Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Benieuwd wat Oscar gaat doen. Akkoord gaan met voorstel van Klaas (Oscar 2 stemmen op Kim en Klaas 1 op haar) en dan uiteindelijk maar 1x stemmen op Amara zodat die eruit is en Klaas een stem heeft verneukt. Dan heeft Oscar nog 2 stemmen en Klaas nog maar 1 stem over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kandidaten zijn Dave Roelvik, Suzanne Klemann, Boer Zoekt Vrouw-kandidate Bertie, rapper Dio, Shownieuws-presentator Koos van Plateringen, GTST-actrice Gaby Blaaser, wereldkampioen kitesurfen Jalou Langeree en voormalig wielrenner Thomas Dekker.

Andere deelnemers zijn rapper Kraantje Pappie (echte naam: Alex van der Zouwen), actrice Elle van Rijn, presentator Jayjay Boske, model Chloe Leenheer, vlogger en presentatrice Anna Nooshin, presentator Lex Uiting en acteur Bartho Braat. Ook Miss Nederland Jessie Jazz Vuijks, de vriendin van zanger Tim Douwsma, is afgereisd naar het onbewoonde expeditie-eiland.

Leuke groep wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt. Ik ken niet iedereen, maar ik zie niet één karaktertje. En het aantal media-losers is mij ook net wat te groot. GTST-acteurs/actrices, presentatoren/presentatrices, Dave Roelvink, BZV-kandidate Bertie, Kraantje Pappie.. Eigenlijk vind ik dit gewoon, op voorhand, al het minst leuke deelnemersveld ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt. Ik ken niet iedereen, maar ik zie niet één karaktertje. En het aantal media-losers is mij ook net wat te groot. GTST-acteurs/actrices, presentatoren/presentatrices, Dave Roelvink, BZV-kandidate Bertie, Kraantje Pappie.. Eigenlijk vind ik dit gewoon, op voorhand, al het minst leuke deelnemersveld ooit.

Onmogelijk kun je op voorhand zeggen dat er geen karakter in zit, of je moet ze allen kennen en dat lijkt me erg sterk. Durf nu al te zeggen dat Thomas Dekker, Bertie en Dave Roelvink juist interessante karakters zijn voor een programma als deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites