Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

Catch & release
Vind dat op zich nog wel meevallen hoor. Al moet ik zeggen dat ik altijd de normale versie op zet als die gemixte begint, kan zijn dat het meer op die gemixte lijkt. Wel een heeeerlijk nummer :<

Sowieso vrouwelijke zanger idd [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Heb het melodietje daarvan wel in m'n hoofd maar weet de tekst niet precies, dus dan wordt het lastig.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Donderdag is nog meer rotzooi inderdaad. Alleen Oekraïne heeft daadwerkelijk iets met muziek te maken. Ook direct de énige die ik nog wel een heel klein beetje kan waarderen. Mag van mij wel winnen. Armenië ook. Niet zo bijzonder, maar in elk geval nog van enig niveau. Was een voor Songfestival-begrippen prima performance en met name vocaal vrij sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind dat op zich nog wel meevallen hoor. Al moet ik zeggen dat ik altijd de normale versie op zet als die gemixte begint, kan zijn dat het meer op die gemixte lijkt. Wel een heeeerlijk nummer :<

Sowieso vrouwelijke zanger idd [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; Heb het melodietje daarvan wel in m'n hoofd maar weet de tekst niet precies, dus dan wordt het lastig.

Toch niet. Somebody Told Me van The Killers. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch niet. Somebody Told Me van The Killers. :)
Ik doelde meer op een deel van het refrein: 0.37-0.48 (
). Deze melodie is vrijwel gelijk aan een ander liedje met een vrouwelijke zangeres, 100% zeker. Kan me alleen niet meer herinneren welke.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doelde meer op een deel van het refrein: 0.37-0.48 (
). Deze melodie is vrijwel gelijk aan een ander liedje met een vrouwelijke zangeres, 100% zeker. Kan me alleen niet meer herinneren welke.

Weet hem al: Skater Boy van Avril Lavigne :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens, die tatoeage van Douwe bij z'n keel :cab: Wist niet dat die dat had. Erg benieuwd wat hij zaterdag 'klaar' kan maken. Top10 moet lukken, toch?

Ik gok 5-8.

Eerste vier zijn sowieso Rusland, Armenië, Oekraïne en Frankrijk. Moet gek lopen wil dat niet het geval gaan zijn. En beter wint dan Armenië of Oekraïne, want die andere twee zijn zó laag bij de grond en simpel dat zelfs Gerard Joling er nog van walgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gok 5-8.

Eerste vier zijn sowieso Rusland, Armenië, Oekraïne en Frankrijk. Moet gek lopen wil dat niet het geval gaan zijn. En beter wint dan Armenië of Oekraïne, want die andere twee zijn zó laag bij de grond en simpel dat zelfs Gerard Joling er nog van walgt.

Frankrijk kan er nog wel uitkukelen, maar dan maakt een land als Nederland ook wel weer kans omdat dit te veel Oost-Europa is. Maar waar we het zeker met elkaar eens zijn is Rusland. aub niet. Jaartje Yerevan lijkt me wel grappig :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijke spreken mij Noorwegen en Albanië qua muziek mij het meeste aan vanavond. En stiekem ook wel Slovenië, op het inspiratieloze einde na.

Verwacht de volgende landen door te gaan: Australië, Noorwegen, Oekraïne, Bulgarije, Letland, Litouwen, Wit-Rusland, Slovenië, Polen en Zwitserland. Heb echter geen idee hoe het live allemaal klinkt en moet helaas vanavond ook missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijke spreken mij Noorwegen en Albanië qua muziek mij het meeste aan vanavond. En stiekem ook wel Slovenië, op het inspiratieloze einde na.

Verwacht de volgende landen door te gaan: Australië, Noorwegen, Oekraïne, Bulgarije, Letland, Litouwen, Wit-Rusland, Slovenië, Polen en Zwitserland. Heb echter geen idee hoe het live allemaal klinkt en moet helaas vanavond ook missen.

Er zijn al rehersals die op youtube staan. Daar zou ik dit soort dingen maar eens gaan baseren. En dan begrijp ik best wel dat België bijvoorbeeld doorgaat vanavond.(van het niveau van dinsdag uitgaande)

Link naar opmerking
Deel via andere websites