Jump to content
Laat je horen: De MU Bokalen 2023! ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Recommended Posts

Op 13-10-2021 om 18:32 zei delichris:

Ik ben blij dat Anouk eruit is. Ik denk dat ze na zondag de samensmelting gaan hebben. Dat er één grote groep van een man of 16 komt. Maakt het wel leuker denk ik.

Ik denk ook dat ze naar een grote groep gaan. Maar duurt nog een weekje dus.

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...
  • 1 year later...
8 uur geleden zei timpy00:

Wie kijkt dit?

Weinig leuke mensen dit jaar in mijn ogen. Nog maar twee mensen die van mij wel mogen winnen. De rest mag er wel uit.

Ieder jaar kijken wij. En daarna de socials lezen. Mensen vonden de exit van vorige week pesten. Zo zag ik het niet. Radmilo wilde Krista eruit krijgen vanwege Chelsy. En toen was Ilse kwaad en nu doet ze exact hetzelfde. Maar het gaat nu wel leuk worden. 

Heb gisteren nog niet gezien al heb ik wel gehoord wat er is gebeurd. Steeds minder prominente BN'ers - uit eindelijk zijn die ook op natuurlijk. Moet zeggen dat het wel telkens veel van hetzelfde is, te weinig dat vernieuwend is om ook uitkomsten van bondjes niet te kunnen voorspellen. Vind Mark wel echt een baas. Radmilo viel wel echt tegen met proeven ondanks dat hij altijd hoog van de toren blies. 

Ik ken Iris Enthoven dat vind ik mooie vrouw wel, Eva Simons, Jamie Vaes(had ik liever niet gekend hahaha), Frits Wester, Irene van de Laar en Mark Baanders. Als ik eerlijk ben, vind helemaal niet erg steeds minder bekenden en prominente BN-ers bij zitten.

Op 20-11-2023 om 20:51 zei Kyrill:

Ik ken Iris Enthoven dat vind ik mooie vrouw wel, Eva Simons, Jamie Vaes(had ik liever niet gekend hahaha), Frits Wester, Irene van de Laar en Mark Baanders. Als ik eerlijk ben, vind helemaal niet erg steeds minder bekenden en prominente BN-ers bij zitten.

Maar maakt dat uit?