Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Bolderbast:

Deed Tadic nou iets van een Ramadan-gebaar naar Kokcu?

Ja. Ben ook benieuwd of we, als we weer gaan voetballen, beginnen met kaarten voor beiden (of Tadic alleen). Kan me voorstellen dat de scheids denkt ‘laat maar even waaien’.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei joostmakaay:

Als jij door het gedrag van je buurman, mogelijk vier potten thuis voor de tv mag gaan kijken, dan ga je er wel iets van zeggen toch?

Zou je denken, maar wat hebben de mensen 10 vakken verderop daarmee te maken? Daar heb ik altijd een beetje moeite mee als het gaat over dit soort strafvoorstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Benieuwd of dat ook het geval was geweest als het de andere kant op was voorgevallen.

Zo makkelijk om de clubvoorkeurkaart te trekken. ;e 

Zoek m'n berichten rond de veldbestorming van Ado in de play-offs maar terug voor het antwoord.

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei JanVertonghen:

Volgende stap na die netten lijkt me een (paar) pot(ten) zonder publiek? Zijn er genoeg die er niet aan mee doen / die er niks aan kunnen doen, maar ooit moet je aan de volgende stap gaan denken lijkt me. Worden natuurlijk zowat elke pot wel dingen gegooid en nu wordt Klaassen toevallig goed geraakt, maar dat is dan maar net de pech die je hebt.

Hij staat keurig op beeld dus je kan 'm prima individueel aanpakken ipv kansloos collectief straffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei 19CH98:

Met alle respect maar ik vind dat onzin. Ja die aanvoerders doen stom, maar dat betekent niet dat je iets mag gaan gooien. Dit gebeurt gewoon door hersenloze acties van "supporters".

Tadic z’n gedrag was natuurlijk walgelijk richting Kokcu. Maar het is toch logisch dat het publiek, al helemaal in deze pot, opgefokt reageert als er iets gebeurd. Wordt tijd dat voetballers eens zich normaal gaan gedragen i.p.v. die neppe ‘schoolpleinruzies’. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Tadic z’n gedrag was natuurlijk walgelijk richting Kokcu. Maar het is toch logisch dat het publiek, al helemaal in deze pot, opgefokt reageert als er iets gebeurd. Wordt tijd dat voetballers eens zich normaal gaan gedragen i.p.v. die neppe ‘schoolpleinruzies’. 

Ben het helemaal met je eens dat ze zich normaal moeten gedragen en al het andere wat er gegooid wordt. Maar dat geeft je niet het recht om met voorwerpen te gaan gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 19CH98:

Ben het helemaal met je eens dat ze zich normaal moeten gedragen en al het andere wat er gegooid wordt. Maar dat geeft je niet het recht om met voorwerpen te gaan gooien.

Wie heeft gezegd dat supporters het recht hebben om met voorwerpen te gooien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites