Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nieuwe shirts

Vegas

Aanbevolen berichten

8 minutes ago, La Pulga said:

Vind het logo op het uitshirt niet echt passen alleen. Geen shirtsponsor ook? Dat is wel nice 

zijn geen shirts, is gewoon iets wat je kunt kopen in de fan store

dit is het thuis shirt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima shirts dit jaar zonder dat vreselijke Cars Jeans erop.

In alle groene banen komt het stadswapen terug waarmee de verbondenheid met de stad tot uitdrukking komt.

In het donkerblauw is een beeltenis van het Zuiderparkstadion zichtbaar. Een ode aan vervlogen tijden en de historie van Onze Trots.

image.thumb.jpeg.7335e28aeb87c9ea04e6c5f744c46f15.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mansveld:

Prima shirts dit jaar zonder dat vreselijke Cars Jeans erop.

In alle groene banen komt het stadswapen terug waarmee de verbondenheid met de stad tot uitdrukking komt.

In het donkerblauw is een beeltenis van het Zuiderparkstadion zichtbaar. Een ode aan vervlogen tijden en de historie van Onze Trots.

image.thumb.jpeg.7335e28aeb87c9ea04e6c5f744c46f15.jpeg

Prima shirts inderdaad. Veel sponsors op het broekje.

34 minuten geleden zei delichris:

Het nieuwe thuis shirt van Manchester United.

manchester-authentic-voetbalshirt-2022-2023.jpg?mode=pad&quality=80&width=500&height=500bgcolor=FFFFFF&rnd=133017645170000000

Geïnspireerd door de shirts van vroeger met 'Sharp' als sponsor zo te zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Grote Ree:

Mooi shirt maar waarom laten ze in hemelsnaam een gast erin poseren met twee sleeves? Leidt alleen maar de aandacht af van waar het werkelijk om draait.

Wel een beetje een hoog MisterX-gehalte deze post, hoor. 

Maar geen idee, ik stoor mij er niet aan. Best een knappe vent ook. Wat jij @Aaron21?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Socrates:

Wel een beetje een hoog MisterX-gehalte deze post, hoor. 

Maar geen idee, ik stoor mij er niet aan. Best een knappe vent ook. Wat jij @Aaron21?

Zal misschien wel aan mijn ogen liggen, maar die gaan niet naar het shirt maar automatisch naar de tattoo's want die vallen meer op. En dat vind ik zonde, want het shirt verdient de aandacht. Marketingtechnisch niet de beste move dit.

En ja @delichris ik begrijp best dat het een speler is van ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Grote Ree:

Zal misschien wel aan mijn ogen liggen, maar die gaan niet naar het shirt maar automatisch naar de tattoo's want die vallen meer op. En dat vind ik zonde, want het shirt verdient de aandacht. Marketingtechnisch niet de beste move dit.

Was mij niet eens opgevallen dat hij tattoo's had, totdat je het zei, dus dit denk ik ook ;c Echt een prachtig shirt en complementaire set sokken en broekje. Valt me sowieso op dat Adidas voor bepaalde clubs echt geweldige kits maakt, zoals een LA. Ajax vind ik hier ook onder vallen. Doen ze toch een stukje beter dan Nike.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Was mij niet eens opgevallen dat hij tattoo's had, totdat je het zei, dus dit denk ik ook ;c Echt een prachtig shirt en complementaire set sokken en broekje. Valt me sowieso op dat Adidas voor bepaalde clubs echt geweldige kits maakt, zoals een LA. Ajax vind ik hier ook onder vallen. Doen ze toch een stukje beter dan Nike.

Die tattoo's had ik wel gezien, maar het soort mij ook totaal niet. Wat natuurlijk wel helpt voor LAFC dat zij Zwart met goud als clubkleuren hebben. Dat is natuurlijk perfect voor wat Adidas doet op het gebied van shirts. Dit is er een die eigenlijk nog wel eens zou willen hebben om eerlijk te zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites