Fabian. Gepost August 18, 2015 Share Gepost August 18, 2015 Ken ik niet. Zullen ongetwijfeld nog wel een aantal 'bekende Nederlanders' volgen waarvan je dat gaat denken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietert Gepost August 18, 2015 Share Gepost August 18, 2015 Anna Speller, beste chick uit Feuten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost August 18, 2015 Share Gepost August 18, 2015 De beste natuurlijk bij lange na niet, op zich wel lekker maar niet bijzonder ofzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost August 18, 2015 Share Gepost August 18, 2015 Sharon Doorson : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost August 18, 2015 Share Gepost August 18, 2015 Aardig clubje nog. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost August 18, 2015 Share Gepost August 18, 2015 Ronnie Flex Sharon Doorson Tim Douwsma Marian Mudder Teske de Schepper Oscar Aerts Sander Janson Amara Onwuka Elle Bandita Kim Lammers Kees van der Spek Wietze de Jager Klaas van der Eerden Danny Ghosen Sandra van Nieuwland Enige die ik ken/mij wat zeggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 18, 2015 Share Gepost August 18, 2015 Huhu, doet Teske de Schepper mee ja. Wel eens wat van op YT gezien, doet van die vlogs geloof ik. Geen idee hoe ik daar ooit terecht kwam :r. Die lijkt me echt veel te 'lief' voor zo'n Expeditie met al die plannetjes van iedereen. Die Amara Onwuka is die graat magere weervrouw van RTL toch? Die hoeft zich in ieder geval niet druk te maken over te mager worden, dat is ze al. Degenen die mij wat zeggen: Ronnie Flex Sharon Doorson Tim Douwsma Marian Mudder - Baantjer _O_ Teske de Schepper Oscar Aerts Sander Janson - Campinglife :D Amara Onwuka - Graatmagere weervrouw RTL Elle Bandita Kim Lammers - Spits hockeyvrouwen Kees van der Spek Wietze de Jager - DJ bij Qmusic toch? Klaas van der Eerden Danny Ghosen Sandra van Nieuwland - Zolang ze maar niet gaat zingen tijdens de expeditie :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost August 19, 2015 Share Gepost August 19, 2015 Klaas van der Eerden is wel een zieke baas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 19, 2015 Share Gepost August 19, 2015 Sander Janson, Kees van der Spek, Klaas van der Eerden en Danny Ghosen. Wat een bazen _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost August 19, 2015 Share Gepost August 19, 2015 Ken alleen ronnie, sharon en wietze. Die andere vrouwen zijn ook allemaal lelijk zie ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost August 19, 2015 Share Gepost August 19, 2015 Sander Janson, Kees van der Spek, Klaas van der Eerden en Danny Ghosen. Wat een bazen _O_ wat is er baas aan Sander Janson? een Campinglife presentator... Die Tess is ook wel lekker, maar wel te belachelijk dat ze die uitnodigen, een youtube-blogster :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 19, 2015 Share Gepost August 19, 2015 wat is er baas aan Sander Janson? een Campinglife presentator... Die Tess is ook wel lekker, maar wel te belachelijk dat ze die uitnodigen, een youtube-blogster :( Ze is ook zangeres tegenwoordig. Heeft nu een of twee liedjes uitgebracht geloof ik. Maar geen schande als je dat niet weet hoor :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 19, 2015 Share Gepost August 19, 2015 wat is er baas aan Sander Janson? een Campinglife presentator... Die Tess is ook wel lekker, maar wel te belachelijk dat ze die uitnodigen, een youtube-blogster :( Ik weet wie het is hoor :cab: Denk overigens wel dat er een echte Robinson in hem schuilt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietert Gepost August 20, 2015 Share Gepost August 20, 2015 De beste natuurlijk bij lange na niet, op zich wel lekker maar niet bijzonder ofzo Buiten Hannah dan natuurlijk. Maar die speelde een te volwassen rol daar, saai. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietert Gepost August 20, 2015 Share Gepost August 20, 2015 Jaap Jongbloed doet ook mee, is de laatste kandidaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost August 20, 2015 Share Gepost August 20, 2015 Buiten Hannah dan natuurlijk. Maar die speelde een te volwassen rol daar, saai. Hannah _O__O_ Zaten nog wel een paar andere lekkere bij, vind deze maar mwah Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost September 3, 2015 Share Gepost September 3, 2015 Tof begin meteen hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost September 4, 2015 Share Gepost September 4, 2015 Leuke aflevering! Lekker ieder voor zich vooralsnog en volgens mij wel een prima groepje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost September 10, 2015 Share Gepost September 10, 2015 Ligt het aan mij of is deze reclameblok ontiegelijk lang? Lekker format uitgekozen hoor. Vanaf ronde 1 de sterke spelers eruit Tjonge jonge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost September 10, 2015 Share Gepost September 10, 2015 Ligt het aan mij of is deze reclameblok ontiegelijk lang? Lekker format uitgekozen hoor. Vanaf ronde 1 de sterke spelers eruit Tjonge jonge. Ja, dat krijg je nu direct ;e. Iedereen die ook maar een beetje sterk oogt gaat er nu één voor één uitgetyfd worden. Enige 'redding' voor die gasten is dat andere eiland. Alleen dat weten zij natuurlijk niet. Had nog even de hoop dat degene die weggestemd wordt ook naar dat eiland zou gaan. Maar helaas.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost September 11, 2015 Share Gepost September 11, 2015 Haha die ene zangeres is echt fucking raar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkeith Gepost September 11, 2015 Share Gepost September 11, 2015 Ik vind haar juist tof :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost September 11, 2015 Share Gepost September 11, 2015 Vindt het wel leuk format zo. Iedereen denken dat de sterken eruit moeten om het vervolgesn tegen hun op te moeten nemen :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost September 12, 2015 Share Gepost September 12, 2015 Mijn favoriet Kees er direct uit. Stoor me nu al aan Tim Douwsma en Marian Mulder. Ronnie Flex is gewoon zwak. Die drie mogen er uit van mij, of Ronnie moet opeens gaan vlammen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Stroot Gepost September 13, 2015 Share Gepost September 13, 2015 Ik vind die Wietze echt ziek irritant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts