Captain Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Het ergste is dat ze zelf denken dat ze echt wat toevoegen aan de club Ajax, dat terwijl Ajax intern ongetwijfeld hele vergaderingen aan die figuren toewijden met de vraag hoe ze van die imbecielen af kunnen komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Opmerkelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Opmerkelijk... Van Merwijk: "Ik hoorde dat de beveiliging van de Kuip niet goed was. Het is niet mijn schuld en als ik dat zeg dienen jullie mij te geloven. Het is dus anders gebeurd." Vrije vertaling van dat stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 De Volkskrant trek ik niet zo snel in twijfel.. Als dit in de Telegraaf had gestaan had ik jouw vrije vertaling wel begrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 De Volkskrant trek ik niet zo snel in twijfel.. Als dit in de Telegraaf had gestaan had ik jouw vrije vertaling wel begrepen. Die quoten die seniele dwaas ook maar. Helemaal van het padje af die man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 (bewerkt) Zou wel betekenen dat het met voorbedachte rade van tevoren het stadion is in gesmokkeld. 60.000 euro schade in Kuip na bekerfinale Ajax-fans hebben flink huisgehouden tijdens de bekerfinale in de Kuip. Niet alleen het vuurwerk, waardoor de eindstrijd tot twee keer toe werd gestaakt, zorgde voor veel schade. Ook elders in het stadion werden vernielingen aangericht. De totale strop bedraagt ongeveer 60.000 euro, zei stadiondirecteur Jan van Merwijk maandag. Het stadion Feijenoord zal de kosten verhalen bij de KNVB, de organisator van de eindstrijd. Die stuurt de rekening ongetwijfeld door naar Ajax, dat de kaarten verkocht en dus aansprakelijk is. Van Merwijk spreekt van een enorme ravage. "Dit is echt extreem. Ik heb dit zelden eerder gezien", aldus Van Merwijk. Vernielingen Reclameborden, toiletten en wasbakken moesten eraan geloven. Ook waren er brandjes op de tribune. Van Merwijk sluit niet uit dat het zware vuurwerk al vóór de bekerstrijd het stadion was ingesmokkeld. "Hoewel iedereen zeer alert is en de veiligheidsmaatregelen enorm, zou dat kunnen. Als we dat willen voorkomen, moeten de maatregelen nog verder worden aangescherpt. Dat zal de sfeer niet veraangenamen'', aldus de directeur. 21 april 2014 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Was Van Oostveen nog tevreden over de warmte van de kroketjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Paar wedstrijden zonder publiek lijkt me wel een gepaste straf. Flinke boete erbij natuurlijk + schadevergoeding voor de vernieligen in de Kuip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Van Merwijk: "Met Het Nieuw Stadion plan was dit nooit gebeurd." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Waren Van Oostveen zijn kroketten nog warm gister? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 :-D die stickers Ook echt dat je vantevoren naar de drukker gaat met het idee om stickers te maken en die in de Kuip te gaan plakken... Echt ongekend hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Paar wedstrijden zonder publiek lijkt me wel een gepaste straf. Flinke boete erbij natuurlijk + schadevergoeding voor de vernieligen in de Kuip. 95% van de Ajax-supporters keurt dit ook af. Gewoon de daders eruit halen en die dubbel straffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 95% van de Ajax-supporters keurt dit ook af. Gewoon de daders eruit halen en die dubbel straffen. In Europa hebben we ook verschillende voorbeelden gezien waarbij clubs zonder publiek moesten spelen. Basel volgens mij. Daar zou waarschijnlijk ook 95% het van hebben afgekeurd. :sorry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Dit is waarom ik een grafhekel aan Ajax heb. Enne, [MENTION=726]Ragazzo[/MENTION]; volgens mij waren de Ajacieden de supporters die roet in het eten gooiden, niet de Feyenoorders. God zeg een paar stickertjes..... Dat is gewoon kinderachtig, wss omdat die knulletjes niet zo goed na kunnen denken. Maar als ze t bij stickers laten is het toch helemaal pirma. Dat is natuurlijk ook opmerkelijk en triest, maar dat soort lui loopt bij elke voetbalclub rond. Als de bekerfinale tussen Zwolle en Feyenoord was gegaan, gespeeld werd in de Arena en Feyenoord 5-1 klop kreeg zouden er idiote Amsterdammers op afkomen. Ik heb niet het idee dat dit clubgerelateerd is, maar meer algemene idioterie. Dit inderdaad. Je hebt er bij elke club een paar van die debielen rondlopen. Daarmee probeer ik het niet te bagatelliseren en nog steeds schaam ik me ervoor dat dit soort mongooltjes in het zelfde rijtje worden genoemd als ik. Zou wel betekenen dat het met voorbedachte rade van tevoren het stadion is in gesmokkeld. Ja dat lijkt me ook. Vraag me ook af dat het juist nu moest omdat het in het stadion van Feyenoord was. In Europa hebben we ook verschillende voorbeelden gezien waarbij clubs zonder publiek moesten spelen. Basel volgens mij. Daar zou waarschijnlijk ook 95% het van hebben afgekeurd. :sorry: Zal best, maar je kan dit Ajax niet echt kwalijk nemen denk ik, net zoals je het de club Feyenoord niet kwalijk kan nemen als er daar een paar debielen weet ik veel wat doen. Dan straf je nu iedereen terwijl die mongolen er weer mee weg komen of 2 uurtjes voor bureau Halt ergens kauwgum van de stoep af mogen raggen. Het is gewoon tijd voor een voetbalwet, dit soort figuren zich laten melden tijdens een wedstrijd en ze opsluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Inspiratie Bij het bedenken van het te voeren strijdplan deed Jans inspiratie op bij Red Bull Salzburg en Vitesse. Met name laatstgenoemde club werd uitvoerig bestudeerd. "Red Bull is te goed en daarom hebben we ons gespiegeld aan Vitesse", zo liet hij De Telegraaf optekenen. Ajax werd enkele weken geleden op bezoek bij Vitesse een helft lang onder de voet gelopen. Uiteindelijk ontsnapten de hoofdstedelingen dankzij een betere tweede helft met een 1-1 gelijkspel. Aan de hand van die wedstrijd heeft Jans zijn spelers geïnstrueerd over de zwakke plekken van de regerend landskampioen. "We hebben woensdag de eerste helft van Vitesse-Ajax bekeken en daar gezien hoe je druk moet zetten om van Ajax te winnen." Bosz bedankt Jans is zijn Vitesse-collega Peter Bosz daarvoor dank verschuldigd. "Dat is heel goed gelukt en daarvoor: Peter Bosz bedankt." Binnen een jaar voorbeeld voor t Nederlands voetbal. Nee Emir ze kunnen niet zo spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Ik vind dat maar een beetje interessant doenerij als je het mij vraagt, maar er zal vast een kern van waarheid inzitten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 21 april 2014 Share Geplaatst 21 april 2014 Gefeliciteerd Zwolle-fans. Dik verdiend gewonnnen, weet niet of er mensen van hier heen zijn geweest, maar jullie hebben er een goed feestje van gemaakt. Itt de imbecielen uit Amsterdam, bahbahbah. Denk je een mooi stil jaar te hebben, geen rellen(tijdens Eredivisie wedstrijden althans, te triest voor woorden dat je daar al blij om moet zijn), gaan ze het nu verneuken. Ongelofelijk, allemaal in een vliegtuigje Malaysia Airlines hoor, uitschot. Jammer dat dat zo'n smet geeft op een mooie voetbaldag. Was er samen met [MENTION=8970]Christian[/MENTION]; heen. Eén grote gekkenhuis. Gister in het stadion, vandaag tijdens de huldiging. Naar mijn gevoel ook de hele wedstrijd alleen maar Zwolle supporters die zongen. Weekend om nooit te vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Was er samen met [MENTION=8970]Christian[/MENTION]; heen. Eén grote gekkenhuis. Gister in het stadion, vandaag tijdens de huldiging. Naar mijn gevoel ook de hele wedstrijd alleen maar Zwolle supporters die zongen. Weekend om nooit te vergeten. Dat is dus vaak zo he. Eerste helft zongen wij ook volle bak maar, zoals wel altijd in uitvakken, komen de meeste mensen om voetbal te kijken en niet te schreeuwen. 2de helft was het ook bij ons weg, al gingen dit is mijn club rond de 75 wel massaal en hard. In elk geval zwaar terechte overwinning voor jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Verlichting gesloopt, brandjes op het toilet, riolering losgetrokken, pis vooral naast de pot en overal stickers op stoelen en wanden.. Klasse hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 :-D die stickers Ook echt dat je vantevoren naar de drukker gaat met het idee om stickers te maken en die in de Kuip te gaan plakken... Echt ongekend hoor. Zo vreemd is dat toch niet? Als iedere supporter het daar ter plekke met een stift (oid) moet schrijven zit t natuurlijk vol spelfouten en dan staan ze natuurlijk zelf nog meer voor lul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Dat is dus vaak zo he. Eerste helft zongen wij ook volle bak maar, zoals wel altijd in uitvakken, komen de meeste mensen om voetbal te kijken en niet te schreeuwen. 2de helft was het ook bij ons weg, al gingen dit is mijn club rond de 75 wel massaal en hard. In elk geval zwaar terechte overwinning voor jullie. Vond dat iedereen wel massaal meedeed in het eerste halfuur. Maar als je 5-1 achterstaat heeft niemand zin meer om te zingen, dan wil je het liefst dat die wedstrijd afgelopen is. Werd alleen nog maar cynisch geklapt als er weer een kutvoorzet van iemand kwam. Dit is mijn club kwam wel lekker door, dat was echt mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 400 aanhangers missen kampioensduel Ajax wil doorpakken tegen hooliganisme 400 supporters zullen worden geweerd tijdens Ajax' kampioenswedstrijd van aanstaande zondag bij Heracles Almelo. Dat heeft de club in overleg de Amsterdamse Driehoek besloten naar aanleiding van het vuurwerk dat door fans van de koploper in de bekerfinale tegen PEC Zwolle massaal op het veld van De Kuip werd gegooid. ''Er is besloten dat een groep van ongeveer 400 Ajax-aanhangers die in Rotterdam aanwezig waren in het vak waaruit vuurwerk is gegooid, niet wordt toegelaten tot de wedstrijd Heracles – Ajax, aanstaande zondag in Almelo'', meldt de directie van Ajax op de clubsite. ''Deze groep wordt uitgesloten, omdat uit eerste politieonderzoek blijkt dat het vuurwerk dat op het veld terecht is gekomen te herleiden is tot de groep in dit vak. Afspraken over de te volgen werkwijze worden gemaakt.'' ''Mochten op 27 april ongeregeldheden ontstaan in Almelo of in Amsterdam dan wordt deze groep de toegang tot de slotwedstrijd van de Eredivisie, Ajax – NEC op zaterdag 3 mei in de Amsterdam ArenA, eveneens ontzegd'', verklaart de Ajax-leiding. ''De komende periode wordt gebruikt om door te kunnen pakken in het opleggen van adequate maatregelen tegen hooliganisme. Dit gebeurt onder meer in afstemming met de autoriteiten in Rotterdam en de KNVB.'' Je zou er maar tussen zitten en de kampioenswedstrijd van je club missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Vond dat iedereen wel massaal meedeed in het eerste halfuur. Maar als je 5-1 achterstaat heeft niemand zin meer om te zingen, dan wil je het liefst dat die wedstrijd afgelopen is. Werd alleen nog maar cynisch geklapt als er weer een kutvoorzet van iemand kwam. Dit is mijn club kwam wel lekker door, dat was echt mooi. Muha niet mee eens dat iedereen meedeed. Vast wel een hoop hoor maar aniet zo massaal als ik hoop. Zal trouwens ook nooit gebeuren ;) Voor me gevoel was dit verre van maar zoals ik al vaak aangeef; dat is al jaren zo bij ons in het uitvak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 Ja totaal geen streetcred meer joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 22 april 2014 Share Geplaatst 22 april 2014 http://www.dumpert.nl/mediabase/6594675/02728d24/epic_ron_jansdans.html _O_ #ronjansdans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten