Martijn Geplaatst 20 december 2013 Share Geplaatst 20 december 2013 Goh, Feyenoord aanhang wil weer twee wedstrijden. Verrassend. :-D Weer? Daarnaast kunnen we Ajax ook best hebben hoor. Begin van het seizoen speelden we dramatisch daar en had het toch zomaar anders kunnen lopen. Maar grappig om hier al die arrogante bekkies gelijk weer te zien met 'beker is binnen' en 'fc Pelle'. Wordt weer lachen dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 20 december 2013 Share Geplaatst 20 december 2013 Tja. Als ze echt willen en ervoor gaan maken we een goede kans. Wanneer we Ajax hebben ingepakt zullen er meer volgen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 20 december 2013 Share Geplaatst 20 december 2013 Tja. Als ze echt willen en ervoor gaan maken we een goede kans. Wanneer we Ajax hebben ingepakt zullen er meer volgen. :D En als jullie verliezen ligt het natuurlijk weer aan de "KNJB". Dat is t enige waar m'n collega's het altijd maar op gooien. Vreselijk irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 december 2013 Share Geplaatst 21 december 2013 En als jullie verliezen ligt het natuurlijk weer aan de "KNJB". Dat is t enige waar m'n collega's het altijd maar op gooien. Vreselijk irritant. Daar moet je doorheen prikken man, juist lekker arrogant trollen, wij zijn Ajax etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 21 december 2013 Share Geplaatst 21 december 2013 KNVB Beker #5 Daar moet je doorheen prikken man, juist lekker arrogant trollen, wij zijn Ajax etc. Doe ik ook, laatst een stel kampioens-schalen uitgeprint en op de werkplekken van die feyenoorders neer gelegd. Ik ga regelmatig in Ajax shirt naar het werk. Beetje plagen mag best. Hihi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 december 2013 Share Geplaatst 21 december 2013 Doe ik ook, laatst een stel kampioens-schalen uitgeprint en op de werkplekken van die feyenoorders neer gelegd. Ik ga regelmatig in Ajax shirt naar het werk. Beetje plagen mag best. Hihi. Precies, zolang mensen die uitdelen ook kunnen incasseren, zijn dat juist leuke dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 21 december 2013 Share Geplaatst 21 december 2013 KNVB Beker #5 Zo is m'n kluisje weleens helemaal bestickerd door ze. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 december 2013 Share Geplaatst 21 december 2013 Zo is m'n kluisje weleens helemaal bestickerd door ze. Onze Engels-leraar op school op Zwolle was supporter van Cambuur in een klas met veel Zwolle-supporters. Hij had ook een Cambuur-shirt in zijn lokaal hangen, aantal klasgenoten sleutel vragen aan concierge en dat shirt vervangen door een shirt van Zwolle(nadat Zwolle in het weekend had gewonnen van Cambuur), dat gezicht vergeet je nooit meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 december 2013 Share Geplaatst 21 december 2013 Re: KNVB Beker #5 Onze Engels-leraar op school op Zwolle was supporter van Cambuur in een klas met veel Zwolle-supporters. Hij had ook een Cambuur-shirt in zijn lokaal hangen, aantal klasgenoten sleutel vragen aan concierge en dat shirt vervangen door een shirt van Zwolle(nadat Zwolle in het weekend had gewonnen van Cambuur), dat gezicht vergeet je nooit meer. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Haha, geniaal. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 KNVB Beker #5 Hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 :r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De_Kromme Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=204694 :mrg: Je kan nou niet zeggen dat Ajax zo goed speelde voor de winterstop of wel? Maar Schaken moet gewoon zijn mond houden en eens beter zijn best doen want het lijkt nergens op wat hij laat zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Elke keer als er van die teringuitspraken gedaan worden, wordt de volgende match verloren, dus noteer hem maar alvast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Elke keer als er van die teringuitspraken gedaan worden, wordt de volgende match verloren, dus noteer hem maar alvast. Echt he. Standaard voor de Klassieker in de ArenA tegenwoordig. Feyenoord spelers hebben een grote bek, Ajax spelers zeggen niks -> Ajax wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manager Mitchell Geplaatst 8 januari 2014 Share Geplaatst 8 januari 2014 Arrogante Ajacieden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Ongelofelijk wat er tegenwoordig op dat internet wordt gezet, van beide kanten over morgen. Feyenoorders die mensen van 410 gaan bellen en allemaal doodsverwijzingen, gasten van 12(max) die afca-kleding aanhebben en messen in hun hand en zeggen:op weg naar 010 enzo... Ik zou alleen al voor deze wedstrijd instagram nemen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Rinus Michels zei het al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 En dan kwaad zijn als er geen uitsupporters mee mogen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Inderdaad, wat een volk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Ongelofelijk wat er tegenwoordig op dat internet wordt gezet, van beide kanten over morgen. Feyenoorders die mensen van 410 gaan bellen en allemaal doodsverwijzingen, gasten van 12(max) die afca-kleding aanhebben en messen in hun hand en zeggen:op weg naar 010 enzo... Ik zou alleen al voor deze wedstrijd instagram nemen haha. Ja, gaat bizarre vormen aannemen joh. Ligt overigens allemaal aan onze regelgeving hier hoor. Dat soort marginale lui horen allemaal op het bureau te zitten tijdens wedstrijden (liefst in een dwangbuis nog). Zelfde groepje van beide kanten die het altijd maar verziekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Zou me niks verbazen als de media dit gigantisch opblazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Ik ga er morgen heen, verwacht er eigenlijk niet al te veel van. Waarschijnlijk zijn er zo'n 800-1000 feyenoord supporters maar, kan me niet voorstellen dat die op een of andere manier bij bijvoorbeeld een vak410 of f-side kunnen komen. Verwacht overigens een mooie wedstrijd met verlenging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 januari 2014 Share Geplaatst 21 januari 2014 Ik weet niet of ik morgen in het café durf te kijken als ik al deze berichten hoor…. /zure cimmie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten