Tom. Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 Wel mooi dat Danny die proef wint, maar het slaat eigenlijk nergens op dat degene die het eerst afvalt (en dus kan oefenen) in het voordeel is ten opzichte van iemand die later afvalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 13 november 2015 Share Geplaatst 13 november 2015 Inderdaad, als je iedere dag 2 uur aan dat ding staat te oefenen om dat touw zo snel mogelijk los te dingelen moet hij die proefs wel makkelijk kunnen winnen allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Benieuwd wat Oscar gaat doen. Akkoord gaan met voorstel van Klaas (Oscar 2 stemmen op Kim en Klaas 1 op haar) en dan uiteindelijk maar 1x stemmen op Amara zodat die eruit is en Klaas een stem heeft verneukt. Dan heeft Oscar nog 2 stemmen en Klaas nog maar 1 stem over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 november 2015 Share Geplaatst 19 november 2015 Zou wel heerlijk zijn als Kim nu alsnog wint. Mja dat hele 'Robinson' element is er natuurlijk al enkele jaren uit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Kim is er niet uit? Vind het sowieso jammer dat de sterkste er snel uit kan liggen. En zoals hier eerder al benoemd dat er vaak iets aam een proef vastzit waardoor het grotendeels op geluk aankomt. Edit: oh gaat naar Danny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 27 november 2015 Share Geplaatst 27 november 2015 Knap dat Kim nog zo dichtbij was, Danny heeft inmiddels 8 dagen kunnen oefenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 november 2015 Share Geplaatst 28 november 2015 Vind de deelnemers die over zijn gebleven wel prima. Het is wel duidelijk dat Danny in het voordeel was met die proef, mja hij zat natuurlijk wel 8 dagen alleen op dat voedselloze eiland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Jammer dat Amara immuniteit heeft gepakt, vind haar zo vervelend. Anna zie ik niet winnen van Danny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Ben vol voor Klaas. Al vind ik Danny wel een baasje geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Ik heb nog nooit een hetero zo nichterig zien doen trouwens, dacht eerst ook dat Klaas homo was. Hoop dat Oscar wint, bakt er eigenlijk geen flikker van maar wel mooie vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 2 december 2015 Share Geplaatst 2 december 2015 Hoop dat Danny wint, vond Klaas eerst ook wel vet maar gedraagt zich de laatste tijd idd een beetje nichterig en aanstellerig. Oscar vind ik helemaal een sukkel, alles wat ie zegt komt zo geacteerd en nep over, en hij is ook gewoon dom volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Ho-ly-shit. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 3 december 2015 Share Geplaatst 3 december 2015 Danny eruit!_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Danny eruit :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 4 december 2015 Share Geplaatst 4 december 2015 Gunde het Danny wel na al die dagen. Wat moet die zich kut voelen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 5 december 2015 Share Geplaatst 5 december 2015 Sneu voor Danny, maar Anna :love: Schatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 december 2015 Share Geplaatst 10 december 2015 Zit je een dikke maand op die eilanden, wordt het beslist met blokjes stapelen :-D Heeft 0,0 met Robinson te maken man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 december 2015 Share Geplaatst 11 december 2015 Klaas eruit :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 11 december 2015 Share Geplaatst 11 december 2015 Had die nou serieus gewoon de verkeerde windrichting onthouden? Zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 14 december 2015 Share Geplaatst 14 december 2015 Sowieso dit jaar bijna alleen maar fysieke proeven, op het stapelen tussen Oscar en Klaas na. Normaal gesproken heb je ook eetproeven of meer puzzels. Wel jammer imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 De kandidaten zijn Dave Roelvik, Suzanne Klemann, Boer Zoekt Vrouw-kandidate Bertie, rapper Dio, Shownieuws-presentator Koos van Plateringen, GTST-actrice Gaby Blaaser, wereldkampioen kitesurfen Jalou Langeree en voormalig wielrenner Thomas Dekker. Andere deelnemers zijn rapper Kraantje Pappie (echte naam: Alex van der Zouwen), actrice Elle van Rijn, presentator Jayjay Boske, model Chloe Leenheer, vlogger en presentatrice Anna Nooshin, presentator Lex Uiting en acteur Bartho Braat. Ook Miss Nederland Jessie Jazz Vuijks, de vriendin van zanger Tim Douwsma, is afgereisd naar het onbewoonde expeditie-eiland. Leuke groep wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Niet echt. Ik ken niet iedereen, maar ik zie niet één karaktertje. En het aantal media-losers is mij ook net wat te groot. GTST-acteurs/actrices, presentatoren/presentatrices, Dave Roelvink, BZV-kandidate Bertie, Kraantje Pappie.. Eigenlijk vind ik dit gewoon, op voorhand, al het minst leuke deelnemersveld ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Waarvan akte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Niet echt een wauw groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 augustus 2016 Share Geplaatst 25 augustus 2016 Niet echt. Ik ken niet iedereen, maar ik zie niet één karaktertje. En het aantal media-losers is mij ook net wat te groot. GTST-acteurs/actrices, presentatoren/presentatrices, Dave Roelvink, BZV-kandidate Bertie, Kraantje Pappie.. Eigenlijk vind ik dit gewoon, op voorhand, al het minst leuke deelnemersveld ooit. Onmogelijk kun je op voorhand zeggen dat er geen karakter in zit, of je moet ze allen kennen en dat lijkt me erg sterk. Durf nu al te zeggen dat Thomas Dekker, Bertie en Dave Roelvink juist interessante karakters zijn voor een programma als deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten