19CH98 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Zojuist zei Aaron21: hij heeft gewonnen. Heb de slotgame via een of andere vage stream meegekeken, mooie topprestatie. Nu Griekspoor nog Djokovic eruit kegelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Wederom erg indrukwekkend wat Van de Zandschulp laat zien in Amerika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Absoluut. Jammer dat het nergens gewoon wordt uitgezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 36 minuten geleden zei neva: Absoluut. Jammer dat het nergens gewoon wordt uitgezonden. Eurosport toch wel? Ik heb het daar al regelmatig live gezien stukjes iig in Kroeg hier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Eurosport 2 zend nu iig uit inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 (bewerkt) Ik heb geen Eurosport 2. Wedstrijd werd nog even spannend, maar mooie, knappe zege hoor! Nu tegen Medvedev, dat wordt wel heel lastig. 5 september 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 21 minuten geleden zei neva: Ik heb geen Eurosport 2. Wedstrijd werd nog even spannend, maar mooie, knappe zege hoor! Nu tegen Medvedev, dat wordt wel heel lastig. Ik ook niet maar via ZiggoGo van een bekende gelukkig kunnen kijken. Medvedev wordt inderdaad lastig maar dat zeggen we eigenlijk al vanaf ronde 1 dit toernooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 Denk dat het in de kwartfinale 3 sets en weg is, gezien de eerste vier wedstrijden van Medvedev, maar het is wel een geniale prestatie natuurlijk. Hij lijkt uit het niets te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 5 september 2021 Share Geplaatst 5 september 2021 ja, kwartfinale is wel boeken toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Ja erg leuk om een landgenoot te kunnen volgen. Volg de sport buiten de grote toernooien niet dus dit komt voor mij wel als een grote verrassing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 Mensen die nu ook de finale bekijken? De Federer fan in mij wilt Djokovic (zo lang mogelijk) op 20 Grand slams houden maar de sportman in mij zou het legendarisch vinden als Djokovic deze wedstrijd wint en zodoende alle 4 de Grand Slams wint in 1 jaar. Beetje in dubio dus merk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 september 2021 Share Geplaatst 12 september 2021 16 minuten geleden zei 19CH98: Mensen die nu ook de finale bekijken? De Federer fan in mij wilt Djokovic (zo lang mogelijk) op 20 Grand slams houden maar de sportman in mij zou het legendarisch vinden als Djokovic deze wedstrijd wint en zodoende alle 4 de Grand Slams wint in 1 jaar. Beetje in dubio dus merk ik. bah Federer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 7 uur geleden zei Aaron21: bah Federer. Verklaar je nader?!?!?!!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 51 minuten geleden zei Kyrill: Verklaar je nader?!?!?!!? Ik vind het een eikel, maar hij kon wel tennissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 3 minuten geleden zei Aaron21: Ik vind het een eikel, maar hij kon wel tennissen. Waarom vind je hem een eikel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Geen moment gedacht dat Djokovic zou verliezen gisteravond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 8 uur geleden zei 19CH98: Mensen die nu ook de finale bekijken? De Federer fan in mij wilt Djokovic (zo lang mogelijk) op 20 Grand slams houden maar de sportman in mij zou het legendarisch vinden als Djokovic deze wedstrijd wint en zodoende alle 4 de Grand Slams wint in 1 jaar. Beetje in dubio dus merk ik. De niet-Djokovic-fan in mij is het met dat eerste eens. Wat heerlijk dat hij deze verliest Alleen jammer dat het onvermijdelijk is dat hij er nog een aantal gaat pakken, daar is hij veel te goed voor t.o.v. de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 5 minuten geleden zei 007mark: Geen moment gedacht dat Djokovic zou verliezen gisteravond. Ik had het ook niet verwacht. Zelfs in de wedstrijd heb ik altijd het gevoel gehad dat hij het nog wel om kon draaien. Zelfs bij 5-2 en matchpoint tegen weet je dat je nog altijd rekening met hem moet houden. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben om eerlijk te zijn. 1 minuut geleden zei Rogier.: De niet-Djokovic-fan in mij is het met dat eerste eens. Wat heerlijk dat hij deze verliest Alleen jammer dat het onvermijdelijk is dat hij er nog een aantal gaat pakken, daar is hij veel te goed voor t.o.v. de rest. Hij zal er vast nog wel een paar gaan pakken inderdaad en dan zal ik met tegenzin moeten accepteren dat hij de beste ooit is. Zoals ik hierboven al aangaf kan ik niks anders dan respect hebben voor zijn vechtersmentaliteit op de baan ondanks alles wat er omheen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Ik dacht voor de wedstrijd al dat Medvedev zou gaan winnen, die is zo soeverein al dit hele toernooi. Ik ben ook meer dan van Djoko trouwens dan die andere twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Botic dus de enige speler die een set wist te winnen van Medvedev dit toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 september 2021 Share Geplaatst 17 september 2021 Djoko heeft wel steeds vaker van die woede uitbarstingen heb ik het idee. Beetje kansloos voor zo'n ervaren speler als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 november 2021 Share Geplaatst 19 november 2021 https://nos.nl/artikel/2406216-tennisbaas-wil-ver-gaan-in-zoektocht-peng-geen-toernooien-meer-in-china Fijn statement. Hoop dat er duidelijkheid komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 november 2021 Share Geplaatst 19 november 2021 8 minuten geleden zei Rogier.: https://nos.nl/artikel/2406216-tennisbaas-wil-ver-gaan-in-zoektocht-peng-geen-toernooien-meer-in-china Fijn statement. Hoop dat er duidelijkheid komt. Je beschikt weldra over een moreel kompas? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 november 2021 Share Geplaatst 19 november 2021 7 minuten geleden zei Socrates: Je beschikt weldra over een moreel kompas? Impliceer je nu dat ik die niet heb? Ook gezellig met jou kennis te maken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 10 januari 2022 Share Geplaatst 10 januari 2022 De Australian Open staat weer voor de deur, en om meerdere redenen is het interessant om te volgen. (nu al) - Djokovicgate - De opmars van Botic en Tallon Dat zijn voor mij de belangrijkste, maar ik kijk sowieso uit naar dit Grand Slam toernooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten