Gert Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Klasse van Andersen. Koelbloedig. Maar vejinovic verschrikkelijk nonchalant zeg. Bah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Elia en vd struik zijn wel vrienden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Prima invalbeurt van Zivko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Prima invalbeurt van Zivko. Lexie doet het beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Maratonny : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 FUCK ZIVKOVIC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Milan van Dongen ;e;e;e;e;e [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Den Bosch of VVSB in halve finale :r Hopelijk wint Feyenoord of PSV de beker, anders wordt het weer gezellig in Europa komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 december 2015 Auteur Share Geplaatst 17 december 2015 Utrecht thuis. Daarna hopelijk VVSB/Den Bosch en dan Feyenoord afslachten in de finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Zal een eventuele Feyenoord - PSV finale in de Kuip met 50/50 supporters kunnen? Hou me hart vast hoor dan. Weet niet hoe het bij PSV zit, maar bij ons zitten die tyfusmaloten overal, en die zoeken graag de confrontatie op met PSV supporters denk ik. Was bij Feyenoord - Ajax in de beker en toen begonnen er onderling ook gasten te matten met elkaar;e. Triester wordt het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 Over het algemeen zijn de PSV supporters wat beschaafder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 VVSB (d) Zou toch prachtig zijn VVSB in de halve finale. Bij voorkeur tegen HHC :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 december 2015 Share Geplaatst 17 december 2015 (bewerkt) Utrecht thuis. Daarna hopelijk VVSB/Den Bosch en dan Feyenoord afslachten in de finale. Ouwe trollert. Over het algemeen zijn de PSV supporters wat beschaafder Idd, die lieten zich door jongerenwerker E.G uit België terugsturen toen ze uitbraken :mrgy: 17 december 2015 bewerkt door MrMHB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Zal een eventuele Feyenoord - PSV finale in de Kuip met 50/50 supporters kunnen? Hou me hart vast hoor dan. Weet niet hoe het bij PSV zit, maar bij ons zitten die tyfusmaloten overal, en die zoeken graag de confrontatie op met PSV supporters denk ik. Was bij Feyenoord - Ajax in de beker en toen begonnen er onderling ook gasten te matten met elkaar;e. Triester wordt het niet. Simpel zat. 12.500 op Noord, 12.500 op Zuid. Daartussen de 'bobo's'. Zulk soort lui zoeken elkaar op. Bij iedere BVO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 (bewerkt) Zal een eventuele Feyenoord - PSV finale in de Kuip met 50/50 supporters kunnen? Hou me hart vast hoor dan. Weet niet hoe het bij PSV zit, maar bij ons zitten die tyfusmaloten overal, en die zoeken graag de confrontatie op met PSV supporters denk ik. Was bij Feyenoord - Ajax in de beker en toen begonnen er onderling ook gasten te matten met elkaar;e. Triester wordt het niet. Je kan iemand toch een lul vinden ondanks dat ie hetzelfde shirtje aan heeft? Dat hele 'onderling' gebeuren vind ik maar overdreven. Alsof je gvd een peloton strijders van de derde compagnie bent. Zo een Bruins bijvoorbeeld, als die naast me staat kan die 80 shirtjes van Feyenoord aanhebben maar blijf het een paardenlul vinden dus die krijgt wel een stuiter op zn neus 18 december 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Prima invalbeurt van Zivko. Sarcastisch mag ik hopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Zo een Bruins bijvoorbeeld, als die naast me staat kan die 80 shirtjes van Feyenoord aanhebben maar blijf het een paardenlul vinden dus die krijgt wel een stuiter op zn neus HAHAHAHA :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Je kan iemand toch een lul vinden ondanks dat ie hetzelfde shirtje aan heeft? Dat hele 'onderling' gebeuren vind ik maar overdreven. Alsof je gvd een peloton strijders van de derde compagnie bent. Zo een Bruins bijvoorbeeld, als die naast me staat kan die 80 shirtjes van Feyenoord aanhebben maar blijf het een paardenlul vinden dus die krijgt wel een stuiter op zn neus Nee daar heb je gelijk in hoor. Het ziet er alleen zo achterlijk uit als een paar van die gasten mans naar elkaar staan te wijzen en vervolgens twintig meter de tribune over rennen om een paar tikken uit te delen;e. Blijf lekker op je plek en ga voetbal kijken man, daar kom je toch voor lijkt me. Maarja dat krijg je als Karsdorp en van Beek voor de wedstrijd poeder staan uit te delen hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Normaal snap ik wel dat mensen denken (of misschien is het wel zo) dat een scheids geïntimideerd raakt door De Kuip, maar dit was toch een honderd procent penalty? Mijn stokpaardje blijf ik maar herhalen, worden niet snel genoeg penalties gegeven in Nederland. Een overtreding van de verdedigende partij in de zestien is een penalty (of een indirecte vrije trap). Zo had Luuk de Jong tegen Heracles een penalty moeten krijgen (noem ik niet omdat het PSV is, nou eenmaal de wedstrijd die het verst in mijn geheugen zit). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Maak jullie nou niet zo druk, Feyenoord gaat die finale helemaal niet halen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Idd, die lieten zich door jongerenwerker E.G uit België terugsturen toen ze uitbraken :mrgy: Mooi toch :) 10x liever dat dan dat ze die jongerenwerker het ziekenhuis in slaan etc. Al zullen er hier vast weer een aantal van die wannabe hooligans zitten die het niet met me eens zijn maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 FUCK ZIVKOVIC Waarom ging Andersen eruit :cab:? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Zat er doorheen fysiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Prioriteit ligt ook bij de competitie en Andersen is op dit moment een van je beste spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 december 2015 Share Geplaatst 18 december 2015 Moet dus nog heel veel stappen maken wil 'ie ooit voor Ajax 1 van betekenis zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten