Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Goh, Feyenoord aanhang wil weer twee wedstrijden. Verrassend. :-D

Weer?

Daarnaast kunnen we Ajax ook best hebben hoor. Begin van het seizoen speelden we dramatisch daar en had het toch zomaar anders kunnen lopen. Maar grappig om hier al die arrogante bekkies gelijk weer te zien met 'beker is binnen' en 'fc Pelle'. Wordt weer lachen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja. Als ze echt willen en ervoor gaan maken we een goede kans. Wanneer we Ajax hebben ingepakt zullen er meer volgen. :D

En als jullie verliezen ligt het natuurlijk weer aan de "KNJB". Dat is t enige waar m'n collega's het altijd maar op gooien. Vreselijk irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KNVB Beker #5

Daar moet je doorheen prikken man, juist lekker arrogant trollen, wij zijn Ajax etc.

Doe ik ook, laatst een stel kampioens-schalen uitgeprint en op de werkplekken van die feyenoorders neer gelegd. Ik ga regelmatig in Ajax shirt naar het werk. Beetje plagen mag best. Hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe ik ook, laatst een stel kampioens-schalen uitgeprint en op de werkplekken van die feyenoorders neer gelegd. Ik ga regelmatig in Ajax shirt naar het werk. Beetje plagen mag best. Hihi.

Precies, zolang mensen die uitdelen ook kunnen incasseren, zijn dat juist leuke dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is m'n kluisje weleens helemaal bestickerd door ze.

Onze Engels-leraar op school op Zwolle was supporter van Cambuur in een klas met veel Zwolle-supporters. Hij had ook een Cambuur-shirt in zijn lokaal hangen, aantal klasgenoten sleutel vragen aan concierge en dat shirt vervangen door een shirt van Zwolle(nadat Zwolle in het weekend had gewonnen van Cambuur), dat gezicht vergeet je nooit meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: KNVB Beker #5

Onze Engels-leraar op school op Zwolle was supporter van Cambuur in een klas met veel Zwolle-supporters. Hij had ook een Cambuur-shirt in zijn lokaal hangen, aantal klasgenoten sleutel vragen aan concierge en dat shirt vervangen door een shirt van Zwolle(nadat Zwolle in het weekend had gewonnen van Cambuur), dat gezicht vergeet je nooit meer.

:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke keer als er van die teringuitspraken gedaan worden, wordt de volgende match verloren, dus noteer hem maar alvast.

Echt he. Standaard voor de Klassieker in de ArenA tegenwoordig. Feyenoord spelers hebben een grote bek, Ajax spelers zeggen niks -> Ajax wint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelofelijk wat er tegenwoordig op dat internet wordt gezet, van beide kanten over morgen.

Feyenoorders die mensen van 410 gaan bellen en allemaal doodsverwijzingen, gasten van 12(max) die afca-kleding aanhebben en messen in hun hand en zeggen:op weg naar 010 enzo...

Ik zou alleen al voor deze wedstrijd instagram nemen haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongelofelijk wat er tegenwoordig op dat internet wordt gezet, van beide kanten over morgen.

Feyenoorders die mensen van 410 gaan bellen en allemaal doodsverwijzingen, gasten van 12(max) die afca-kleding aanhebben en messen in hun hand en zeggen:op weg naar 010 enzo...

Ik zou alleen al voor deze wedstrijd instagram nemen haha.

Ja, gaat bizarre vormen aannemen joh. Ligt overigens allemaal aan onze regelgeving hier hoor. Dat soort marginale lui horen allemaal op het bureau te zitten tijdens wedstrijden (liefst in een dwangbuis nog). Zelfde groepje van beide kanten die het altijd maar verziekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites