timpy00 Gepost October 18, 2021 Share Gepost October 18, 2021 Op 13-10-2021 om 18:32 zei delichris: Ik ben blij dat Anouk eruit is. Ik denk dat ze na zondag de samensmelting gaan hebben. Dat er één grote groep van een man of 16 komt. Maakt het wel leuker denk ik. Ik denk ook dat ze naar een grote groep gaan. Maar duurt nog een weekje dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost October 18, 2021 Share Gepost October 18, 2021 Ik heb wel genoten van de eetproef hoor. Geweldig hoe team Jan van Halst deed won. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost October 18, 2021 Share Gepost October 18, 2021 Die Rene over die geitenballen die Sylvana zo makkelijk weg at. Vond ik wel grappig. Verder heeft kamp zuid zichzelf kwalitatief echt compleet uitgekleed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost October 19, 2021 Share Gepost October 19, 2021 (edited) Ik vind het ook wel mooi dat er nu steeds twee sterke mensen naar afvallerseiland moeten strijden om 1 plek, terwijl John de Bever en Rob Geus er nog gewoon zitten. Edited October 19, 2021 by himan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 5, 2021 Share Gepost November 5, 2021 Heerlijk hoe het nu gaat met ER. Waar ik wel benieuwd naar ben of dat men uiteindelijk nog eens met z'n allen op één eiland gaan komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 20, 2021 Share Gepost December 20, 2021 Die finale uitzending is altijd zo'n enorme deceptie. Buiten dat de finaleproef ook helemaal kut was, alleen maar gezever en reclame gezien. Denk letterlijk tien minuten hebben we iets op dat eiland gezien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 29, 2022 Share Gepost August 29, 2022 Vanavond weer begonnen! Wist ik totaal niet, maar Twitter herinnerde mij eraan. Ga dus direct nu terugkijken. Deelname van Juultje is wel een reden om te kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost November 19 Share Gepost November 19 Wie kijkt dit? Weinig leuke mensen dit jaar in mijn ogen. Nog maar twee mensen die van mij wel mogen winnen. De rest mag er wel uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 20 Share Gepost November 20 8 uur geleden zei timpy00: Wie kijkt dit? Weinig leuke mensen dit jaar in mijn ogen. Nog maar twee mensen die van mij wel mogen winnen. De rest mag er wel uit. Ieder jaar kijken wij. En daarna de socials lezen. Mensen vonden de exit van vorige week pesten. Zo zag ik het niet. Radmilo wilde Krista eruit krijgen vanwege Chelsy. En toen was Ilse kwaad en nu doet ze exact hetzelfde. Maar het gaat nu wel leuk worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElPrincipito Gepost November 20 Share Gepost November 20 Heb gisteren nog niet gezien al heb ik wel gehoord wat er is gebeurd. Steeds minder prominente BN'ers - uit eindelijk zijn die ook op natuurlijk. Moet zeggen dat het wel telkens veel van hetzelfde is, te weinig dat vernieuwend is om ook uitkomsten van bondjes niet te kunnen voorspellen. Vind Mark wel echt een baas. Radmilo viel wel echt tegen met proeven ondanks dat hij altijd hoog van de toren blies. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost November 20 Share Gepost November 20 Om die bondjes tegen te gaan kan je ook gewoon doen dat degene die als laatste is geeindigd in de proef dat die naar huis gaat. En dan na de samensmelting. Als je nog twee groepen hebt kan je wel een eilandraad doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 20 Share Gepost November 20 Ik ken Iris Enthoven dat vind ik mooie vrouw wel, Eva Simons, Jamie Vaes(had ik liever niet gekend hahaha), Frits Wester, Irene van de Laar en Mark Baanders. Als ik eerlijk ben, vind helemaal niet erg steeds minder bekenden en prominente BN-ers bij zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost November 21 Share Gepost November 21 Op 20-11-2023 om 20:51 zei Kyrill: Ik ken Iris Enthoven dat vind ik mooie vrouw wel, Eva Simons, Jamie Vaes(had ik liever niet gekend hahaha), Frits Wester, Irene van de Laar en Mark Baanders. Als ik eerlijk ben, vind helemaal niet erg steeds minder bekenden en prominente BN-ers bij zitten. Maar maakt dat uit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 21 Share Gepost November 21 (edited) 22 minuten geleden zei timpy00: Maar maakt dat uit? Maakt wat dat uit? Staat gewoon ik helemaal niet erg vind? Edited November 21 by Kyrill Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost November 22 Share Gepost November 22 8 uur geleden zei Kyrill: Maakt wat dat uit? Staat gewoon ik helemaal niet erg vind? Oh dat had ik verkeerd gelezen. Ik moet niet meer zo laat op het forum denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost November 22 Share Gepost November 22 45 minuten geleden zei timpy00: Oh dat had ik verkeerd gelezen. Ik moet niet meer zo laat op het forum denk ik. Kan gebeuren maatje, maakt niks uit(ik weet er alles van ; verkeerd lezen) hihi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts