Kelvin Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Beelden bedreiging uitgelekt: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Krijg een beetje Mathieu van der Poel vibes van dit besluit. Details zullen ongetwijfeld nog wel naar buiten komen. Maar niet normaal wat een shitshow zeg. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei https://nos.nl/collectie/13971/artikel/2520051-joost-klein-mag-niet-meedoen-aan-finale-songfestival Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Tja, ik heb geen idee wat er exact gebeurd is, maar ergens is het vreemd dat je iemand niet laten deelnemen, terwijl het onderzoek nog loopt. Joost heeft in elk geval wel geschiedenis geschreven. Dat dan weer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 2 minuten geleden zei Laki: Ik vond de reactie van @La Pulga vrij aanvallend (maar er is misschien de kans dat ik het verkeerd begrepen heb). Maar het kwam over als sarcastisch of uitlachen. het spijt mij voor me reactie, ik wilde het niet zo uit de hand laten lopen. Ga maar lekker door hoor met de geruchten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Cornald Maas zegt dat het incident niet zoveel zou voorstellen. Voor wat dat waard is natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Incident stelt nauwelijks iets voor. Dat zou me niet verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 10 minuten geleden zei Urbeto: Incident stelt nauwelijks iets voor. Dat zou me niet verrassen. Er zal toch wel wat gebeurd zijn? Ben benieuwd. Denk niet dat ze hem zouden diskwalificeren als hij zich enkel had voorgesteld als haar suiker-pa-pa-pa-pa-papaaa met een vieze knipoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Spoiler Estland treed niet op vanavond zeggen ze 11 mei bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 minuut geleden zei The Saint: Toon verborgen inhoud Estland treed niet op vanavond zeggen ze Excuus. Krijg post niet aangepast om een of andere reden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 4 minuten geleden zei The Saint: Toon verborgen inhoud Estland treed niet op vanavond zeggen ze Waar heb je dat gehoord of gelezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Zojuist zei Laki: Waar heb je dat gehoord of gelezen? Gaf de stadionspeaker van Roda net door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 6 minuten geleden zei ElPrincipito: Er zal toch wel wat gebeurd zijn? Ben benieuwd. Denk niet dat ze hem zouden diskwalificeren als hij zich enkel had voorgesteld als haar suiker-pa-pa-pa-pa-papaaa met een vieze knipoog. Zelfs al zou er een hard woord of bedreiging gevallen zijn na de halve finale vind ik deze straf echt schandalig. Joost wordt hiermee nu veroordeeld zonder proces. Dat vind ik een vrij enge gang van zaken, maar dat past natuurlijk wel bij de EBU. 6 minuten geleden zei The Saint: Er zal toch wel wat gebeurd zijn? Ben benieuwd. Denk niet dat ze hem zouden diskwalificeren als hij zich enkel had voorgesteld als haar suiker-pa-pa-pa-pa-papaaa met een vieze knipoog. Reeds ontkracht, zo lijkt het: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Nederland gaat gewoon punten uitdelen op tv. Zeer solidair met Joost hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) 6 minuten geleden zei Urbeto: Estland.. Op de Belgische TV was er sprake dat Spanje en het Verenigd Koninkrijk zich zouden overwegen om terug te trekken. Geen idee hoeveel daarvan aan is. Maar als Nederland gewoon de punten geeft en Estland ook gewoon meedoet zal het ook wel niet kloppen. 11 mei bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 3 minuten geleden zei Vitesse88: Nederland gaat gewoon punten uitdelen op tv. Zeer solidair met Joost hoor Tenzij Nikkie de Jager daar staat in een blauw pak met schoudervullingen, maar ik verwacht een regenboogspeldje onder een sjaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 22 minuten geleden zei Vitesse88: Nederland gaat gewoon punten uitdelen op tv. Zeer solidair met Joost hoor Tenzij ze dapper genoeg zijn om daar een statement te maken. Dat zou wel weer mooi zijn maar ik weet niet of Nikkie de Jager daarvoor de aangewezen persoon is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei (bewerkt) Dit gebeurde tijdens de generale repetitie btw. edit: Mark was me al voor pagina's terug 11 mei bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 uur geleden zei Arezo: Ah joh, ik word hier zo vaak uitgelachen. Ik ben voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Dit wel voorbij zien komen, kan ook zijn dat men in overleg is of men gewoon de vlagparade overslaat als protest natuurlijk. Gaat om Ierland, Griekenland, Cyprus en Zwitserland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Gaan jullie vanavond nu nog kijken (mocht je dat eerder van plan zijn)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Steun vanuit het kamp van Albanië: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 3 minuten geleden zei Chiemel: Gaan jullie vanavond nu nog kijken (mocht je dat eerder van plan zijn)? Als achtergrond tijdens fm waarschijnlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 uur geleden zei Urbeto: Zelfs al zou er een hard woord of bedreiging gevallen zijn na de halve finale vind ik deze straf echt schandalig. Joost wordt hiermee nu veroordeeld zonder proces. Dat vind ik een vrij enge gang van zaken, maar dat past natuurlijk wel bij de EBU. Ik vind dit toch zo overdreven he. Hij wordt niet veroordeeld. Hij mag niet meedoen aan een wedstrijd, omdat hij iets heeft gedaan dat volgens de organisator van die wedstrijd niet door de beugel kan. Het onderzoek loopt inderdaad nog, maar dat duurt nog weken. Daar kan de organisatie natuurlijk niet op wachten. En bovendien kun je best andere normen hanteren dan de wettelijke. Dus zelfs als hij niet vervolgd of wel vervolgd maar vrijgesproken wordt, kan de EBU volledig gelijk hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten