Jump to content

Tennis Topic

FC-Breda

Recommended Posts

Haha nee, dat viel een beetje samen met de eerste ontdekking dat het andere geslacht toch wel wat te bieden had. Maar toch, Sharapova is qua vrouwen misschien het enige wat ik de buurt kan komen. En dan nog. Federer :love:

Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk altijd van Daniela Hantuchova was.

Jammer. Williams helaas gewoon te sterk, zal wel haar Grand Slam pakken dit jaar. Misschien ook meteen een mooi moment om te stoppen. Als ze over twee maand de US Open is, is ze zonder twijfel de allergrootste tennisster.

Zin in vanmiddag zeg :< Beter haalt Federer zijn niveau van vrijdag, zou echt geweldig zijn. Djokovic valt me echt heel erg tegen dit toernooi, maar zie hem wel ineens verrassen en vanmiddag een wereldpot spelen. Hoop echter dat Federer 'gewoon' wint, is die vent enorm gegund.

Mijn broertje speelt vandaag voor Unibet. Ik heb 20 euro bij hem ingezet op winst voor Federer. Als dat lukt krijg ik 44 euro van hem, anders houdt hij de 20 :P

Vond beetje onzinnig om voor 1 weddenschap weer te gaan unibetten... :r

Mijn broertje speelt vandaag voor Unibet. Ik heb 20 euro bij hem ingezet op winst voor Federer. Als dat lukt krijg ik 44 euro van hem, anders houdt hij de 20 :P

Vond beetje onzinnig om voor 1 weddenschap weer te gaan unibetten... :r

Geldt die odd van 2.20 ook voor je vrienden op MU of niet?

Djokovic is mentaal zo'n sterke speler. Misschien wel de beste ooit. Kon zomaar 2-5 achterstaan en buigt dat om in een 7-6 met goed tot zeer goed tennis tegen een op dat moment zelf goed spelende Federer.

Dat kunnen alleen Nole en vroeger Nadal imo.

Nu goed, partij kan helemaal omslaan als het 1-1 in sets wordt..