Vitesse88 Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Die Finnen, haha mooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 13 minuten geleden zei Titan: Dat laatste vooral ja, denk dat de winnaar wel uit deze halve finale komt (of van de grote landen). Mwah, Switzerland enige kanshebber. Rest niet, hoor. Frankrijk, Malta, Italië, Switzerland en Oekraïne zijn atm de topfavorieten denk ik. Is ook de top 5 in de odds, trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Finland, IJsland en Portugal ook wel belangrijke outsiders denk ik/vind ik. Gaat wel een spannende finale worden denk ik. Die gast van Zwitserland moet wel een beetje normaal doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Op 19-5-2021 om 14:40 zei Socrates: Hoe was het @Rogier.? Was wel echt leip. Show is in het echt wel echt 3x beter dan op tv. Met name qua belichting bij de acts e.d. Blij dat ik geweest ben eigenlijk, once in a lifetime voor de gewone mens En Italie live gezien voor de fanboys Portugal vanavond he jongens Zo ontzettend goed. Verder Zwitserland erg sterk. San Marino en Moldavie (best een lekkere meid toch met dit optreden) niet te vergeten ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 15 minuten geleden zei Socrates: Mwah, Switzerland enige kanshebber. Rest niet, hoor. Frankrijk, Malta, Italië, Switzerland en Oekraïne zijn atm de topfavorieten denk ik. Is ook de top 5 in de odds, trouwens. Oja, Malta helemaal vergeten. Gruwel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 14 minuten geleden zei Rogier.: Was wel echt leip. Show is in het echt wel echt 3x beter dan op tv. Met name qua belichting bij de acts e.d. Blij dat ik geweest ben eigenlijk, once in a lifetime voor de gewone mens En Italie live gezien voor de fanboys Portugal vanavond he jongens Zo ontzettend goed. Verder Zwitserland erg sterk. San Marino en Moldavie (best een lekkere meid toch met dit optreden) niet te vergeten ook. Wat te denken van de outfit van onze eigen Stefania? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 29 minuten geleden zei Grote Ree: Wat te denken van de outfit van onze eigen Stefania? Heb het optreden gemist, maar de outfit is inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 mei 2021 Share Geplaatst 20 mei 2021 Moldavië was wel echt heel slecht en ordinair. Hoe kan dat in vredesnaam door zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Op 21-5-2021 om 00:34 zei Socrates: Moldavië was wel echt heel slecht en ordinair. Hoe kan dat in vredesnaam door zijn. Ordinair? Dat valt wel mee toch. Die meid is gewoon een beetje geil aan het doen, maar verder valt het mee. Best een lekker deuntje ook. Benieuwd naar vanavond. Hoop dat Frankrijk wint. In mijn ogen echt veruit de beste inzending. Ze maakt het lied puur met haar eigen stem, en dan ook nog het camerawerk en setting eromheen. Zou een meer verdiende winnaar dan Italië zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 10 minuten geleden zei Rogier.: Ordinair? Dat valt wel mee toch. Die meid is gewoon een beetje geil aan het doen, maar verder valt het mee. Best een lekker deuntje ook. Benieuwd naar vanavond. Hoop dat Frankrijk wint. In mijn ogen echt veruit de beste inzending. Ze maakt het lied puur met haar eigen stem, en dan ook nog het camerawerk en setting eromheen. Zou een meer verdiende winnaar dan Italië zijn. Ja, ordinair. Haar stemgebruik (dat begin is gewoon slecht, dat is geen zingen) het simpele en kitscherige popnummer, Kirkorovs invloeden.. Echt veruit het slechtste nummer van de finale als je het mij vraagt. Pure songfestival kitsch. Die lange noot slaat ook nergens op. Maar ja, paar roze mongolen in Roemenië en Malta die het gered hebben waarschijnlijk. Lijkt me niet dat de jury het punten heeft gegeven. Frankrijk zou een redelijke winnaar zijn inderdaad, maar erg creatief vind ik het niet. Honderd keer Voila, erg theatraal en weinig vernieuwend tegenover de oude chansons. Als je het hebt over wat puur is, vind ik Italië geloofwaardiger, meer een eigen stempel op zitten, artistieker en zeker voor het songfestival ook wat vernieuwender. Vocaal ook indrukwekkender. Damiano is echt ontzettend goed. Maar goed, Frankrijk gaat sowieso dik de juryvote winnen. Misschien kan Switzerland of Malta nog enigszins in de buurt blijven, maar die gaan er in de televote niet heel dik over heen, gok ik. Of Frankrijk moet daar echt zwaar teleurstellen. Italië en Oekraïne gaan er waarschijnlijk wel dik overheen. Mocht één van die twee niet te ver achterstaan op Frankrijk na de juryvote, kan die nog winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) Ik schat Malta niet bijzonder hoog in, plek 5-10. Schat een Rusland bijvoorbeeld hoger in als mensen het achtergrondverhaal een beetje erachter hebben meegekregen. Portugal eigenlijk ook, denk dat die in Nederland bijvoorbeeld ook best veel punten gaan krijgen. België is in principe een aardig nummer, maar komt niet sterk over. Heb de eerste 3 gemist, maar die zijn allemaal sowieso niet zo bijzonder. Even voor m'n eigen administratie: Cyprus: rechter rijtje Albanie: rechter rijtje Israel: max middenmoot Belgie: middenmoot Rusland: top 10 Portugal: top 10 Servië: rechter rijtje Engeland: rechter rijtje Griekenland: max middenmoot Zwitserland: top 5 IJsland: top 10 Spanje: ah weer een valse Spaanse Moldavië: rechter rijtje Duitsland: moeilijk in te schatten, maar ook gewoon rechter rijtje denk ook Finland: sowieso top 10 Bulgarije: rond plek 10 Litouwen: ook wel tegen top 10 aan Oekraine: gaat in sommige landen zeker nul punten scoren, maar ook af en toe verrassend veel punten scoren. Uiteindelijk middenmoot dan. Frankrijk: top 3 Azerbeidzjan: niet echt bijzonder, wel refreintje die blijft hangen. Noorwegen: wat te zoetsappig, wel goed gezongen. Middenmoot Nederland: max middenmoot Italië: beter dan Finland, die vrouw wel irritant. Zwrden: middenmoot San Marino: max middenmoot (door Flo Rida) 22 mei 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Ik was van mening dat dit voor Eurovisie-begrippen een redelijk kwaliteitsvolle finale is, zelfs vocaal gezien. Totdat ik Moldavië en Duitsland zag. Allemachtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 10 minuten geleden zei Socrates: Ik was van mening dat dit voor Eurovisie-begrippen een redelijk kwaliteitsvolle finale is, zelfs vocaal gezien. Totdat ik Moldavië en Duitsland zag. Allemachtig. Dat was wel een tob stuk in de programmering. Echt onbegrijpelijk dat Moldavië de finale gehaald heeft.(kuck Kirkorov kuch) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) Ook weer meerdere nummers die heel erg bekend klinken (Litouwen (2 bekende nummers door elkaar), Finland (21 Pilots ofzo), Cyprus (Lady Gaga..?) en Zweden. 22 mei 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Optreden Mr. Broccoli niet optimaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 26 minuten geleden zei Chiemel: Ook weer meerdere nummers die heel erg bekend klinken (Litouwen (2 bekende nummers door elkaar), Finland (21 Pilots ofzo), Cyprus (Lady Gaga..?) Finland wel een eigen geluid. Was wel goed. Frankrijk, Zwitserland en ook Italië net dikke prima. Niveau dit jaar best goed. Op Duitsland na, wtf was dat joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Finland een eigen geluid? Of in dit deelnemersveld bedoel je? Want op mijn tiende luisterde ik dus naar tal van bands met een vergelijkbare sound. Linkin Park enzo. Niet erg origineel, toch een beetje poppy rock. Ze noemen het zelf violent pop. Italië was retegoed, wat een stem en charisma. Verder waren imo Portugal, Zwitserland en Frankrijk ook goed. En Oekraïne gaat heel, heeeel veel televotes krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) Eindoordeel wat ik denk dat de top 10 gaat worden: 1. Frankrijk 2. Italië 3. Zwitserland 4. Portugal 5. Malta 6. Finland 7. Bulgarije 8. IJsland 9. Litouwen 10. Rusland Zelf wel fan van IJsland en Oekraïne. Oekraïne enige die ik op Lowlands terecht zie komen 22 mei 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Zou ik me best in kunnen vinden, al vond ik Malta wel echt flink kut. Frankrijk, IJsland, Bulgarije en Italië was ik wel gecharmeerd van. Servië, Moldavië, Oekraïne, UK en Duitsland het minst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Meh Bulgarije vond ik heel matig en een beetje proberen mee te varen op de Billie Eilish hype. Ik ga voor Italië Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) Frankrijk wat mij betreft veruit de beste. Italië vond ik vreselijk irritant vandaag (maar gaat het verder wel terecht goed doen). 22 mei 2021 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) 56 minuten geleden zei Chiemel: Ook weer meerdere nummers die heel erg bekend klinken (Litouwen (2 bekende nummers door elkaar), Finland (21 Pilots ofzo), Cyprus (Lady Gaga..?) en Zweden. Duitsland Meghan Trainer met All About that bass. Ook nog een Ariana Grande kloon. Qua winnaar: Frankrijk, Italië of IJsland zou ik allemaal mee kunnen leven. 22 mei 2021 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Verwachting: 1. Frankrijk 2. Oekraïne 3. Italië 4. Zwitserland 5. Malta Mogelijke verrassingen: Litouwen, Portugal en IJsland. Persoonlijke top 5: 1. Italië 2. België 3. Portugal 4. Zwitserland 5. Frankrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 (bewerkt) Spanje, NL, Engeland en Duitsland 0 punten 22 mei 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 mei 2021 Share Geplaatst 22 mei 2021 Sowieso een hoop landen heel laag kwa televote punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten