Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Zullen wel wat overhouden neem ik aan? Hebben ook de beste ranking en dus ook de grootste kans op een goede loting. Zwolle zit ook al op de limiet qua financiële mogelijkheden en Groningen is in de Eredivisie al zeer wisselvallig, laat staan als die Europa ingaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De winnaar van FC Groningen - Excelsior moet hopen dat FC Twente wint van Zwolle, vanwege de FFP wordt Twente toch wel geweigerd en dan gaat het Europese ticket naar de verliezend finalist.

Waar heb je deze informatie vandaan? Ik las juist dat de nummer 4 dan alsnog het rechtstreekse ticket pakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6c8a77b7f2385e82afebe39c651caa9c.png

Vertrouw dat Fox voor geen meter, maar ik mag er vanuit gaan dat er dus geen 7.95 extra op m'n factuurtje komt te staan zo?

edit: stuk. Kom gewoon op de betaalpagina :D dat bedrijf

Dat had ik met kaartjes van de NS ook. Best een goede kans dat er daarna bij het afrekenen staat dat je 7.95 moet betalen en dat er 7,95 korting afgehaald wordt, waardoor het gewoon gratis is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat had ik met kaartjes van de NS ook. Best een goede kans dat er daarna bij het afrekenen staat dat je 7.95 moet betalen en dat er 7,95 korting afgehaald wordt, waardoor het gewoon gratis is.

Ah. Mwa, neem dat risico niet, weet niet of het definitief wordt verwerkt als ik hem verder klik, en 8 euro voor een wedstrijdje vind ik het risico niet waard

Link naar opmerking
Deel via andere websites