Satyr Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 30 juni 2022 Share Geplaatst 30 juni 2022 Geen best uitshirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 juli 2022 Share Geplaatst 1 juli 2022 Dat thuisshirt is wel lekker zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 niet een shirt maar mooier dan de thuis shirts donker blauwe al uitverkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 Vind het logo op het uitshirt niet echt passen alleen. Geen shirtsponsor ook? Dat is wel nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 juli 2022 Share Geplaatst 4 juli 2022 8 minutes ago, La Pulga said: Vind het logo op het uitshirt niet echt passen alleen. Geen shirtsponsor ook? Dat is wel nice zijn geen shirts, is gewoon iets wat je kunt kopen in de fan store dit is het thuis shirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Prima shirts dit jaar zonder dat vreselijke Cars Jeans erop. In alle groene banen komt het stadswapen terug waarmee de verbondenheid met de stad tot uitdrukking komt. In het donkerblauw is een beeltenis van het Zuiderparkstadion zichtbaar. Een ode aan vervlogen tijden en de historie van Onze Trots. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 Het nieuwe thuis shirt van Manchester United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 1 uur geleden zei Mansveld: Prima shirts dit jaar zonder dat vreselijke Cars Jeans erop. In alle groene banen komt het stadswapen terug waarmee de verbondenheid met de stad tot uitdrukking komt. In het donkerblauw is een beeltenis van het Zuiderparkstadion zichtbaar. Een ode aan vervlogen tijden en de historie van Onze Trots. Prima shirts inderdaad. Veel sponsors op het broekje. 34 minuten geleden zei delichris: Het nieuwe thuis shirt van Manchester United. Geïnspireerd door de shirts van vroeger met 'Sharp' als sponsor zo te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 51 minuten geleden zei FlyD: Veel sponsors op het broekje Ja dat is een minpuntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 juli 2022 Share Geplaatst 8 juli 2022 @FlyD Wel zo iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Prachtig tenue. LAFC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 8 uur geleden zei Socrates: Prachtig tenue. LAFC. Absoluut! Echt een van mijn favoriete shirts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Mooi shirt maar waarom laten ze in hemelsnaam een gast erin poseren met twee sleeves? Leidt alleen maar de aandacht af van waar het werkelijk om draait. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 18 minuten geleden zei Grote Ree: Mooi shirt maar waarom laten ze in hemelsnaam een gast erin poseren met twee sleeves? Leidt alleen maar de aandacht af van waar het werkelijk om draait. Wel een beetje een hoog MisterX-gehalte deze post, hoor. Maar geen idee, ik stoor mij er niet aan. Best een knappe vent ook. Wat jij @Aaron21? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 20 minuten geleden zei Grote Ree: Mooi shirt maar waarom laten ze in hemelsnaam een gast erin poseren met twee sleeves? Leidt alleen maar de aandacht af van waar het werkelijk om draait. Dat is Rodriguez. Een speler van LA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 24 minuten geleden zei Socrates: Wel een beetje een hoog MisterX-gehalte deze post, hoor. Maar geen idee, ik stoor mij er niet aan. Best een knappe vent ook. Wat jij @Aaron21? Knappe vent en prachtig shirt. Die tattoo's vind ik ook best geil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 25 minuten geleden zei Socrates: Wel een beetje een hoog MisterX-gehalte deze post, hoor. Maar geen idee, ik stoor mij er niet aan. Best een knappe vent ook. Wat jij @Aaron21? Zal misschien wel aan mijn ogen liggen, maar die gaan niet naar het shirt maar automatisch naar de tattoo's want die vallen meer op. En dat vind ik zonde, want het shirt verdient de aandacht. Marketingtechnisch niet de beste move dit. En ja @delichris ik begrijp best dat het een speler is van ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 4 minuten geleden zei Grote Ree: Zal misschien wel aan mijn ogen liggen, maar die gaan niet naar het shirt maar automatisch naar de tattoo's want die vallen meer op. En dat vind ik zonde, want het shirt verdient de aandacht. Marketingtechnisch niet de beste move dit. Was mij niet eens opgevallen dat hij tattoo's had, totdat je het zei, dus dit denk ik ook Echt een prachtig shirt en complementaire set sokken en broekje. Valt me sowieso op dat Adidas voor bepaalde clubs echt geweldige kits maakt, zoals een LA. Ajax vind ik hier ook onder vallen. Doen ze toch een stukje beter dan Nike. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 1 uur geleden zei Rogier.: Was mij niet eens opgevallen dat hij tattoo's had, totdat je het zei, dus dit denk ik ook Echt een prachtig shirt en complementaire set sokken en broekje. Valt me sowieso op dat Adidas voor bepaalde clubs echt geweldige kits maakt, zoals een LA. Ajax vind ik hier ook onder vallen. Doen ze toch een stukje beter dan Nike. Die tattoo's had ik wel gezien, maar het soort mij ook totaal niet. Wat natuurlijk wel helpt voor LAFC dat zij Zwart met goud als clubkleuren hebben. Dat is natuurlijk perfect voor wat Adidas doet op het gebied van shirts. Dit is er een die eigenlijk nog wel eens zou willen hebben om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Het nieuwe uitshirt van PSV is gepresenteerd. Ik weet zelf nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Vind hem wel origineel, maar nog niet echt mooi ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Twee kleurtjes en een ongelofelijk lelijke hals. Zal vast geen jackpot voor ze worden dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 Celebrate creativity Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Nieuw thuis shirt Wrexham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Ik wil die met tiktok ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten