Luke. Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 Die lege stoeltjes waren zeker een groene hel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 januari 2015 Share Geplaatst 29 januari 2015 In de competitie valt me dat ook op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Opgegeven voor de busreis naar Groningen, zin in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Nou, wie gaan er naar de finale? Ik denk Groningen en Twente, maar hoop stiekem dat PEC vanavond met de winst er vandoor gaat in Enschede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ik hoop PEC en Excelsior. Die gun ik het meest. En Groningen of Twente gaat het niet beter doen in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Twente natuurlijk :) Wordt geknald vanavond, zijn ook geen excuses meer mogelijk bij een verliespartij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Op basis van het gehele seizoen verdient Zwolle het eerder. Verder mag ik hopen dat Excelsior toch echt de finale niet haalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Dan liever Twente nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Zullen wel wat overhouden neem ik aan? Hebben ook de beste ranking en dus ook de grootste kans op een goede loting. Zwolle zit ook al op de limiet qua financiële mogelijkheden en Groningen is in de Eredivisie al zeer wisselvallig, laat staan als die Europa ingaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Doe maar PEC weer. Grootste gunfactor imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 De winnaar van FC Groningen - Excelsior moet hopen dat FC Twente wint van Zwolle, vanwege de FFP wordt Twente toch wel geweigerd en dan gaat het Europese ticket naar de verliezend finalist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 De winnaar van FC Groningen - Excelsior moet hopen dat FC Twente wint van Zwolle, vanwege de FFP wordt Twente toch wel geweigerd en dan gaat het Europese ticket naar de verliezend finalist. Waar heb je deze informatie vandaan? Ik las juist dat de nummer 4 dan alsnog het rechtstreekse ticket pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Volgens mij van Jurjen Wessem. Die oude gozer over (Italiaans voetbal) op Twitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Volgens mij van Jurjen Wessem. Die oude gozer over (Italiaans voetbal) op Twitter. Daar heb ik de informatie ook vandaan en die zegt dat UEFA verliezend bekerfinalist weert en dus plek 4 direct ticket krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Dan moet Twente 'm al helemaal winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Volgens de UEFA krijgt de verliezend finalist geen extra ticket, maar die zijn toch wel next of kin in deze situatie, lijkt mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Nee dat is niet meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ben ik de enige die hoopt dat Excelsior de finale haalt? :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ben ik de enige die hoopt dat Excelsior de finale haalt? :whistle: Nee hoor, ik wil graag dat Excelsior 'm wint. Al gun ik Groningen de prijs ook heel erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 (bewerkt) Vertrouw dat Fox voor geen meter, maar ik mag er vanuit gaan dat er dus geen 7.95 extra op m'n factuurtje komt te staan zo? edit: stuk. Kom gewoon op de betaalpagina :D dat bedrijf 7 april 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Vertrouw dat Fox voor geen meter, maar ik mag er vanuit gaan dat er dus geen 7.95 extra op m'n factuurtje komt te staan zo? edit: stuk. Kom gewoon op de betaalpagina :D dat bedrijf Dat had ik met kaartjes van de NS ook. Best een goede kans dat er daarna bij het afrekenen staat dat je 7.95 moet betalen en dat er 7,95 korting afgehaald wordt, waardoor het gewoon gratis is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Dat had ik met kaartjes van de NS ook. Best een goede kans dat er daarna bij het afrekenen staat dat je 7.95 moet betalen en dat er 7,95 korting afgehaald wordt, waardoor het gewoon gratis is. Ah. Mwa, neem dat risico niet, weet niet of het definitief wordt verwerkt als ik hem verder klik, en 8 euro voor een wedstrijdje vind ik het risico niet waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Ah. Mwa, neem dat risico niet, weet niet of het definitief wordt verwerkt als ik hem verder klik, en 8 euro voor een wedstrijdje vind ik het risico niet waard Komt ook op het open kanaal he :p Gratiessch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 De slechtste uitvoering van YNWA die ik ooit heb gehoord En dat zegt wat, heb ooit Lee Towers het a cappella horen zingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 Zwolle :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten