond de wind wel wat gunstiger bij de laatste paar teams. Doet niets af aan de prestaties uiteraard..