Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Recommended Posts

Kandidaten zijn bekend voor het nieuwe seizoen dat zondag weer begint. 20 deelnemers maarliefst:

Akwasi

Anita Heilker

Berdien Stenberg

Dionne Slagter

Eva Cleven

Eva Koreman

Fien Vermeulen

Frank van der Lende

Hugo Kennis

Jaap van Deurzen

Kelvin Boerma

Kim Kotter

Mariana Verkerk

Rijk Hofman

Rob Geus

Roy Donders

Shary-An Nivillac

Thomas Berge

Tim Coronel

Yvette Broch

Edited by 007mark

Bijna niks gezien dit seizoen, maar de finale wel even gister. Vond het best een slechte finale. Was helemaal niet zo intens, finalespel met een beperkt aantal kogels en dat die ene opeens niet meer mocht meedoen omdat er een shootout begon vond ik heel vreemd. 

Sloeg inderdaad helemaal nergens over. Robinson winnen,comdat iemand anders de kogels mist. Dan heb je toch eigenlijk beide gewoon verloren.

Sowieso was mijn interesse al weggevloeid toen Tim eruit ging. Seizoen met matige deelnemers verder.

8 minuten geleden zei nasje92:

Eens. Schijtfinale. Het eindspel was gewoon te moeilijk en daardoor lijkt het alsof ze moesten improviseren. 

Eindspel is wel vaker moeilijk, wat het dan soms leuk maakt dat iedereen weer kan winnen. Maar dat leuke hebben ze dus juist weggenomen. Nu hebben ze een hele slechte middenweg gekozen.

Slechtste ontknoping ooit. De balletjes zijn op, dus we doen een shootout. Oh ja SA, jij valt meteen daarom af. Al staat het kind nog 3 dagen te puzzelen, ze ontnemen haar wel de kans. Echt heel slecht. En ze mogen ook echt stoppen met dat gedoe met publiek, idem aan widm. Geen toegevoegde waarde. 

Edited by Vitesse88

Wie kijkt het nieuwe seizoen? 

Aflevering gisteren 

Spoiler

Wel erg jammer dat Ruth eruit is, was wel de extreme Robinson in mijn ogen. Zo zie je maar, zolang afgesloten van de groep doet geen goed, alle complotjes en banden zijn dan weg. Knap van Jorik dat hij weer won, vind Elroy gigantisch tegenvallen in de proeven. 

4 uur geleden zei delichris:

Nog een kleine anderhalve week dan begint het weer. Op 29 augustus de eerste aflevering en dan is het ook op donderdag te zien dus twee keer per week. Er zitten wel hele bijzondere mensen in tot op heden.

Jan van Halst, daar zit je op te wachten. Ik ga wel weer kijken hoor. Alleen al voor de proeven die weer bedacht zijn. Leuk programma altijd hoor. En met de meeste van deze BN'ers is het voor mij alsof het onbekende zijn haha

Op 20-8-2021 om 20:55 zei MNie:

Haha ook een mooi persoon, bij het perfecte plaatje vond ik hem ook geniaal!

Hahhahaa die youtube sketch dat zijn huis vol met afval is en dat vriend komt helpen en er met zijn ''vriendin'' van door gaat. Heerlijk :D