Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wielrennen - Algemeen

Moser

Aanbevolen berichten

Heren, mijn thesis gaat over het evenwicht tussen het recht op privacy en dopingcontroles bij professionele sporters. Binnenkort moet ik dit presenteren en ik wou graag beginnen met een stukje uit het interview van Armstrong met Oprah. Als ik me goed herinner zegt Armstrong op een bepaald moment dat hij zich niet schuldig voelt omdat hij niet anders kon en iedereen het deed toen (oid). Kan ik dit ergens terugvinden bij jullie weten? Het volledige interview van 2 uur kijk ik liever niet ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, mijn thesis gaat over het evenwicht tussen het recht op privacy en dopingcontroles bij professionele sporters. Binnenkort moet ik dit presenteren en ik wou graag beginnen met een stukje uit het interview van Armstrong met Oprah. Als ik me goed herinner zegt Armstrong op een bepaald moment dat hij zich niet schuldig voelt omdat hij niet anders kon en iedereen het deed toen (oid). Kan ik dit ergens terugvinden bij jullie weten? Het volledige interview van 2 uur kijk ik liever niet ;c

https://www.google.nl/search?q=quote+armstrong+oprah+&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=S7JHVdmkI4TUavjHgJgJ#q=quote+armstrong+oprah&safe=off&tbm=vid

?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap alleen niet waarom hij niet op hoogte gaat rijden, als je ervoor wil zorgen dat het niet meer verbroken wordt lijkt me dat toch stap 1.

Ach ja, ik snap wel dat hij het in Londen wil doen. Thuispubliek enzo. In ieder geval, ik zit voor de buis op 7 juni wat er ook gebeurt. Wiggo :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Amerikaans kampioenschap blijft een groot drama als organisatie. De commentatoren (oa veldrijder Tim Johnson) zaten constant te melden dat het de laatste ronde was, moesten ze nog een rondje van 8,8 km bij de dames. :')

Uiteindelijk

1. Guarnier

2. Rivera (op papier de beste sprintster)

3. Wiles

4. Neben op een paar seconden

5. Stevens op een minuut na een solo van 10+ kilometer in de laatste twee rondes.

1 & 5 van het Nederlandse Boels-Dolmans, brons voor de enige soliste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PARCOURS ENECO Tour 2015 Ma 10.08 - Rit 1 - Bolsward (NL) - Bolsward (NL) - 183.5km Di 11.08 - Rit 2 - Breda (NL) - Breda (NL) - 180.0km Wo 12.08 - Rit 3 - Beveren (B) - Ardooie (B) - 171.9km Do 13.08 - Tijdrit - Hoogerheide (NL) - Hoogerheide (NL) - 13.9km Vr 14.08 - Rit 5 - Riemst (B) - Sittard-Geleen (NL) - 179.6km Za 15.08 - Rit 6 - Heerlen (NL) - Houffalize (B) - 198.0km Zo 16.08 - Rit 7 - St.Pieters-Leeuw (B) - Geraardsbergen (B) - 193.8k

Bolsward kennelijk een mini-Elfstedentocht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste etappe met de Muur neem ik aan? Zou wel mooi zijn als daar de Eneco Tour dan beslist wordt.

Neem aan van wel, afgelopen jaren ook zo

Finishen in Bolsward en dan de volgende dag starten in Breda? Je zou denken dat dat wel handiger had gekund.

We hebben het over Nederland, he. Alles op een steenworpafstand. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites