Sophomore Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september De shirts op foto #3 lijkt op het kind van dat van Willem II en Kroatië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september 52 minuten geleden zei Sophomore: De shirts op foto #3 lijkt op het kind van dat van Willem II en Kroatië. Zabrze is dan ook heel goed bevriend met Hajduk Split, dus misschien dat ze daar de kleurtjes hebben afgekeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Binnenkort een wedstrijdje De Graafschap meepakken. Wel eens benieuwd naar de Vijverberg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september 4 minuten geleden zei Gert: Binnenkort een wedstrijdje De Graafschap meepakken. Wel eens benieuwd naar de Vijverberg. Toevallig laatst tegen Eindhoven bij geweest. Wat ik zelf wel bijzonder vond aan het stadion is dat je je kaartje moet laten zien bij het terrein om het stadion heen in plaats van bij het binnenkomen van het stadion zelf. Hierdoor heb je de vrijheid om tijdens de wedstrijd/rust drinken te halen buiten het stadion. Zelfde kwam ik tegen laatst bij Fortuna Düsseldorf. Scheelt echt qua rijen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 september Share Geplaatst 27 september Ik moet het teamuitje regelen voor mijn voetbalteam in Amsterdam. Het lijkt erop dat we een 'Vriendentafel' hebben tijdens Telstar - VVV Heel benieuwd wat dat inhoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Ik post hier eigenlijk nooit maar zal het Zweedse voetbal toch eens onder de aandacht brengen. In de afgelopen twee weken ben ik naar drie wedstrijden van AIK Solna geweest. De tegenstanders? Malmö FF, IK Sirius en Hammarby IF. Toen Malmö inmiddels twee weken geleden de overtocht naar Stockholm maakte werd er links en rechts toch wel gerekend op een mooie pot voetbal. Malmö is hard onderweg om net als vorig jaar landskampioen te worden en een overwinning in Stockholm zou die aspiraties nog meer kracht bij kunnen zetten. Toch zal de voetballiefhebber met stijgende verbazing naar AIK - Malmö hebben zitten kijken. Ik ga er niet teveel woorden aan vuil maken want het was gewoon héél erg slecht. Malmö heeft na het vertrek van Sebastian Nanasi een flinke jas uitgedaan en het eindigde hierom zoals het begon: 0-0. Gelukkig hebben we de foto's nog! Toelichting bij de vlag: "Waarom worden jullie nooit kampioen?" Shithousery op z'n Zweeds. AIK Solna - Malmö FF 0-0 Afgelopen donderdag was het wederom tijd voor een potje van AIK want de hoofdstedelingen kwamen naar Uppsala. Beide ploegen staken in een redelijke vorm en het was dus bovenal spannend. Sirius verkocht het stadion voor het eerst sinds haar renovatie uit en ik weet wel waarom: van de 10.000 aanwezigen hadden er zeker 4.000 een geel-zwarte sjaal om Het is tekenend voor hoe AIK minstens zo populair is in Uppsala als Sirius zelf. De wedstrijd was wat rommelig maar wel spannend. AIK kwam halverwege de tweede helft op 0-1 en hield dit uiteindelijk, al was het met het nodige fortuin, vast. De punten gingen mee naar Stockholm. IK Sirius - AIK Solna 0-1 Door naar vandaag. Vandaag reisden we weer af naar de weinig imposant klinkende Strawberry Arena voor een affiche dat dat wel is: AIK - Hammarby. De derby van Stockholm. Zowel op het gebied van spandoeken als vuurwerk zijn deze duels het beste wat Zweden te bieden heeft en dus zaten we ruim op tijd klaar voor de verscheidene acties. De grote spandoeken die je ziet waren allemaal nog vóór de wedstrijd. Het vuurwerk was aan het begin van de tweede helft (al werden er de hele wedstrijd door wel links en rechts wat fakkels afgestoken; twintig minuten voor tijd ging men nog naar binnen vanwege het vele vuurwerkgebruik). Qua support zijn AIK en Hammarby allebei prachtige clubs. Twee volksclubs met een rafelrandje. Dat het niet de meest verfijnde clubs zijn vertaalde zich ook naar het veld. Ballen werden nog geen 4 keer succesvol naar elkaar over gespeeld en ook deze wedstrijd dreigde naar een 0-0 toe te lopen. Maar toen viel de bal voor de voeten van de man, de mythe, de legende. John Guidetti. Hij kan het nog! In de 92e minuut dompelde hij de mannen uit Södermalm in diepe rouw. Stockholm is voor heel eventjes van AIK! AIK Solna - Hammarby IF 1-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 30 september Share Geplaatst 30 september Gisteren na twee jaar weer in Seraing geweest. Waar het twee jaar geleden de grote club uit Luik was, wat op bezoek kwam, was het nu RFC Liège. Een afstand van een kwartiertje met de auto, vrij vervoer. Dramatische pot, maar wat een pareltje is dit. Midden in een gure woonwijk, een fabriek op de achtergrond en een heel oldschool vibe binnen. Een ode aan Seraing... : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Aankomende vrijdag persaccreditatie in het PLS, zaterdag op special invite naar Beveren - Lokeren en in de avond op verzoek naar Dender - Charleroi. De hobby wordt alsmaar serieuzer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Tof hoor. Wat houdt dat precies in dan, een special invite of zo'n verzoek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 10 minuten geleden zei Fantasy: Tof hoor. Wat houdt dat precies in dan, een special invite of zo'n verzoek? Voor Beveren geldt dat ik van te voren welkom ben en en vrijbrief heb als fotograaf m.b.t. supporters. Daar waar foto's normaal alleen door de groep zelf gemaakt mogen worden. Dus in dit geval: in de pub, met de corteo, in het stadion etc etc. Een soort accreditatie door de supporters zelf. Voor Charleroi nagenoeg idem dito, alleen geldt dat ik op het thuisvak zit i.p.v. uitvak. Zie het een beetje als een bedankje voor eerdere goede foto's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 3 uur geleden zei Zawisza: Voor Beveren geldt dat ik van te voren welkom ben en en vrijbrief heb als fotograaf m.b.t. supporters. Daar waar foto's normaal alleen door de groep zelf gemaakt mogen worden. Dus in dit geval: in de pub, met de corteo, in het stadion etc etc. Een soort accreditatie door de supporters zelf. Persvrijheid geldt daar niet? Je moet eerst toestemming vragen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 50 minuten geleden zei Arezo: Persvrijheid geldt daar niet? Je moet eerst toestemming vragen? Voor harde kernen is dat vaak wel handig. staan er niet om bekend dat ze graag overal met hun gezicht staan. Bij mij is dat geblurd 😃 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Gisteren met wat collega's naar Gelsenkirchen gereden. Wedstrijdje Shakthar - Atalanta bezocht. Leuk potje gezien, waarin Shakthar eigenlijk niet veel kans had op uberhaupt een goal. Lookman echt een heerlijke speler zeg. Ook de Roon speelde een prima potje. Collega van mij is voor Heerenveen dus de Roon is voor hem een beetje cult. Die heeft tijdens de warming-up, de wedstrijd en na afloop 100x MARTEN geschreeuwd Mooie avond gehad. We overwegen nu om tegen Young Boys te gaan of zelfs een paar passe partouts te halen zodat we ook tegen Bayern kunnen gaan. IMG_4300.mov IMG_4301.mov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 1 uur geleden zei Vitesse88: Gisteren met wat collega's naar Gelsenkirchen gereden. Wedstrijdje Shakthar - Atalanta bezocht. Leuk potje gezien, waarin Shakthar eigenlijk niet veel kans had op uberhaupt een goal. Lookman echt een heerlijke speler zeg. Ook de Roon speelde een prima potje. Collega van mij is voor Heerenveen dus de Roon is voor hem een beetje cult. Die heeft tijdens de warming-up, de wedstrijd en na afloop 100x MARTEN geschreeuwd Mooie avond gehad. We overwegen nu om tegen Young Boys te gaan of zelfs een paar passe partouts te halen zodat we ook tegen Bayern kunnen gaan. IMG_4300.mov 37.43 MB · 0 downloads IMG_4301.mov 18.89 MB · 0 downloads Die tickets zijn gewoon vrije verkoop toch voor Shakhtar? Waar koop je ze en wat kost het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober 2 uur geleden zei timpy00: Die tickets zijn gewoon vrije verkoop toch voor Shakhtar? Waar koop je ze en wat kost het? Klopt, al moet je de site in de gaten houden wanneer ze in de verkoop gaan. Uiteindelijk kom je op de site van Schalke terecht. Waren voor gisteren 41 euro kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 oktober Share Geplaatst 3 oktober Nice @Vitesse88! Had zelf ook overwogen, maar Feyenoord speelde ook. En ook niemand die mee wilde + heb geen auto meer haha. Ga ook nog wel even kijken of een andere keer mogelijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 4 oktober Share Geplaatst 4 oktober 🔥🔥🔥 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober en Beveren - Lokeren was er ook 1 voor in de boeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Het heeft in mijn beleving altijd wat triests over zich: volwassen mannen die met gezichtsbedekking fakkeltjes de lucht in houden bij een voetbalwedstrijd, zeker als je het combineert met dat spandoek. Die voelen zich hele grote meneren. En dan te bedenken dat op die eerste foto er gewoon kinderen achter zitten. Maar goed, ieder z'n meug. Zolang je anderen geen schade berokkent, moet je het ook helemaal zelf weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 2 uur geleden zei Grote Ree: Het heeft in mijn beleving altijd wat triests over zich: volwassen mannen die met gezichtsbedekking fakkeltjes de lucht in houden bij een voetbalwedstrijd, zeker als je het combineert met dat spandoek. Die voelen zich hele grote meneren. En dan te bedenken dat op die eerste foto er gewoon kinderen achter zitten. Maar goed, ieder z'n meug. Zolang je anderen geen schade berokkent, moet je het ook helemaal zelf weten. Ieder zijn ding inderdaad. Gezichtsbedekking moet wel, anders heb je een stadionverbod + boete aan je broek hangen. Over het algemeen zorgen die gasten iig wel dat er genoeg ruimte is, aldanniet door te vragen of mensen op willen schuiven. Voor mij werkt het iig sfeerverhogend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 oktober Share Geplaatst 18 oktober Potje de Graafschap vanavond meegepakt. Fijne club, wat ik vooral al veel dacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Met @Patje! weekend van 10 november naar Madrid. Hulde overigens voor La Liga dat ze de wedstrijden zo hebben gepland dat je zowel naar Rayo, Getafe, Real als Leganes kan gaan. En nog eens goed op tijd bekendgemaakt ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober Vanavond weer eens naar FC Volendam. Dat zijn toch wel de potjes hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 8 minuten geleden zei 007mark: Vanavond weer eens naar FC Volendam. Dat zijn toch wel de potjes hoor Neem aan dat je tussen de vrouwtjes op de Chickies side staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 oktober Share Geplaatst 25 oktober 6 minuten geleden zei bas huijsmans: Neem aan dat je tussen de vrouwtjes op de Chickies side staat? Ja, dan laat ik ze even een echte paling zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten