bas huijsmans Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 1 uur geleden zei delichris: Maar dat is toch gewoon standaard. Ik snapte de grap al niet. Bedankt dat je hem even uitlegt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 2 uur geleden zei Djurovski: Als je je zo gedraagt hoor je ook niet in de finale. 49 minuten geleden zei Djurovski: Als het om het interview zou gaan hadden ze die Griekse ook moeten weigeren, Dat was ook weer zo belachelijk Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je dit louter zegt door je pro-Israël houding en niet zo zeer door hetgeen op de persconferentie gebeurde, want daar was niet zo heel veel aan de hand. Vrijheid van meningsuiting werkt immers niet maar één kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Het zou gaan of om fysieke handelingen tegen een fotograaf of een medewerkerster van de productie gaan melden verschillende Zweedse media Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei (bewerkt) Zou dit iets betekenen misschien? Deelneemster van Malta. 10 mei bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Zangeres van Malta die op haar insta countdown post met exciting news. Ook insinuerend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 29 minuten geleden zei Urbeto: Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je dit louter zegt door je pro-Israël houding en niet zo zeer door hetgeen op de persconferentie gebeurde, want daar was niet zo heel veel aan de hand. Vrijheid van meningsuiting werkt immers niet maar één kant op. Nee hoor. Hij wou al niet op de foto met de Israëlische dan dat achterlijke gedrag op de persconferentie. En weet niet of je die beelden hebt gezien van de Griekse? Overdreven gapen net doen als je gaat slapen. Gewoon kinderachtig gedrag richting een mede artiest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Malta in plaats van Nederland dan? Tsja, zullen nooit weten wat er echt gebeurt is, totdat Joost of iemand van de Nederlandse delegatie zelf met een statement komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Volgens de laatste geruchten zou ook Spanje een aanvaring hebben gehad met de Israëlische delegatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Waanzin dit allemaal joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Loos nieuws, Malta heeft nieuw liedje dat uit komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Die countdown van de zangeres uit Malta ging om de aankondiging van een nieuw nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 7 minuten geleden zei 007mark: Die countdown van de zangeres uit Malta ging om de aankondiging van een nieuw nummer Mooie buzz door haar gecreëerd wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Onderzoek nog niet afgerond, mag om 21:00 niet meedoen aan juryshow. Dan is hij toch min of meer klaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Die juryshow telt voor 50% van de totale score dus ja, dan ben je klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Onderzoek nog niet afgerond, mag om 21:00 niet meedoen aan juryshow. Dan is hij toch min of meer klaar? Jury beoordeelt een eerder optreden wordt ook medegedeeld (waarschijnlijk die van gisteravond). It's not all over. Al was gisteravond wel heel slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Gewoon naar huis gaan joh, niets meer te zoeken. En als je er klaarblijkelijk zo weinig trek in hebt (je hoofd afdekken tijdens de persco, de hele houding an sich) dan heb je er ook echt niets te zoeken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 5 minuten geleden zei Rogier.: Jury beoordeelt een eerder optreden wordt ook medegedeeld (waarschijnlijk die van gisteravond). It's not all over. Al was gisteravond wel heel slecht Lees het nu ook ja Wel een buitengewoon bijzondere situatie. De winstkansen (als hij nog mag meedoen) zullen er wel niet beter op worden nu (voor zover die er al waren). Ik vond gisteravond ook helemaal niet goed. Zong ook de helft van het nummer niet mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei "Zijn naam is Klein, Maar zijn chaos is groot" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Zojuist zei Rykjvk1: Gewoon naar huis gaan joh, niets meer te zoeken. En als je er klaarblijkelijk zo weinig trek in hebt (je hoofd afdekken tijdens de persco, de hele houding an sich) dan heb je er ook echt niets te zoeken... Dit is natuurlijk klinkklare onzin; het is overduidelijk een klein protest tegen de deelname van Israël. Dat heeft niets met zijn motivatie voor zijn eigen deelname te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 3 minuten geleden zei Urbeto: Dit is natuurlijk klinkklare onzin; het is overduidelijk een klein protest tegen de deelname van Israël. Dat heeft niets met zijn motivatie voor zijn eigen deelname te maken. Maar ga dan gewoon niet, dat is het grootste statement wat je had kunnen maken, toch? Daar zijn genoeg stemmen voor opgegaan geloof ik? Een groter statement dan als een verveelde puber op een persconferentie zitten, maar dat is mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 2 minuten geleden zei Rykjvk1: Maar ga dan gewoon niet, dat is het grootste statement wat je had kunnen maken, toch? Daar zijn genoeg stemmen voor opgegaan geloof ik? Een groter statement dan als een verveelde puber op een persconferentie zitten, maar dat is mijn mening. Dan heb je die van Griekenland nog niet gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 5 minuten geleden zei Urbeto: Dit is natuurlijk klinkklare onzin; het is overduidelijk een klein protest tegen de deelname van Israël. Dat heeft niets met zijn motivatie voor zijn eigen deelname te maken. Ik las net op het AD dat het zelfs dat niet was. Althans die schreven dat hij die vlag over zijn hoofd bij iedereen had. Dus ook toen Israël nog niet aan tafel zat. Enige opvallende was die ‘why not’ opmerking. Even los van dit incident vond ik Joost wel sympathieker en relaxter over komen voor het songfestival. Sinds hij in Zweden is vind hem zichzelf anders presenteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Zojuist zei sennid: Dan heb je die van Griekenland nog niet gezien Die heb ik even gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Zojuist zei sennid: Dan heb je die van Griekenland nog niet gezien Daar heb je wel gelijk in, want ik heb helemaal niets gezien van het Songfestival op het tenenkrommende filmpje van Joost Klein na... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten