Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei neva:

Ik heb geen Eurosport 2.

Wedstrijd werd nog even spannend, maar mooie, knappe zege hoor! Nu tegen Medvedev, dat wordt wel heel lastig.

Ik ook niet maar via ZiggoGo van een bekende gelukkig kunnen kijken. Medvedev wordt inderdaad lastig maar dat zeggen we eigenlijk al vanaf ronde 1 dit toernooi;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die nu ook de finale bekijken? De Federer fan in mij wilt Djokovic (zo lang mogelijk) op 20 Grand slams houden maar de sportman in mij zou het legendarisch vinden als Djokovic deze wedstrijd wint en zodoende alle 4 de Grand Slams wint in 1 jaar. Beetje in dubio dus merk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei 19CH98:

Mensen die nu ook de finale bekijken? De Federer fan in mij wilt Djokovic (zo lang mogelijk) op 20 Grand slams houden maar de sportman in mij zou het legendarisch vinden als Djokovic deze wedstrijd wint en zodoende alle 4 de Grand Slams wint in 1 jaar. Beetje in dubio dus merk ik. 

bah Federer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei 19CH98:

De niet-Djokovic-fan in mij is het met dat eerste eens. Wat heerlijk dat hij deze verliest :< Alleen jammer dat het onvermijdelijk is dat hij er nog een aantal gaat pakken, daar is hij veel te goed voor t.o.v. de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei 007mark:

Geen moment gedacht dat Djokovic zou verliezen gisteravond.

Ik had het ook niet verwacht. Zelfs in de wedstrijd heb ik altijd het gevoel gehad dat hij het nog wel om kon draaien. Zelfs bij 5-2 en matchpoint tegen weet je dat je nog altijd rekening met hem moet houden. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben om eerlijk te zijn.

1 minuut geleden zei Rogier.:

De niet-Djokovic-fan in mij is het met dat eerste eens. Wat heerlijk dat hij deze verliest :< Alleen jammer dat het onvermijdelijk is dat hij er nog een aantal gaat pakken, daar is hij veel te goed voor t.o.v. de rest.

Hij zal er vast nog wel een paar gaan pakken inderdaad en dan zal ik met tegenzin moeten accepteren dat hij de beste ooit is. Zoals ik hierboven al aangaf kan ik niks anders dan respect hebben voor zijn vechtersmentaliteit op de baan ondanks alles wat er omheen is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Australian Open staat weer voor de deur, en om meerdere redenen is het interessant om te volgen. (nu al)

- Djokovicgate

- De opmars van Botic en Tallon

Dat zijn voor mij de belangrijkste, maar ik kijk sowieso uit naar dit Grand Slam toernooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites