Ilias. Geplaatst 17 november 2015 Share Geplaatst 17 november 2015 Hebben jullie ook dat je je elke maandag verheugt op je nieuwe Discover Weekly Playlist van Spotify en de nieuwe What's In My Bag van Amoeba? ;c Discover Weekly altijd ouwe, alleen met mijn fucked up muzieksmaak (geen vaste smaak) is het elke week een zieke verassing. Heb wel es een lijst gehad met allemaal Scandinavische rap/pop etc. klonk nog best fijn ook haha, maar dat andere ken ik niet? Wats da t? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 november 2015 Share Geplaatst 17 november 2015 Discover Weekly altijd ouwe, alleen met mijn fucked up muzieksmaak (geen vaste smaak) is het elke week een zieke verassing. Heb wel es een lijst gehad met allemaal Scandinavische rap/pop etc. klonk nog best fijn ook haha, maar dat andere ken ik niet? Wats da t? Hehe ik heb deze week ook twee Scandinavische hiphopnummers, verder meestal een mengeling van Afrikaanse muziek, Zuid-Amerikaanse/Caribische folk, allerhande elektro en alle groepen waar J Dilla ooit aan mee heeft gedaan. En had vandaag de continuous mix van Jon Hopkins' Late Night Tales à 70 minuten, zat er ook bij ;c En Amoeba is die enorme platenzaak in LA, waar elke week artiesten heen gaan en dan muziek uitzoeken en daar over praten. Niets zo fijn als muzikanten die over muziek praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 november 2015 Share Geplaatst 24 november 2015 Voor de fans: Sigur Ros komt naar Lowlands volgend jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 december 2015 Auteur Share Geplaatst 11 december 2015 oMSXL3XVh4g Walter Martin (ex-The Walkmen) met z'n nieuwe single over ons eigen Amsterdam. Eervolle vermelding voor Paradiso op 2:08 in de clip. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; hoe heette die software ookalweer waarmee je snel een zooitje MP3-tags kan aanpassen? Of iemand anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Geen idee, tenzij je mobiel bedoelt. Dan MP3dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Dit is toch gewoon een top hit, mijn favo nummer hahaha: Zooo fucking lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Geen idee, tenzij je mobiel bedoelt. Dan MP3dit. (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 17 december 2015 Auteur Share Geplaatst 17 december 2015 [twitter]676956140408844289[/twitter] :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 22 december 2015 Share Geplaatst 22 december 2015 http://www.residentadvisor.net/feature.aspx?2576 Onze eigenste Bas Bron :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 [soundcloud]https://soundcloud.com/flxcnym/yearmix-2015[/soundcloud] Flexicano yearmix (2015) is weer uit :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Iemand nog goede party schijfjes voor te delen? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Amir Salar - Party is wel een pareltje. [MENTION=26970]Rossini'[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 http://nos.nl/artikel/2079773-britse-zanger-en-muzieklegende-david-bowie-onverwacht-overleden.html :|:|:|:|:|:|:| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Damn. Schrok er echt van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2016 Hier ook, ja. Toch even twee keer gekeken of ik het toch goed las. :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Ook helden gaan dood. Gisteren nog Low gekregen van m'n schoonvader, erg mooie plaat. Al blijft Ziggy Stardust m'n favoriet :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 R.I.P Major Tom :'( :cry: Ga hem missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Jezus, schrok me de tyfus toen ik het hoorde. Leek nog in de bloei van zijn leven te zijn. 69 ook pas. :( Geweldige muzikant, het kwartje voor mij bij hem begon pas sinds kort te vallen. R.I.P. Blijft nog telkens wennen dat artiesten waar je naar luistert sterven, maar zal nog veel vaker gebeuren helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Als Cliff Richard eens de volgende kon zijn :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Als Cliff Richard eens de volgende kon zijn :pray: Iemand doodwensen omdat zijn muziek je niet bevalt, gaan we daar naar toe ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Ach die jongen zit niet voor niets in een inrichting. Echt waar. Wat een wartaal kan iemand uitslaan. Iemand doodwensen, dan ben je toch serieus helemaal koekoek :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Bowie :( Berlijnse trilogie van het geniaalste dat ooit gemaakt is. Wat een man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Ach die jongen zit niet voor niets in een inrichting. Echt waar. Wat een wartaal kan iemand uitslaan. Iemand doodwensen, dan ben je toch serieus helemaal koekoek :cab: Joh, was gewoon een heel slechte grap. Inrichting? Ok, jij weet waar je over praat :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Hij zegt toch leek. Naar buiten toe leek het nooit dat hij ziek was iig. Die Nederlandse regisseur van die theatervoorstelling zei ook dat als Bowie op het podium stond hij dat nog met volle energie deed, maar zodra hij eraf kwam was hij helemaal kapot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten