MetalMichael Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Je bent zelf lelijk. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Je bent zelf lelijk. :m: Dat klopt, maar jij bent ook bepaald niet aantrekkelijk :D Met je lelijke Metallica :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 [quote name='Östlund']@Chiemel, helemaal mee eens, nu dat lelijke Black nog![/QUOTE] Mee oneens. Is mijn nummer 2 van de Top 200 ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 december 2016 Share Geplaatst 20 december 2016 Mee oneens. Is mijn nummer 2 van de Top 200 ;) Gelukkig dat er diverse smaken zijn, zorgt ook voor afwisseling natuurlijk. En niemand vindt alles mooi :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 (bewerkt) Edit: laat maar Wanneer gaan de stembussen open? 10 november 2017 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Is toch altijd de eerste zeven dagen van december? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 november 2017 Share Geplaatst 10 november 2017 Hopen dat ik het deze keer niet vergeet. Wie mentioned mij als ze open zijn? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 28 november 2017 Share Geplaatst 28 november 2017 Hopen dat ik het deze keer niet vergeet. Wie mentioned mij als ze open zijn? :D Nou hier is ie dan alvast, tussen 1 en 8 december kan er weer gestemd worden. Toevallig gisteren vlak na de release nog snel wat kaarten op de kop kunnen tikken voor het Top 2000 Cafe. Leukleuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 28 november 2017 Share Geplaatst 28 november 2017 Ik prefereer de Snob 2000, maar zal ook hier weer stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Zoiets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 [img]https://i.imgur.com/ApimI42.png[/img] Hij is open. @Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Je bent in hun val gestonken @Richarð. al je vrije keuzes zijn omgedraaid :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Kut stemlijst dan. ;c Artiest altijd eerst, dan pas nummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 december 2017 Share Geplaatst 1 december 2017 Topper ;c Morgen meteen even stemmen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 december 2017 Share Geplaatst 2 december 2017 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Ik kan niet zo mooi al die plaatjes in een post stoppen, maar hier kun je als het goed is mijn lijst bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 (bewerkt) Je krijgt je lijstje via de mail gestuurd toch? Want heb hem ingevuld en toen vrijwel meteen weggeklikt en hoop dat ik hem niet kwijt ben. Maar heb nog niks via de mail ontvangen na een half uur. 3 december 2017 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 3 december 2017 Share Geplaatst 3 december 2017 Ja, je krijgt er een mail van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Mijn lijst voor dit jaar :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 En hierbij mijn lijstje. Beetje onnodig dat er een beperking zit op het aantal nummers uit die lijst. Maar ach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 @Juca zit toch juist géén beperking op aantal nummers uit de lijst? Ja oké, max 35, maar moet ergens ophouden. Ik mag die van mij opnieuw maken, blijkbaar niet goed gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 @Christian. @Erwin. en @Juca chapeau voor Gimme Shelter [img]https://i.imgur.com/x0Wds55.png[/img] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten