Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eurovisie Songfestival [2024]

Acquafresca

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Djurovski:

Als je je zo gedraagt hoor je ook niet in de finale. 

49 minuten geleden zei Djurovski:

Als het om het interview zou gaan hadden ze die Griekse ook moeten weigeren, Dat was ook weer zo belachelijk

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je dit louter zegt door je pro-Israël houding en niet zo zeer door hetgeen op de persconferentie gebeurde, want daar was niet zo heel veel aan de hand. Vrijheid van meningsuiting werkt immers niet maar één kant op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Urbeto:

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je dit louter zegt door je pro-Israël houding en niet zo zeer door hetgeen op de persconferentie gebeurde, want daar was niet zo heel veel aan de hand. Vrijheid van meningsuiting werkt immers niet maar één kant op. 

Nee hoor. Hij wou al niet op de foto met de Israëlische dan dat achterlijke gedrag op de persconferentie. En weet niet of je die beelden hebt gezien van de Griekse? Overdreven gapen net doen als je gaat slapen. Gewoon kinderachtig gedrag richting een mede artiest

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Malta in plaats van Nederland dan?

Tsja, zullen nooit weten wat er echt gebeurt is, totdat Joost of iemand van de Nederlandse delegatie zelf met een statement komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Onderzoek nog niet afgerond, mag om 21:00 niet meedoen aan juryshow. Dan is hij toch min of meer klaar? 

Jury beoordeelt een eerder optreden wordt ook medegedeeld (waarschijnlijk die van gisteravond). It's not all over. Al was gisteravond wel heel slecht ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon naar huis gaan joh, niets meer te zoeken. 

En als je er klaarblijkelijk zo weinig trek in hebt (je hoofd afdekken tijdens de persco, de hele houding an sich) dan heb je er ook echt niets te zoeken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rogier.:

Jury beoordeelt een eerder optreden wordt ook medegedeeld (waarschijnlijk die van gisteravond). It's not all over. Al was gisteravond wel heel slecht ;c 

Lees het nu ook ja ;c

Wel een buitengewoon bijzondere situatie. De winstkansen (als hij nog mag meedoen) zullen er wel niet beter op worden nu (voor zover die er al waren). Ik vond gisteravond ook helemaal niet goed. Zong ook de helft van het nummer niet mee :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rykjvk1:

Gewoon naar huis gaan joh, niets meer te zoeken. 

En als je er klaarblijkelijk zo weinig trek in hebt (je hoofd afdekken tijdens de persco, de hele houding an sich) dan heb je er ook echt niets te zoeken...

Dit is natuurlijk klinkklare onzin; het is overduidelijk een klein protest tegen de deelname van Israël. Dat heeft niets met zijn motivatie voor zijn eigen deelname te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Urbeto:

Dit is natuurlijk klinkklare onzin; het is overduidelijk een klein protest tegen de deelname van Israël. Dat heeft niets met zijn motivatie voor zijn eigen deelname te maken. 

Maar ga dan gewoon niet, dat is het grootste statement wat je had kunnen maken, toch? Daar zijn genoeg stemmen voor opgegaan geloof ik? 

Een groter statement dan als een verveelde puber op een persconferentie zitten, maar dat is mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rykjvk1:

Maar ga dan gewoon niet, dat is het grootste statement wat je had kunnen maken, toch? Daar zijn genoeg stemmen voor opgegaan geloof ik? 

Een groter statement dan als een verveelde puber op een persconferentie zitten, maar dat is mijn mening.

Dan heb je die van Griekenland nog niet gezien ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Urbeto:

Ik las net op het AD dat het zelfs dat niet was. Althans die schreven dat hij die vlag over zijn hoofd bij iedereen had. Dus ook toen Israël nog niet aan tafel zat. Enige opvallende was die ‘why not’ opmerking. 

Even los van dit incident vond ik Joost wel sympathieker en relaxter over komen voor het songfestival. Sinds hij in Zweden is vind hem zichzelf anders presenteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei sennid:

Dan heb je die van Griekenland nog niet gezien ;c

Daar heb je wel gelijk in, want ik heb helemaal niets gezien van het Songfestival op het tenenkrommende filmpje van Joost Klein na... :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites