Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Zal een eventuele Feyenoord - PSV finale in de Kuip met 50/50 supporters kunnen? Hou me hart vast hoor dan. Weet niet hoe het bij PSV zit, maar bij ons zitten die tyfusmaloten overal, en die zoeken graag de confrontatie op met PSV supporters denk ik.

Was bij Feyenoord - Ajax in de beker en toen begonnen er onderling ook gasten te matten met elkaar;e. Triester wordt het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Utrecht thuis. Daarna hopelijk VVSB/Den Bosch en dan Feyenoord afslachten in de finale.

Ouwe trollert.

Over het algemeen zijn de PSV supporters wat beschaafder

Idd, die lieten zich door jongerenwerker E.G uit België terugsturen toen ze uitbraken :mrgy:

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal een eventuele Feyenoord - PSV finale in de Kuip met 50/50 supporters kunnen? Hou me hart vast hoor dan. Weet niet hoe het bij PSV zit, maar bij ons zitten die tyfusmaloten overal, en die zoeken graag de confrontatie op met PSV supporters denk ik.

Was bij Feyenoord - Ajax in de beker en toen begonnen er onderling ook gasten te matten met elkaar;e. Triester wordt het niet.

Simpel zat. 12.500 op Noord, 12.500 op Zuid. Daartussen de 'bobo's'. Zulk soort lui zoeken elkaar op. Bij iedere BVO.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan iemand toch een lul vinden ondanks dat ie hetzelfde shirtje aan heeft? Dat hele 'onderling' gebeuren vind ik maar overdreven. Alsof je gvd een peloton strijders van de derde compagnie bent. Zo een Bruins bijvoorbeeld, als die naast me staat kan die 80 shirtjes van Feyenoord aanhebben maar blijf het een paardenlul vinden dus die krijgt wel een stuiter op zn neus bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan iemand toch een lul vinden ondanks dat ie hetzelfde shirtje aan heeft? Dat hele 'onderling' gebeuren vind ik maar overdreven. Alsof je gvd een peloton strijders van de derde compagnie bent. Zo een Bruins bijvoorbeeld, als die naast me staat kan die 80 shirtjes van Feyenoord aanhebben maar blijf het een paardenlul vinden dus die krijgt wel een stuiter op zn neus

Nee daar heb je gelijk in hoor. Het ziet er alleen zo achterlijk uit als een paar van die gasten mans naar elkaar staan te wijzen en vervolgens twintig meter de tribune over rennen om een paar tikken uit te delen;e. Blijf lekker op je plek en ga voetbal kijken man, daar kom je toch voor lijkt me.

Maarja dat krijg je als Karsdorp en van Beek voor de wedstrijd poeder staan uit te delen hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal snap ik wel dat mensen denken (of misschien is het wel zo) dat een scheids geïntimideerd raakt door De Kuip, maar dit was toch een honderd procent penalty?

Mijn stokpaardje blijf ik maar herhalen, worden niet snel genoeg penalties gegeven in Nederland. Een overtreding van de verdedigende partij in de zestien is een penalty (of een indirecte vrije trap). Zo had Luuk de Jong tegen Heracles een penalty moeten krijgen (noem ik niet omdat het PSV is, nou eenmaal de wedstrijd die het verst in mijn geheugen zit).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd, die lieten zich door jongerenwerker E.G uit België terugsturen toen ze uitbraken :mrgy:

Mooi toch :) 10x liever dat dan dat ze die jongerenwerker het ziekenhuis in slaan etc. Al zullen er hier vast weer een aantal van die wannabe hooligans zitten die het niet met me eens zijn maar goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites