Viktor Geplaatst 30 april 2015 Share Geplaatst 30 april 2015 (bewerkt) Thanks. :) En zal kijken of ik het omgedraaid krijg. :p / Aangepast 30 april 2015 bewerkt door Viktor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 mei 2015 Share Geplaatst 1 mei 2015 Leuke etappe in Yorkshire! Nordhaug maakt het netjes af Kittel stapte al snel af trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Heren, mijn thesis gaat over het evenwicht tussen het recht op privacy en dopingcontroles bij professionele sporters. Binnenkort moet ik dit presenteren en ik wou graag beginnen met een stukje uit het interview van Armstrong met Oprah. Als ik me goed herinner zegt Armstrong op een bepaald moment dat hij zich niet schuldig voelt omdat hij niet anders kon en iedereen het deed toen (oid). Kan ik dit ergens terugvinden bij jullie weten? Het volledige interview van 2 uur kijk ik liever niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Heren, mijn thesis gaat over het evenwicht tussen het recht op privacy en dopingcontroles bij professionele sporters. Binnenkort moet ik dit presenteren en ik wou graag beginnen met een stukje uit het interview van Armstrong met Oprah. Als ik me goed herinner zegt Armstrong op een bepaald moment dat hij zich niet schuldig voelt omdat hij niet anders kon en iedereen het deed toen (oid). Kan ik dit ergens terugvinden bij jullie weten? Het volledige interview van 2 uur kijk ik liever niet ;c https://www.google.nl/search?q=quote+armstrong+oprah+&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=S7JHVdmkI4TUavjHgJgJ#q=quote+armstrong+oprah&safe=off&tbm=vid ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 mei 2015 Share Geplaatst 7 mei 2015 Van Avermaet is vrijgesproken, aldus Sporza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Ik snap alleen niet waarom hij niet op hoogte gaat rijden, als je ervoor wil zorgen dat het niet meer verbroken wordt lijkt me dat toch stap 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Vandaag de man achter de begin en eindtune van Radio Tour de France overleden. T4o8wW4F7cs [YOUTUBE]7UXb5DZ10r4[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 11 mei 2015 Share Geplaatst 11 mei 2015 Ik snap alleen niet waarom hij niet op hoogte gaat rijden, als je ervoor wil zorgen dat het niet meer verbroken wordt lijkt me dat toch stap 1. Ach ja, ik snap wel dat hij het in Londen wil doen. Thuispubliek enzo. In ieder geval, ik zit voor de buis op 7 juni wat er ook gebeurt. Wiggo :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Hoorde ik dat nu net goed op Sporza? Het Belgisch kampioenschap zal voor het grootste deel in Nederland verreden worden, ivm de veiligheid van de wegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 17 mei 2015 Share Geplaatst 17 mei 2015 Voorlopige planning in 2016 ivm Rio: Tour 2-24 juli, Polen 25-31 juli, Rio 6 + 10 augustus, Vuelta 20 augustus-11 september, Eneco 19-25 september, WK Doha 9-16 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Dat Amerikaans kampioenschap blijft een groot drama als organisatie. De commentatoren (oa veldrijder Tim Johnson) zaten constant te melden dat het de laatste ronde was, moesten ze nog een rondje van 8,8 km bij de dames. :') Uiteindelijk 1. Guarnier 2. Rivera (op papier de beste sprintster) 3. Wiles 4. Neben op een paar seconden 5. Stevens op een minuut na een solo van 10+ kilometer in de laatste twee rondes. 1 & 5 van het Nederlandse Boels-Dolmans, brons voor de enige soliste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 25 mei 2015 Share Geplaatst 25 mei 2015 Voor de geïnteresseerden, stream Amerikaans Kampioenschap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 mei 2015 Share Geplaatst 31 mei 2015 Flinke schuiver in de Ronde van België, zag er bijna komisch uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 PARCOURS ENECO Tour 2015 Ma 10.08 - Rit 1 - Bolsward (NL) - Bolsward (NL) - 183.5km Di 11.08 - Rit 2 - Breda (NL) - Breda (NL) - 180.0km Wo 12.08 - Rit 3 - Beveren (B) - Ardooie (B) - 171.9km Do 13.08 - Tijdrit - Hoogerheide (NL) - Hoogerheide (NL) - 13.9km Vr 14.08 - Rit 5 - Riemst (B) - Sittard-Geleen (NL) - 179.6km Za 15.08 - Rit 6 - Heerlen (NL) - Houffalize (B) - 198.0km Zo 16.08 - Rit 7 - St.Pieters-Leeuw (B) - Geraardsbergen (B) - 193.8k Bolsward kennelijk een mini-Elfstedentocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Laatste etappe met de Muur neem ik aan? Zou wel mooi zijn als daar de Eneco Tour dan beslist wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Finishen in Bolsward en dan de volgende dag starten in Breda? Je zou denken dat dat wel handiger had gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 (bewerkt) Als ze echt de elfstedenroute willen gaan doen, gok ik dat ze Dokkum overslaan. Ben wel benieuwd naar de route. Blijft wel jammer dat ze niet de gehele route doen, maarja. 4 juni 2015 bewerkt door Hixxo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 4 juni 2015 Share Geplaatst 4 juni 2015 Laatste etappe met de Muur neem ik aan? Zou wel mooi zijn als daar de Eneco Tour dan beslist wordt. Neem aan van wel, afgelopen jaren ook zo Finishen in Bolsward en dan de volgende dag starten in Breda? Je zou denken dat dat wel handiger had gekund. We hebben het over Nederland, he. Alles op een steenworpafstand. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Wiggo vanavond dus zijn rondje doen, ben eens benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Over pakweg tien minuten het uur van Sir Wiggins. Gaat het record verpulveren, althans volgens hem zelf. Rijdt wel op een laaglandbaan ipv een hooglandbaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Ergens live te zien? Edit: gevonden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Ergens live te zien? Edit: gevonden Als je toch even antwoord geeft op je eigen vraag, hoef ik niet te zoeken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Eurosport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Op schema nu voor 54,6 km _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Sky Sports op Youtube Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten