Kyrill Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Federer speelt super slecht... Maar 1 punt op zijn 2e service gewonnen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2015 :-D Super slecht zegt 'ie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Wat een heerlijke tie break dit zeg, goeie dag:<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 (bewerkt) Echt een waardeloze partij van Federer ja. Die man kan er echt helemaal niets van. #sarcasmoff Als ze dit zo vol blijven houden kan het nog een lange avond worden :-D. Het is wel echt een titanenstrijd dit. Het is alleen jammer dat RF op veel beslissende momenten het tot nu toe iedere keer net niet had. Al herpakt hij zich in deze tie-break wel echt heerlijk. Edit: Roger _O_ _O_ 12 juli 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Kijk, dit kunnen alleen de hele groten dan toch hé. Zo slecht staan spelen en dan toch die set binnen harken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Heerlijke partij dit hoor, zonde dat Federer het niet eerder afmaakte ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denbirre Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 En we kunnen verder naar een best-of-three. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Voor Federer zijn doen en zeker dit toernooi speelt ie niet echt goed nee. Geen 2e service punten gewonnen zowat, onwijs veel unforced errors , heel veel break/setpunten niet verzilverd. Wel aantal zeer mooie en lange rally's gewonnen. Super fijn dat Fed die tiebreak nog won na 6-2 achter... [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Waarom mention je me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Waarom mention je me? Jij me vorige pagina quote over die weddenschap ;) Of ik die bet ook bij jou kon plaatsen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Ja hoor, Tour klaar gaat het regenen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Jij me vorige pagina quote over die weddenschap ;) Of ik die bet ook bij jou kon plaatsen.. Nee of ik die bet ook bij jouw broer kon plaatsen ;c Maar gelukkig niet want als Federer zo blijft spelen wint hij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Zonde dit zeg voor Federer. Had het hem zo gegund (en mijn bankrekening ook), maar mag helaas niet zo zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Ik vind niet dat Djokovic gewonnen heeft, maar Federer verloren als je begrijpt wat ik bedoel :cab: Ik had meer van Federer verwacht, echt zo vreselijk slordig op beslissende momenten, net een balletje in het net of uit bij een breakpoint, zo jammer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Zo jammer :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Wat een lief vrouwtje zeg, die vriendin van Djoko! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Wat een lief vrouwtje zeg, die vriendin van Djoko! Echt een prachtige dame ja. Dat is er ook één waarbij niet meteen het woord golddigger door je gedachten schiet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Echt een prachtige dame ja. Dat is er ook één waarbij niet meteen het woord golddigger door je gedachten schiet. Ze heeft zelf genoeg gold om dr polsen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Wint die Serviër, man man man ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Jammer maar Federer was best slordig vond ik. Djoko is ook een baas dus kan er best mee leven, maar blijft jammer. Die Becker is trouwens nog wel echt zo'n oude foute Duitser hé :mrgy: Engerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Federer. Mafkees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 (bewerkt) Tweede in Scoritopoule na matig begin... tevreden dus Nr.1 trouwens 4e in hele scoritopoule. _O_ 12 juli 2015 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Net geen top 3 helaas :) Bij de mannen een paar mindere keuzes gemaakt maar dat heeft iedereen wel denk ik. Muguruza en Stephens hebben de punten binnen gebracht als captains Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Vond het vrouwendeel voor een keer eens leuker om te volgen dan het mannendeel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 16 augustus 2015 Share Geplaatst 16 augustus 2015 Belinda Bencic _O_ Die wint zowaar een keer van Serena. Die gaan we opschrijven voor de US Open poule. Vanaf 20 Augustus is die weer live! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten